Die van mij ging gewoon niet meer vlak na mij naar de WC.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:03 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Mn ex kon wc experience niet zo waarderen. Iets met andere nummers nooit meer normaal kunnen horen. Raaaar
Wel een eervolle vermelding voor jou.quote:
Nepal.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
Makkelijke vraag:
In welke land spreken ze de taal Magyar?
Hongarije.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
Makkelijke vraag:
myanmarquote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
Makkelijke vraag:
Sorry man, zo beter?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:03 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Wat is dat voor verkrachting van Queen...
Misschien iets te makkelijk.quote:
ik ben Chileenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dit?..
misschien is die ooit op vakantie geweest naar dat zoutloos kut landquote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dit?..
Goulash?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef Targaryen het volgende:
Ik weet maar 1 woord in het hongaars, in nederlands spreek je het uit als doeknie
goulash kroktetquote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef Targaryen het volgende:
Ik weet maar 1 woord in het hongaars, in nederlands spreek je het uit als doeknie
Ik kan goedendag en proost zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef Targaryen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |