SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Types als Jaap StamAls echte afmaker zie ik liever Huntelaar maar waarom ga je hem in hemelsnaam opstellen met Robben en Depay die alleen maar naar binnentrekken?? Dan heb je toch veel meer aan een voetballen spits pff Van Rhijn en Willems nooit meer in Oranje. Lachwekkend dat Urby nooit meer wordt opgeroepen. Zal goed zijn als Strootman er weer bij is met wat power want het middenveld wordt ook compleet overlopen met blind en Afellay. Zo ik ga tv kijken..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Urby is pas kkslecht manquote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Types als Jaap StamAls echte afmaker zie ik liever Huntelaar maar waarom ga je hem in hemelsnaam opstellen met Robben en Depay die alleen maar naar binnentrekken?? Dan heb je toch veel meer aan een voetballen spits pff Van Rhijn en Willems nooit meer in Oranje. Lachwekkend dat Urby nooit meer wordt opgeroepen. Zal goed zijn als Strootman er weer bij is met wat power want het middenveld wordt ook compleet overlopen met blind en Afellay. Zo ik ga tv kijken..
nauwelijks nog gespeeld dit seizoen uberhaubt
![]()
Slechter dan Willems kan niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Urby is pas kkslecht mannauwelijks nog gespeeld dit seizoen uberhaubt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Willian 5* skillmoves
https://vine.co/v/OiPVn2QBOErHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo heerlijk die overduidelijke bullshit die je tegen krijgt0-0 85ste minuut hij speelt met 10 man. Geeft een korte bal op zijn cb die een lb-y bal richting de spits geeft. 1 van mijn cbs rent keihard naar voren terwijl ik die niet geselecteerd heb en de andere staat in de middencirkel.
![]()
![]()
Het wordt tijd voor Nelom. Inform, snel, intelligent en een prima back voor Feyenoord en dus NL. Janmaat rechtsback weer want vam Rhijn was natuurlijk lachwekkend. Zelf in het circus vonden ze het grappig hem te zien spelen en daar zijn ze wel wat gewend.
Nadeel is wel dat als Guusje weggaat dat dan die opperneus aan het roer komt. Gaat dat lulletje rozenwater natuurlijk altijd spelen op het middenveld
![]()
Ronaldinho?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef zerokil het volgende:
Kom er maar niet uit.
Wil een wat aanvallender middenveld.
[ afbeelding ]![]()
Denk dat die niet echt ideaal is op CAMquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Misschien wel leuk, wil eigenlijk Ramires maar die gast is belachelijk duur.![]()
En Vermeer op doel natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef Kiid het volgende:
Het wordt tijd voor Nelom. Inform, snel, intelligent en een prima back voor Feyenoord en dus NL. Janmaat rechtsback weer want vam Rhijn was natuurlijk lachwekkend. Zelf in het circus vonden ze het grappig hem te zien spelen en daar zijn ze wel wat gewend.
Nadeel is wel dat als Guusje weggaat dat dan die opperneus aan het roer komt. Gaat dat lulletje rozenwater natuurlijk altijd spelen op het middenveld
![]()
![]()
![]()
Ben je blind ?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef Kiid het volgende:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
De CM mag ook veranderen hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Denk dat die niet echt ideaal is op CAM![]()
futbin en futdb toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef Freire het volgende:
Hallo broeders
Is er nog een site die wefut ondersteunt mbt prijzen van teams?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
400quote:Op donderdag 13 november 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel is bronze healing upper body?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel is bronze healing upper body?
Minder dan dit dus![]()
![]()
De leuke tijden qua bronze packen liggen helaas achter ons. Een hele zooi conditiekaarten opnieuw mogen listen, voorheen toch een zeldzaamheid.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Daily gift tijd.
Main account: 1k
Account 2: silver pack met 2 healing kaarten.
Account 3: silver gift pack
PS account van mijn broer: 1k![]()
het is watquote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De leuke tijden qua bronze packen liggen helaas achter ons. Een hele zooi conditiekaarten opnieuw mogen listen, voorheen toch een zeldzaamheid.![]()
![]()
so wow many philosophical so deep amazeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hoe is Ramires als CDM? Gebruik liever niet zoveel pace meer maar er zijn weinig CDMs met betere stats. Zat aan Gerrard te denken maar die heeft geen stamina en Fernandinho is te klein en Toure kan ik niet betalen.![]()
Geen idee, maar Fer is je man. En anders is Matic ook nog een optie.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:17 schreef Henrys het volgende:
Hoe is Ramires als CDM? Gebruik liever niet zoveel pace meer maar er zijn weinig CDMs met betere stats. Zat aan Gerrard te denken maar die heeft geen stamina en Fernandinho is te klein en Toure kan ik niet betalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Loop ik dadelijk weer een ban aan me broek te hebben omdat ik alleen maar doe wat jij me vraagtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
beter gezegd, zij die vandaag in slaap gaan vallen groeten uquote:Op donderdag 13 november 2014 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij die gaan slapen groeten u?![]()
![]()
![]()
Ach jungske togquote:Op donderdag 13 november 2014 08:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter gezegd, zij die vandaag in slaap gaan vallen groeten u![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee, maar IF Wanyama is je manquote:Op donderdag 13 november 2014 02:17 schreef Henrys het volgende:
Hoe is Ramires als CDM? Gebruik liever niet zoveel pace meer maar er zijn weinig CDMs met betere stats. Zat aan Gerrard te denken maar die heeft geen stamina en Fernandinho is te klein en Toure kan ik niet betalen.![]()
Huhquote:Op donderdag 13 november 2014 08:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen idee, maar IF Wanyama is je mam![]()
Wakker worden, slaapkop.quote:Op donderdag 13 november 2014 08:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe weet hij nou weer dat ie getrouwd is?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
huh maar er staat man en mam dat kan niet allebei hequote:Op donderdag 13 november 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wakker worden, slaapkop.![]()
![]()
Ah oke.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh maar er staat man en mam dat kan niet allebei heNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoor net dat ING de stagevergoedingen en lonen omhoog gooit in de Investment management tak. ¤3750![]()
![]()
Grabbelaarquote:Op donderdag 13 november 2014 08:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, beste keeper die we hebben in Nederland![]()
![]()
Nice.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoor net dat ING de stagevergoedingen en lonen omhoog gooit in de Investment management tak. ¤3750Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon zoeken op PrednisonsHD en dan krijg je extra shizzlequote:Op donderdag 13 november 2014 10:25 schreef DutchSL het volgende:
Hoe moet ik in die Unity club van jou komen Trapz (en wat heb je daar aan) ?Ik accepteer je wel.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoor net dat ING de stagevergoedingen en lonen omhoog gooit in de Investment management tak. ¤3750![]()
Netto of bruto ?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoor net dat ING de stagevergoedingen en lonen omhoog gooit in de Investment management tak. ¤3750Hala Madrid !
Is een week salaris neem ik aanquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou dat is toch een leuke stagevergoeding.quote:
Hier moest ik 10 maanden voor stage lopen hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dat is toch een leuke stagevergoeding.
#FreeTrapz![]()
Ach, er zijn ook mensen die jarenlang stage lopen/afstuderen bij een bedrijf voor niks.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier moest ik 10 maanden voor stage lopen hoor.![]()
Zo is het maar net, voor het grote geld heb ik toch de verkeerde beroepstak gekozenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die jarenlang stage lopen/afstuderen bij een bedrijf voor niks.maar het is wel leuk en dat is belangrijk
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier moest ik 10 maanden voor stage lopen hoor.
Financiële wereld is ook leuk hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zo is het maar net, voor het grote geld heb ik toch de verkeerde beroepstak gekozenmaar het is wel leuk en dat is belangrijk
![]()
![]()
![]()
.
Say whut ??? Micro transacties???
Ik wil hem niet quoten omdat hij hier dan gelijk bans gaat uitdelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je kunt een of andere speciale uitrusting kopen voor 100 euro schijnbaar, dan ben je nog erger dan Maver als je dat doet.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ].
Say whut ??? Micro transacties???
Ik wil hem niet quoten omdat hij hier dan gelijk bans gaat uitdelen.![]()
Moet hij je even een koppie kleiner maken ofzo ??quote:Op donderdag 13 november 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt een of andere speciale uitrusting kopen voor 100 euro schijnbaar, dan ben je nog erger dan Maver als je dat doet.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt een of andere speciale uitrusting kopen voor 100 euro schijnbaar, dan ben je nog erger dan Maver als je dat doet.________! ongelofelijk.
Er zou nog een patch voor de PS4 uitkomen om die performance problemen op te lossen omdat ze de game op de Xbox hebben developed. Komen gelijk die CPU unlocks.
Wat? leven van een bouwvakker is niet makkelijk jongen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verdiende jij serieus maar 375 per maand met je stage?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat? leven van een bouwvakker is niet makkelijk jongen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jep.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verdiende jij serieus maar 375 per maand met je stage?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is meer dan ik kreeg hoor en ik zat ook nog boven het middelde.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verdiende jij serieus maar 375 per maand met je stage?
Dat je gelijk een vol salaris krijgt zoals jij is echt zeldzaamken niemand van mijn "lichting" die dat kreeg.
![]()
Bij ons in de branche was dat een standaard afgesproken vergoedingquote:Op donderdag 13 november 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is meer dan ik kreeg hoor en ik zat ook nog boven het middelde.
Dat je gelijk een vol salaris krijgt zoals jij is echt zeldzaamken niemand van mijn "lichting" die dat kreeg.
soms kreeg je zwart nog wel eens iets er bij.
#FreeTrapz![]()
Ik kreeg nog niets eens de helft. Kon daarentegen wel elke week naar optredens en cabaret voorstellingen en kreeg ook een pers-pas voor Lowlands.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
![]()
Ik moet eind dit jaar stage lopen. Maar eens beginnen met een cv'tje te schrijven...PSN: DePresident_![]()
Veel van mijn studiegenoten kregen ook maar rond de 400 euro (sommige zelfs minder) maar die gasten hadden alles via school uitgezocht en ik ben zelf opzoek gegaan naar een bedrijf.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:42 schreef DePresident. het volgende:
Ik moet eind dit jaar stage lopen. Maar eens beginnen met een cv'tje te schrijven...![]()
IF benzemmel schommelt ook maar wat heen en weer he
#FreeTrapz![]()
Ja, ICT'ers. Ook een groter tekort héquote:Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Veel van mijn studiegenoten kregen ook maar rond de 400 euro (sommige zelfs minder) maar die gasten hadden alles via school uitgezocht en ik ben zelf opzoek gegaan naar een bedrijf.
Ik kreeg ook maar 350 euro per maand voor mijn stage.![]()
Misschien dat daar het verschil in zit dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ICT'ers. Ook een groter tekort hé
Ik kreeg ook maar 350 euro per maand voor mijn stage.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, maar gaat nog wel gebeuren. Vorig jaar was hij echt een baasquote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Gebruikt iemand hier Pepe? Zie hem volgens mij echt nooit in teams voorbij komen...![]()
![]()
Ik had hem in een team.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Gebruikt iemand hier Pepe? Zie hem volgens mij echt nooit in teams voorbij komen...baasje. ga denk ik nog een team maken met IF Antunes ernaast
Over paar dagen ff AC online doen dan? Eerst ga ik ff singleplayer doenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien dat daar het verschil in zit dan.![]()
Als het speelbaar is wel ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over paar dagen ff AC online doen dan? Eerst ga ik ff singleplayer doen
Wattan?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als het speelbaar is wel ja.![]()
Ah ik lees alleen maar gebitchanus over dat spel.quote:
Hmm ja zijn stats zien er prima uit en hij is ook lekker goedkoop. Die Antunes had ik nog niet eens gezien, wel grappig om hem naast Pepe te zetten maar daar heb ik nu Marcelo. Pepe krijg ik alleen op max chem als ik Casillas erin zet en daar zijn mensen nooit zo positief over. Ach, Luiz staat er nu ook op 7 chem.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had hem in een team.baasje. ga denk ik nog een team maken met IF Antunes ernaast
Eerst maar eens sparen voor IF Lichtsteiner.![]()
Kut dat ze het hebben gedowngrade naar Xbox niveauquote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ik lees alleen maar gebitchanus over dat spel.![]()
![]()
Xbox versie schijnt juist veel minder problemen te hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kut dat ze het hebben gedowngrade naar Xbox niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |