SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Types als Jaap StamAls echte afmaker zie ik liever Huntelaar maar waarom ga je hem in hemelsnaam opstellen met Robben en Depay die alleen maar naar binnentrekken?? Dan heb je toch veel meer aan een voetballen spits pff Van Rhijn en Willems nooit meer in Oranje. Lachwekkend dat Urby nooit meer wordt opgeroepen. Zal goed zijn als Strootman er weer bij is met wat power want het middenveld wordt ook compleet overlopen met blind en Afellay. Zo ik ga tv kijken..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Urby is pas kkslecht manquote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Types als Jaap StamAls echte afmaker zie ik liever Huntelaar maar waarom ga je hem in hemelsnaam opstellen met Robben en Depay die alleen maar naar binnentrekken?? Dan heb je toch veel meer aan een voetballen spits pff Van Rhijn en Willems nooit meer in Oranje. Lachwekkend dat Urby nooit meer wordt opgeroepen. Zal goed zijn als Strootman er weer bij is met wat power want het middenveld wordt ook compleet overlopen met blind en Afellay. Zo ik ga tv kijken..
nauwelijks nog gespeeld dit seizoen uberhaubt
![]()
Slechter dan Willems kan niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Urby is pas kkslecht mannauwelijks nog gespeeld dit seizoen uberhaubt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Willian 5* skillmoves
https://vine.co/v/OiPVn2QBOErHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo heerlijk die overduidelijke bullshit die je tegen krijgt0-0 85ste minuut hij speelt met 10 man. Geeft een korte bal op zijn cb die een lb-y bal richting de spits geeft. 1 van mijn cbs rent keihard naar voren terwijl ik die niet geselecteerd heb en de andere staat in de middencirkel.
![]()
![]()
Het wordt tijd voor Nelom. Inform, snel, intelligent en een prima back voor Feyenoord en dus NL. Janmaat rechtsback weer want vam Rhijn was natuurlijk lachwekkend. Zelf in het circus vonden ze het grappig hem te zien spelen en daar zijn ze wel wat gewend.
Nadeel is wel dat als Guusje weggaat dat dan die opperneus aan het roer komt. Gaat dat lulletje rozenwater natuurlijk altijd spelen op het middenveld
![]()
Ronaldinho?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef zerokil het volgende:
Kom er maar niet uit.
Wil een wat aanvallender middenveld.
[ afbeelding ]![]()
Denk dat die niet echt ideaal is op CAMquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Misschien wel leuk, wil eigenlijk Ramires maar die gast is belachelijk duur.![]()
En Vermeer op doel natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef Kiid het volgende:
Het wordt tijd voor Nelom. Inform, snel, intelligent en een prima back voor Feyenoord en dus NL. Janmaat rechtsback weer want vam Rhijn was natuurlijk lachwekkend. Zelf in het circus vonden ze het grappig hem te zien spelen en daar zijn ze wel wat gewend.
Nadeel is wel dat als Guusje weggaat dat dan die opperneus aan het roer komt. Gaat dat lulletje rozenwater natuurlijk altijd spelen op het middenveld
![]()
![]()
![]()
Ben je blind ?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef Kiid het volgende:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
De CM mag ook veranderen hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Denk dat die niet echt ideaal is op CAM![]()
futbin en futdb toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef Freire het volgende:
Hallo broeders
Is er nog een site die wefut ondersteunt mbt prijzen van teams?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
400quote:Op donderdag 13 november 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel is bronze healing upper body?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel is bronze healing upper body?
Minder dan dit dus![]()
![]()
De leuke tijden qua bronze packen liggen helaas achter ons. Een hele zooi conditiekaarten opnieuw mogen listen, voorheen toch een zeldzaamheid.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Daily gift tijd.
Main account: 1k
Account 2: silver pack met 2 healing kaarten.
Account 3: silver gift pack
PS account van mijn broer: 1k![]()
het is watquote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De leuke tijden qua bronze packen liggen helaas achter ons. Een hele zooi conditiekaarten opnieuw mogen listen, voorheen toch een zeldzaamheid.![]()
![]()
so wow many philosophical so deep amazeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hoe is Ramires als CDM? Gebruik liever niet zoveel pace meer maar er zijn weinig CDMs met betere stats. Zat aan Gerrard te denken maar die heeft geen stamina en Fernandinho is te klein en Toure kan ik niet betalen.![]()
Geen idee, maar Fer is je man. En anders is Matic ook nog een optie.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:17 schreef Henrys het volgende:
Hoe is Ramires als CDM? Gebruik liever niet zoveel pace meer maar er zijn weinig CDMs met betere stats. Zat aan Gerrard te denken maar die heeft geen stamina en Fernandinho is te klein en Toure kan ik niet betalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Loop ik dadelijk weer een ban aan me broek te hebben omdat ik alleen maar doe wat jij me vraagtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
beter gezegd, zij die vandaag in slaap gaan vallen groeten uquote:Op donderdag 13 november 2014 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij die gaan slapen groeten u?![]()
![]()
![]()
Ach jungske togquote:Op donderdag 13 november 2014 08:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter gezegd, zij die vandaag in slaap gaan vallen groeten u![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee, maar IF Wanyama is je manquote:Op donderdag 13 november 2014 02:17 schreef Henrys het volgende:
Hoe is Ramires als CDM? Gebruik liever niet zoveel pace meer maar er zijn weinig CDMs met betere stats. Zat aan Gerrard te denken maar die heeft geen stamina en Fernandinho is te klein en Toure kan ik niet betalen.![]()
Huhquote:Op donderdag 13 november 2014 08:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen idee, maar IF Wanyama is je mam![]()
Wakker worden, slaapkop.quote:Op donderdag 13 november 2014 08:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe weet hij nou weer dat ie getrouwd is?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
huh maar er staat man en mam dat kan niet allebei hequote:Op donderdag 13 november 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wakker worden, slaapkop.![]()
![]()
Ah oke.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh maar er staat man en mam dat kan niet allebei heNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoor net dat ING de stagevergoedingen en lonen omhoog gooit in de Investment management tak. ¤3750![]()
![]()
Grabbelaarquote:Op donderdag 13 november 2014 08:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, beste keeper die we hebben in Nederland![]()
![]()
Nice.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoor net dat ING de stagevergoedingen en lonen omhoog gooit in de Investment management tak. ¤3750Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon zoeken op PrednisonsHD en dan krijg je extra shizzlequote:Op donderdag 13 november 2014 10:25 schreef DutchSL het volgende:
Hoe moet ik in die Unity club van jou komen Trapz (en wat heb je daar aan) ?Ik accepteer je wel.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoor net dat ING de stagevergoedingen en lonen omhoog gooit in de Investment management tak. ¤3750![]()
Netto of bruto ?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoor net dat ING de stagevergoedingen en lonen omhoog gooit in de Investment management tak. ¤3750Hala Madrid !
Is een week salaris neem ik aanquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou dat is toch een leuke stagevergoeding.quote:
Hier moest ik 10 maanden voor stage lopen hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dat is toch een leuke stagevergoeding.
#FreeTrapz![]()
Ach, er zijn ook mensen die jarenlang stage lopen/afstuderen bij een bedrijf voor niks.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier moest ik 10 maanden voor stage lopen hoor.![]()
Zo is het maar net, voor het grote geld heb ik toch de verkeerde beroepstak gekozenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die jarenlang stage lopen/afstuderen bij een bedrijf voor niks.maar het is wel leuk en dat is belangrijk
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier moest ik 10 maanden voor stage lopen hoor.
Financiële wereld is ook leuk hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zo is het maar net, voor het grote geld heb ik toch de verkeerde beroepstak gekozenmaar het is wel leuk en dat is belangrijk
![]()
![]()
![]()
.
Say whut ??? Micro transacties???
Ik wil hem niet quoten omdat hij hier dan gelijk bans gaat uitdelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je kunt een of andere speciale uitrusting kopen voor 100 euro schijnbaar, dan ben je nog erger dan Maver als je dat doet.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ].
Say whut ??? Micro transacties???
Ik wil hem niet quoten omdat hij hier dan gelijk bans gaat uitdelen.![]()
Moet hij je even een koppie kleiner maken ofzo ??quote:Op donderdag 13 november 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt een of andere speciale uitrusting kopen voor 100 euro schijnbaar, dan ben je nog erger dan Maver als je dat doet.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt een of andere speciale uitrusting kopen voor 100 euro schijnbaar, dan ben je nog erger dan Maver als je dat doet.________! ongelofelijk.
Er zou nog een patch voor de PS4 uitkomen om die performance problemen op te lossen omdat ze de game op de Xbox hebben developed. Komen gelijk die CPU unlocks.
Wat? leven van een bouwvakker is niet makkelijk jongen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verdiende jij serieus maar 375 per maand met je stage?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat? leven van een bouwvakker is niet makkelijk jongen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jep.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verdiende jij serieus maar 375 per maand met je stage?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is meer dan ik kreeg hoor en ik zat ook nog boven het middelde.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verdiende jij serieus maar 375 per maand met je stage?
Dat je gelijk een vol salaris krijgt zoals jij is echt zeldzaamken niemand van mijn "lichting" die dat kreeg.
![]()
Bij ons in de branche was dat een standaard afgesproken vergoedingquote:Op donderdag 13 november 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is meer dan ik kreeg hoor en ik zat ook nog boven het middelde.
Dat je gelijk een vol salaris krijgt zoals jij is echt zeldzaamken niemand van mijn "lichting" die dat kreeg.
soms kreeg je zwart nog wel eens iets er bij.
#FreeTrapz![]()
Ik kreeg nog niets eens de helft. Kon daarentegen wel elke week naar optredens en cabaret voorstellingen en kreeg ook een pers-pas voor Lowlands.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
![]()
Ik moet eind dit jaar stage lopen. Maar eens beginnen met een cv'tje te schrijven...PSN: DePresident_![]()
Veel van mijn studiegenoten kregen ook maar rond de 400 euro (sommige zelfs minder) maar die gasten hadden alles via school uitgezocht en ik ben zelf opzoek gegaan naar een bedrijf.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:42 schreef DePresident. het volgende:
Ik moet eind dit jaar stage lopen. Maar eens beginnen met een cv'tje te schrijven...![]()
IF benzemmel schommelt ook maar wat heen en weer he
#FreeTrapz![]()
Ja, ICT'ers. Ook een groter tekort héquote:Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Veel van mijn studiegenoten kregen ook maar rond de 400 euro (sommige zelfs minder) maar die gasten hadden alles via school uitgezocht en ik ben zelf opzoek gegaan naar een bedrijf.
Ik kreeg ook maar 350 euro per maand voor mijn stage.![]()
Misschien dat daar het verschil in zit dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ICT'ers. Ook een groter tekort hé
Ik kreeg ook maar 350 euro per maand voor mijn stage.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, maar gaat nog wel gebeuren. Vorig jaar was hij echt een baasquote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Gebruikt iemand hier Pepe? Zie hem volgens mij echt nooit in teams voorbij komen...![]()
![]()
Ik had hem in een team.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Gebruikt iemand hier Pepe? Zie hem volgens mij echt nooit in teams voorbij komen...baasje. ga denk ik nog een team maken met IF Antunes ernaast
Over paar dagen ff AC online doen dan? Eerst ga ik ff singleplayer doenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien dat daar het verschil in zit dan.![]()
Als het speelbaar is wel ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over paar dagen ff AC online doen dan? Eerst ga ik ff singleplayer doen
Wattan?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als het speelbaar is wel ja.![]()
Ah ik lees alleen maar gebitchanus over dat spel.quote:
Hmm ja zijn stats zien er prima uit en hij is ook lekker goedkoop. Die Antunes had ik nog niet eens gezien, wel grappig om hem naast Pepe te zetten maar daar heb ik nu Marcelo. Pepe krijg ik alleen op max chem als ik Casillas erin zet en daar zijn mensen nooit zo positief over. Ach, Luiz staat er nu ook op 7 chem.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had hem in een team.baasje. ga denk ik nog een team maken met IF Antunes ernaast
Eerst maar eens sparen voor IF Lichtsteiner.![]()
Kut dat ze het hebben gedowngrade naar Xbox niveauquote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ik lees alleen maar gebitchanus over dat spel.![]()
![]()
Xbox versie schijnt juist veel minder problemen te hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kut dat ze het hebben gedowngrade naar Xbox niveau![]()
PS4 heeft gewoon problemen met 900p. Als ze hem 1080p hadden gemaakt dan waren de framerates ongetwijfeld een stuk beter. Het is sowieso de schuld van xbox dat hij minder goed loopt op de ps4.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Xbox versie schijnt juist veel minder problemen te hebben![]()
Omdat het voor de Xbox gemaakt is jaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Xbox versie schijnt juist veel minder problemen te hebben![]()
Rekik nu bij Oranje gehaald, Hiddink doet het er gewoon om
Valt nog tegen dat hij Hendrix niet laat debuteren.![]()
en IF Emenike daalt ineensquote:Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Maxwell stijgt ineens flink
Ha! Dat krijg je er nu van als je investeert in pacehoerenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ha! Dat krijg je er nu van als je investeert in pacehoerenStaat in mijn team, bilbaviaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zeur je dan, Klaagmuur? Dan hoef je hem toch helemaal niet meer te verkopen, en boeit het dus niet wat die prijs doetquote:Op donderdag 13 november 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Staat in mijn team, bilbaviaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jawel want hij speelt niet lekkerquote:Op donderdag 13 november 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, Klaagmuur? Dan hoef je hem toch helemaal niet meer te verkopen, en boeit het dus niet wat die prijs doet
Hey Einstein, misschien is dat ook wel de reden dat hij nu daaltquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jawel want hij speelt niet lekker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft een flinke beast rating hoor. gr grquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey Einstein, misschien is dat ook wel de reden dat hij nu daaltRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En ondanks dat speelt hij dus niet fijn. Je b... nee, laat maarquote:Op donderdag 13 november 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft een flinke beast rating hoor. gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverdomme is het nationale ongestelde Brabo dag ofzo ?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ondanks dat speelt hij dus niet fijn. Je b... nee, laat maarIs prins Carnaval geexecuteerd?
Wie is er nog meer zo geprikkeld dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godverdomme is het nationale ongestelde Brabo dag ofzo ?Is prins Carnaval geexecuteerd?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kami Kami Kameleon.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie is er nog meer zo geprikkeld dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik gooi hem ook gewoon de deur uit. 2x winst opgepakt danquote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef Lastpost het volgende:
IF Emenike was voor mij een klasse minder dan z'n NIF. IF Kroos daarentegen ...1x uit pack verkocht voor 120k en nu gekocht voor 83k en dumpen voor 99k
toch te achterlijk voor woorden manquote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef Freire het volgende:
Geen Van Dijk of Kongolo maar Rekik () bij de selectie halen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik wel, want dit gaat ons een eindtoernooi kostenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Lastpost het volgende:
Guus graaft z'n eigen graf. Geen probleem mee.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eindelijk weer een keer een eindtoernooi in de buurt, krijgen we deze onzinquote:Op donderdag 13 november 2014 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wel, want dit gaat ons een eindtoernooi kosten![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef Freire het volgende:
Geen Van Dijk of Kongolo maar Rekik () bij de selectie halen
[ afbeelding ]
PSN: DePresident_![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
Zo, da's een poos geleden.Hoe is 't hier?
Ik heb al een paar dagen geen fitties gezien![]()
![]()
Vervelend voor jullie Nederlands elftal fans, ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wel, want dit gaat ons een eindtoernooi kosten
EK/WK is voor mij puur BBQ en bier en verder leuk als ze winnen puur omdat ik nou eenmaal ook Nederlander ben.![]()
dat wordt lachen in Qatar danquote:Op donderdag 13 november 2014 14:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vervelend voor jullie Nederlands elftal fans, ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.
EK/WK is voor mij puur BBQ en bier en verder leuk als ze winnen puur omdat ik nou eenmaal ook Nederlander ben.lekker in januari BBQen
![]()
![]()
Daar heb je prima restaurants voor hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt lachen in Qatar danlekker in januari BBQen
![]()
![]()
"jullie" Nederlands elftal fans?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vervelend voor jullie Nederlands elftal fans, ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.
EK/WK is voor mij puur BBQ en bier en verder leuk als ze winnen puur omdat ik nou eenmaal ook Nederlander ben.alsof ik de hele avond zit te waven in de Arena
EK/WK is inderdaad vooral een reden voor feestjes en gezellig samenzijn. Dat doe ik zo ook wel, maar toch net iets frequenter en leuker als Oranje deelneemt aan een eindtoernooi. Een eindtoernooi kijken zonder dat je eigen land deelneemt maakt het toch wel een stukkie minder leuk hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:15 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen geen fitties gezien
Zou het een verband zijn?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bohhh AC Unity is binnen... alleen jammer dat ik hem morgen pas kan spelen
Een team. Iets met 10 voetballers en een keeper.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens 250k. Wat zal ik 'us maken?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goeie, thanks.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een team. Iets met 10 voetballers en een keeper.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Een team met iedereen op 7 chem!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens 250k. Wat zal ik 'us maken?![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens 250k. Wat zal ik 'us maken?
Dit sanka skillie team![]()
Ik heb Costa, Depay en Mangala al in een ander team.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit sanka skillie teamEn sowieso geen CDM's?
CDM's worden overschatquote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Costa, Depay en Mangala al in een ander team.En sowieso geen CDM's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit lijkt me wel nissaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Costa, Depay en Mangala al in een ander team.En sowieso geen CDM's?
![]()
![]()
Griezmanquote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel nissa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Niet slecht.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel nissa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Tof.
Was zelfs iets aan het proberen met Diego Costa, die wil ik sowieso nog proberen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.metacritic.com(...)d-unity/user-reviews
Ook maar terug sturen?yes, haal dragon age
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet slecht.Tof.
Was zelfs iets aan het proberen met Diego Costa, die wil ik sowieso nog proberen.![]()
![]()
Haha zoveel kritiek was ik nog niet tegen gekomen... Al zegt dit ook al een hoop: "Congratulations Ubisoft, You're The New EA"quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ook maar terug sturen?![]()
Bizar ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha zoveel kritiek was ik nog niet tegen gekomen... Al zegt dit ook al een hoop: "Congratulations Ubisoft, You're The New EA"Zij hebben toch ook Watchdogs uitgebracht?
Tof.quote:Ik had zelf deze
Maar die van jou ziet er ook tof uit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ook nissaquote:Op donderdag 13 november 2014 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof.Ik had zelf deze
[ afbeelding ]
Maar die van jou ziet er ook tof uit.
Hoorde hier alleen maar dat formaties met wingers kut zijn, vandaar dat ik 4-3-1-2 heb gebruikt![]()
![]()
Wingers zijn niet kut, LM/RM-formaties zijn brak omdat de 'wingers' amper in het spel betrokken zijn. 4321 (oke, niet echt wingers) is de beste formatie die ik gebruikt heb.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Ook nissa
Hoorde hier alleen maar dat formaties met wingers kut zijn, vandaar dat ik 4-3-1-2 heb gebruikt![]()
Zit het nu te spelen, de FPS is echt kkslecht.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ook maar terug sturen?![]()
O dear.. krijg je veel drops?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit het nu te spelen, de FPS is echt kkslecht.
Ja volgens mij wel. Heb ik niet gespeeld maar werd volgens mij wel goed ontvangen. Ach... AC gaat sowieso goed verkopen en over een jaar is iedereen het weer vergeten.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bizar ja.Zij hebben toch ook Watchdogs uitgebracht?
![]()
Zeker bij grote menigtesquote:Op donderdag 13 november 2014 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dear.. krijg je veel drops?![]()
Volgens mij waren daar toen ook veel klachten over (qua performance op de PC en de downgraded FPS/Graphics) maar volgens mij heeft Ubisoft er een handje van om buggy games uit te brengen (Farcry).quote:Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Heb ik niet gespeeld maar werd volgens mij wel goed ontvangen. Ach... AC gaat sowieso goed verkopen en over een jaar is iedereen het weer vergeten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.metacritic.com(...)agon-age-inquisitionquote:
Wel jammer dat Ubisoft keer op keer faalt.. The Division komt ook van Ubisoft toch? Mooi kut, zal ook wel dik gaan tegenvallen
Maar even uitproberen met EA Access dan, al is het volgens mij geen spel voor mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com(...)agon-age-inquisition![]()
![]()
Godver mijn droomspel. *pats* bubbeltje..quote:Op donderdag 13 november 2014 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com(...)agon-age-inquisition
Wel jammer dat Ubisoft keer op keer faalt.. The Division komt ook van Ubisoft toch? Mooi kut, zal ook wel dik gaan tegenvallen
Dragon Age dan maar bekijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Costa is ook helemaal niet zo duur... i.c.m. Fabregas en Luis is hij nog goedkoper dan Benzema, Modric en Marcelo.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet slecht.Tof.
Was zelfs iets aan het proberen met Diego Costa, die wil ik sowieso nog proberen.
bohhhh![]()
nicequote:Op donderdag 13 november 2014 15:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar even uitproberen met EA Access dan, al is het volgens mij geen spel voor mij.Nja je weet maar nooit, sowieso fking veel uur plezier van als je het wel wat vindt
Daarom maar even installeren, 6 uur uitproberen en als het niets is scheelt het weer een aantal euro. Assassins Creed bevalt me trouwens prima ondanks de issues. Gelukkig geen glitches en grote bugs meegemaakt tot op heden.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceNja je weet maar nooit, sowieso fking veel uur plezier van als je het wel wat vindt
![]()
![]()
Door het MIDDEN hoge team PRESSquote:Op donderdag 13 november 2014 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet gewoon een squad bouwen met zoveel mogelijk H/H spelers, lekker DRUK zetten en de hele tijd het GAS erop.![]()
Zozo, weer genoeg gedaan voor de scriptie vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver mijn droomspel. *pats* bubbeltje..
Dragon Age dan maar bekijken.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Zozo, weer genoeg gedaan voor de scriptie vandaagkrijgen wij allemaal een bedankje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Yes, maar dan wel genoemd met jullie Foknamen want anders snapt niemand er wat vanquote:Op donderdag 13 november 2014 16:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
krijgen wij allemaal een bedankje?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Moet wachten op mn data, dus kan echt bar weinig doen de komende 1-2 weken
Vooral die met 6 chem Luiz en 5 chem Cuadrado was BAASquote:Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Hybrid![]()
Zo even genoeg teams gemaakt waar ik toch niet mee ga spelen...![]()
Zullen wij dat in het donker proberen?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnkm!zHSeyPXXP9JmM/
60 hectare
SIF Tevez heeft maar weinig invloed op de prijs van IF Tevez... is dat op de PS ook zo?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Beterquote:Op donderdag 13 november 2014 16:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
NBA gaat hier trouwens steeds beter![]()
MC dan in ieder geval, MT niet meer gespeeld.
Welke rating heeft je pro nu?![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zullen wij dat in het donker proberen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Is dat een maiskolf of ben je blij om me te zien?"quote:Op donderdag 13 november 2014 16:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zullen wij dat in het donker proberen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef rolls-reus het volgende:
Lieve xboxer, zet er eens wat op voor 50k
Geen idee of je een specifieke xboxer bedoelt...quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef rolls-reus het volgende:
Labylle van Pec Zwolle staat er op voor 50k.![]()
bronze fitness kaartjequote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef rolls-reus het volgende:
45k startprijs, 50k BIN
Verhoeven staat er op voor 45k start prijs , 50k binquote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik wil die dikke keeper van UtrechtFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dat gaat nog niet zo hard. 77 pas maar ik speel al echt veel beter, lijk het spel beter door te hebben. Hebben deze week het ijzerwerk uit mijn arm gehaald na een armbreuk vorig jaar dus laatste dagen niet veel kunnen spelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter
Welke rating heeft je pro nu?![]()
Wow dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat gaat nog niet zo hard. 77 pas maar ik speel al echt veel beter, lijk het spel beter door te hebben. Hebben deze week het ijzerwerk uit mijn arm gehaald na een armbreuk vorig jaar dus laatste dagen niet veel kunnen spelen.![]()
Maar wel nice dat je het bij nba beter gaat, wordt het ook wel wat leuker imo![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef rolls-reus het volgende:
Sorry, was vergeten dat je het kan verkopen
wow much money big roll flapsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef rolls-reus het volgende:
Sorry, was vergeten dat je het kan verkopen![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef rolls-reus het volgende:
Toch ¤1,50 waard![]()
![]()
Ach is reuze meegevallen, vorig jaar was erger.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wow dat klinkt niet fijn![]()
Maar wel nice dat je het bij nba beter gaat, wordt het ook wel wat leuker imo
Wat is jou rating en heb je nog veel mypark gespeeld?![]()
Ja gister met Nico. Hadden geniaal potje met comeback. Heb er een video van gemaakt (uit verveling en omdat Chris Smoove een baas is). Mijn pro is 87 nuquote:Op donderdag 13 november 2014 16:26 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach is reuze meegevallen, vorig jaar was erger.
Wat is jou rating en heb je nog veel mypark gespeeld?![]()
![]()
Welke positie? Dat maakt qua rating nogal wat uit.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gister met Nico. Hadden geniaal potje met comeback. Heb er een video van gemaakt (uit verveling en omdat Chris Smoove een baas is). Mijn pro is 87 nu![]()
Point Guardquote:Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Welke positie? Dat maakt qua rating nogal wat uit.![]()
Stuur me maar een DM als jullie weer gaan spelen. Maar 87 is al netjes, dan heb je al echt veel MC gespeeld om zoveel VC bij elkaar te spelen toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gister met Nico. Hadden geniaal potje met comeback. Heb er een video van gemaakt (uit verveling en omdat Chris Smoove een baas is). Mijn pro is 87 nu
Heb je de video ergens staan?![]()
Wil ook wel clubs mee doen hoor, stuur maar een uitnodiging.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah jullie posten natuurlijk in het verkeerde topic. Was ik weer even vergeten.![]()
Hij heeft gewoon VC gekochtquote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Stuur me maar een DM als jullie weer gaan spelen. Maar 87 is al netjes, dan heb je al echt veel MC gespeeld om zoveel VC bij elkaar te spelen toch?
Heb je de video ergens staan?![]()
![]()
Basketbal gaat veel te snel om er een leuke game van te maken. Dit ziet er echt niet uit...quote:![]()
Mocht je niet malen om die 1,50 dan staat Verhoeven er nog steeds opquote:
The_Yakuzarmoedzaaierquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Mocht je niet malen om die 1,50 dan staat Verhoeven er nog steeds opRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ik speel op 1 na hoogste difficulty en heb tijd op HoF gespeeld. Krijg je meer VC per potje. En vanaf het begin af aan die app gebruiken scheelt ook veelquote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Stuur me maar een DM als jullie weer gaan spelen. Maar 87 is al netjes, dan heb je al echt veel MC gespeeld om zoveel VC bij elkaar te spelen toch?
Heb je de video ergens staan?Huh? NBA 2k15 ziet er juist vet mooi uit..quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Basketbal gaat veel te snel om er een leuke game van te maken. Dit ziet er echt niet uit...
En in het echt gaat basketbal niet zo snel als in het spel hoor![]()
![]()
Alweer coins nodig joh.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Mocht je niet malen om die 1,50 dan staat Verhoeven er nog steeds op![]()
![]()
Blegh, wel kut om zoveel negativiteit te lezen over Unity. Ben wel blij dat ik dit keer niet digitaal besteld hebt, maar gewoon de disc versie heb gehaald. Als hij inderdaad speelt als aids op een stokje dan kan ik hem weer weg doen.
![]()
Dat zal beide wel veel schelen ja, in welk seizoen MC ben je nu?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik speel op 1 na hoogste difficulty en heb tijd op HoF gespeeld. Krijg je meer VC per potje. En vanaf het begin af aan die app gebruiken scheelt ook veel
[..]
Huh? NBA 2k15 ziet er juist vet mooi uit..
Jij jinxt gewoon alles wat je gaat kopenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef Kiid het volgende:
Blegh, wel kut om zoveel negativiteit te lezen over Unity. Ben wel blij dat ik dit keer niet digitaal besteld hebt, maar gewoon de disc versie heb gehaald. Als hij inderdaad speelt als aids op een stokje dan kan ik hem weer weg doen.
![]()
![]()
Misschien een wedstrijdje Ajax kijken dan en hopen dat het helptquote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef Freire het volgende:
[..]
Jij jinxt gewoon alles wat je gaat kopen!
![]()
Ik bedoel de bewegingen die de basketballers maken, dat ziet er houterig uit. Niet natuurlijk in ieder geval. Dit is het eerste en waarschijnlijk het enige filmpje wat ik van dit spel ga kijken dus pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Huh? NBA 2k15 ziet er juist vet mooi uit..
Dat helpt bij mij ook altijd als ik verdrietig ben.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien een wedstrijdje Ajax kijken dan en hopen dat het helpt!
![]()
Vc kopen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ga richting einde van seizoen 2.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat zal beide wel veel schelen ja, in welk seizoen MC ben je nu?quote:![]()
![]()
Ik kijk dat altijd uit leedvermaakquote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij ook altijd als ik verdrietig ben.![]()
Heeft iemand hier een toffe kit waarbij hrt shirt, broekje en de sokken allemaal een andere kleur hebben? Heb nu hongarije ej ecuador (![]()
) maar Hongarije vind ik niet zo mooi
![]()
![]()
moeten weer eens spelen. 5 vs 5 was wel leukquote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga richting einde van seizoen 2.
[..]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
de fuckquote:Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
de rest van dat photobucket album![]()
![]()
Ik hou me aanbevolen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
moeten weer eens spelen. 5 vs 5 was wel leuk![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand hier een toffe kit waarbij hrt shirt, broekje en de sokken allemaal een andere kleur hebben? Heb nu hongarije ej ecuador (![]()
![]()
![]()
Moet je bij thad zijn. Die regelt dat meestal.quote:Ik speel eigenlijk nooit nba
Maar online vind ik het wel leuk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom kijk je dan naar Feyenoord?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kijk dat altijd uit leedvermaak
Zelfkastijding?![]()
Bulgarije wit shirt, rode sokken en groene broekquote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef rolls-reus het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
chiliquote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Dacht dat jij er de vorige keer ook bij was haha maar ben slecht in PS namen en FOK namen te matchen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je bij thad zijn. Die regelt dat meestal.Ik speel eigenlijk nooit nba
Maar online vind ik het wel leuk.
![]()
Jongens, triest nieuws. Diaby is geblesseerd geraakt en ligt er 3 maanden uit. Denk wel dat hij nu een wereldrecord heeft gebroken hiermee. Als er iemand iets kan breken dan is hij het wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is het nieuws?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Jongens, triest nieuws. Diaby is geblesseerd geraakt en ligt er 3 maanden uit. Denk wel dat hij nu een wereldrecord heeft gebroken hiermee. Als er iemand iets kan breken dan is hij het wel.![]()
Allemaal Diaby's opkopen dus nu hij 3 maanden uit packs gaatquote:Op donderdag 13 november 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Jongens, triest nieuws. Diaby is geblesseerd geraakt en ligt er 3 maanden uit. Denk wel dat hij nu een wereldrecord heeft gebroken hiermee. Als er iemand iets kan breken dan is hij het wel.![]()
![]()
Van april 2013, voor de handvol blessures die hem de afgelopen anderhalf jaar ook hebben gekost:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt ongelofelijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Van april 2013, voor de handvol blessures die hem de afgelopen anderhalf jaar ook hebben gekost:
[ afbeelding ]Had echt een weergaloze voetballer kunnen worden.
ik heet nl-mash op psn.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dacht dat jij er de vorige keer ook bij was haha maar ben slecht in PS namen en FOK namen te matchen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Inderdaad. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou dan toch mijn levenskeuzes heroverwegen.![]()
vanavond clubs? Of zit je knee-deep in pussy?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk.Had echt een weergaloze voetballer kunnen worden.
![]()
Zoiets ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
vanavond clubs? Of zit je knee-deep in pussy?Zie haar wel vanavond. Ga alleen wel al naar huis toe dus zou sowieso niets worden. Soz bae. Maandag ben je de eerste.
hihi okquote:Op donderdag 13 november 2014 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets ja.Zie haar wel vanavond. Ga alleen wel al naar huis toe dus zou sowieso niets worden. Soz bae. Maandag ben je de eerste.
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets ja.Zie haar wel vanavond. Ga alleen wel al naar huis toe dus zou sowieso niets worden. Soz bae. Maandag ben je de eerste.
![]()
![]()
Dat vertelde ik mezelf ook de hele tijdquote:Op donderdag 13 november 2014 17:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb de touwtjes in handen hoor, no worries.![]()
![]()
T komt wel weer goed Ernst.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat vertelde ik mezelf ook de hele tijd![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat vertelde ik mezelf ook de hele tijd
oh my sweet buttery jesusquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien ben ik de uitzondering maar ik ga geen kloon aan maken voor de stemmen in mijn hoofd.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die bitterbal was![]()
Wat faalt Ake toch hard iedere keer bij Jong Oranje zeg, tering
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat je uberhaupt die meuk kijkt johquote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat faalt Ake toch hard iedere keer bij Jong Oranje zeg, tering![]()
![]()
Geld op Duitslandquote:Op donderdag 13 november 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt die meuk kijkt joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had wel gelezen dat Hasselbaink trainer zou worden van een Engelse club, zie nu pas dat het de club waarvan ik het logo al jaren gebruik bij FUT.
Geniaal logo!![]()
mehquote:Op donderdag 13 november 2014 18:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Had wel gelezen dat Hasselbaink trainer zou worden van een Engelse club, zie nu pas dat het de club waarvan ik het logo al jaren gebruik bij FUT.
[ afbeelding ]
Geniaal logo!![]()
Oh, na de 1-0 ben ik gestopt met volgen. Had alleen geld ingezet op 1 goal of meer.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Oh dat kan ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, na de 1-0 ben ik gestopt met volgen. Had alleen geld ingezet op 1 goal of meer.![]()
Verkoopquote:Op donderdag 13 november 2014 18:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
In- of verkoop? Locadia vanavond aanwezig?
Uiteraard.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: