quote:
Avril Lavigne meuk.quote:
niet geklikt.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Maar het kan erger, dit gebeurt er als iemand wanhopig relevant probeert te blijven:
Wat een matig dubstep probeerselquote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Maar het kan erger, dit gebeurt er als iemand wanhopig relevant probeert te blijven:
Thefuck...quote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Fappen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb morgenmiddag niks te doen, wat zal mijn plan zijn?
vette shitquote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck...
Doen de Jappen het toch beter.
voorspelbaar/10quote:
Alhoewel ik Babymetal een beetje creepy vind is het inderdaad beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck...
Doen de Jappen het toch beter.
Oh hi there Markquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I did naht hit her, I did naht.
Mr. Clinton is that you?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I did naht hit her, I did naht.
I'm going to say this again: I did not have sexual relations with that woman, miss Lewinsky.quote:
Mja, Avril en Babymetal hebben een beetje dezelfde insteek, maar de uitvoering is bij die laatste een stuk beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alhoewel ik Babymetal een beetje creepy vind is het inderdaad beter.
Dit daarentegen:
Begint rustig, maar dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |