wie ben jij?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zo wild van tieten 2 keer je is niet genoeg.
Kan ik beter aan jou vragen, ik was hier eerder.quote:
nee dat wat jij zegt hoor je vaakquote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef hankojanssen het volgende:
Zuur ts, plas voortaan in haart kont. Zal haar leren!
maar jij bent dus blijkbaar een niemand ?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, ik was hier eerder.
Nog een pilsje gekocht van die één euro en zes cent?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
nee dat wat jij zegt hoor je vaak
maar dat klinkt leuk maar in werkelijkheid is dat erg lastig
je stopt de penis in haar kont maar die knijpt automatisch samen
dus , kan je niet meer plassen want je pisbuis word afgeklemt!
been there, dont it, doesnt work!
ik heb een tomaat gekochtquote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef LasTeR het volgende:
Nog een pilsje gekocht van die één euro en zes cent?
Verspild geld dus van mijn kant.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik heb een tomaat gekocht
ja ik ben tomaat meester/sadist
de tomaat ligt nu midden in mijn woonkamer
ik geniet van de spanning dat hij niet dood wil
en dan na 3 uur wachten
eet ik hem op!
en was het leven van de tomaat nutteloos!
nou dat zeg je nu wel?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef xSomesz het volgende:
zo'n 50 % keek wel eens naar haar buurvrouw om te kijken of je wel goed bezig bent
Dan is ze nog mild. Daar hoor je normaal gesproken voor uitgesloten te worden van de cursus. Volgend jaar weer een nieuwe kans, zonder spieken.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef xSomesz het volgende:
Dubbele klacht: Leraressen die kinderachtige streken uithalen waardoor ik me net een ukkie voel
Ik zou je hard en diep willen beffenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef xSomesz het volgende:
Hallo beste lotgenoten,
Ts had vandaag een ''toets'' echter keek ts 1 á 2 keer naar haar buren.( op het scherm van hun pc niet naar hen mocht er verwarring zijn) Ik had een linkse buurvrouw en een rechtse buurvrouw ik zat dus lekker in het midden tussen de 2 dametjes![]()
![]()
( ik weet jullie fokkers hebben afgunst)
Maar dus dat.... op gegeven moment komt de lerares. Zet ze mijn linker buurvrouw helemaal gebogen van me ( met pc die begon ze gewoon spontaan te verschuiven en al![]()
. Ze boog helemaal haar computer zodat de achterkant van het scherm naar mij stond, zodat er geen enkele mogelijk meer was om op haar scherm te kijken vanuit mijn hoek. Toen ging ze naar mijn rechter buurvrouw. Haar schoof ze ook helemaal van me weg.
(beeldscherm allesch)
bij die eerste buurvrouw kreeg ik nog een grijns op me gezicht (omdat zij ook vaker al op mijn beeldscherm keek, dus dacht ik maybe heeft ze haar gesnapt'' maar bij die 2e oeeee mijn grijns werd toen wel wat minder,, want ja ik zag in midden. Dus toen dacht ik OK this me:
[ afbeelding ]
Dus ik zeg : ''waarom doet u dit?''
Zegt ze : ''Zomaar''
Ik zei: '' Ik zit niet te kijken hoor''
zegt ze : '' oh oke dan gewoon voor de zekerheid''
Echt zo spottend.
Ik was ook nog even afgeleid daarna ik dacht wat is deze.
Klacht: Het nadeel van vooraan in de klas zitten ( zo'n 50 % keek wel eens naar haar buurvrouw om te kijken of je wel goed bezig bent)
Dubbele klacht: Leraressen die kinderachtige streken uithalen waardoor ik me net een ukkie voel![]()
Ik ga mee in de zak van sinterklaas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vele FOK!kers zijn je voorgegaanquote:Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Ik zou je hard en diep willen beffen
Nou en? Ik heb toch al een soaquote:Op donderdag 13 november 2014 10:44 schreef luckass het volgende:
[..]
vele FOK!kers zijn je voorgegaan
Oke, dan wens ik je veel plezier.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:44 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb toch al een soa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |