Oh ok man jij hebt gewonnen, jouw situatie is erger hehe, ondanks het latere tijdstip.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Nieuwe bestrating gaande waardoor je om 7:00 rechtop in je bed zit door het beton dat door de lucht vliegt. Zeker erger dan een hond die blaft.
ok.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok man jij hebt gewonnen, jouw situatie is erger hehe, ondanks het latere tijdstip.
Maar bestrating doen ze daar in Agga met beton?
ok.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ok.
Ja steen, beton, graniet, diamant weet ik veel maakt kk herrie.
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
altijd leuk als je smorgens aan een werk begint en 10 minuten later overal in de buurt rolluiken open gaan en dergelijke
Ons kantoor is een groot feest hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel leuker dan op kantoor hangen
Niet in een bouwval wonenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Nieuwe bestrating gaande waardoor je om 7:00 rechtop in je bed zit door het beton dat door de lucht vliegt. Zeker erger dan een hond die blaft.
hjbquote:
Zelf je bakkes houden, paardenvleeskop.quote:
Speel niet met m'n emoties :squote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelf je bakkes houden, paardenvleeskop.
Ja mooi ehquote:
Dood, zoek gewoon op ns.nl, luie straatmuzikant.quote:
Ik heb dus weer zo'n kkdebiel aan de lijn die er geen ene pleurisreet van begrijpt gvd. ''Ik ga eventjes uitzoeken vuur u mevrauw''quote:Op donderdag 13 november 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dood, zoek gewoon op ns.nl, luie straatmuzikant.
Haha.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb dus weer zo'n kkdebiel aan de lijn die er geen ene pleurisreet van begrijpt gvd. ''Ik ga eventjes uitzoeken vuur u mevrauw''
Godallemachtig wat een niveau daar zeg. Denk dat ik zo ga vragen of ik iemand anders aan de lijn kan krijgen ofzo want dit schiet echt niet op gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ja love it. wd kon er ook vaak wat vanquote:
Ms kan je vragen om personal assistent. Zijn niet heel duur dacht ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb dus weer zo'n kkdebiel aan de lijn die er geen ene pleurisreet van begrijpt gvd. ''Ik ga eventjes uitzoeken vuur u mevrauw''
Godallemachtig wat een niveau daar zeg. Denk dat ik zo ga vragen of ik iemand anders aan de lijn kan krijgen ofzo want dit schiet echt niet op gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |