gathering of tweakersquote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet niet eens wat GoT is.
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet dat nog net maar kijk die flauwekul nooitquote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je lijkt wat dat betreft wel wat op Gesink.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef HPLC het volgende:
na 100 kutreacties in deze reeks eindelijk weer een punt
Walder jrquote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef HPLC het volgende:
Noem alle kleinzoons op van Lord Walder Frey. opzoeken verboden
Walder Walder Walder Walder etc.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef HPLC het volgende:
Dit is een grapje toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef HPLC het volgende:
Je trollt toch over dat je niet wat got is hoop ik?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Walder jr
Frey jr
Walder Frey jr
en Frey walder jr
Dat dacht je.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Instinker! Hij heeft geen kleinkinderen
Geen idee wat het is. Wat deadprez zei zal wel kloppenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je trollt toch over dat je niet wat got is hoop ik?
Hij heeft er veel te veelquote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Instinker! Hij heeft geen kleinkinderen
Niet iedereen heeft dezelfde interesses hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je trollt toch over dat je niet wat got is hoop ik?
Dat is dus net als dat je niet weet wat Harry Potter isquote:
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee wat het is. Wat deadprez zei zal wel kloppen
De hele wereld kijkt die serie en leest de boeken. Zelfde met Harry Potter dus. Je moet wel in een hol wonen wil je dat niet wetenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde interesses hè.
Serie is matig, de boeken vind ik wel goedquote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergAl mis je er vrij weinig aan, matige serie.
Onzin Harry Potter was een film in de bios. GoT zal wel een kutspel zijn ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dus net als dat je niet weet wat Harry Potter is
Germanen?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef HPLC het volgende:
We hebben allemaal wel eens van de Bataven (of Batavieren) gehoord, maar van welke stam was deze groep afgesplitst?
Astrix en Obelix.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef HPLC het volgende:
We hebben allemaal wel eens van de Bataven (of Batavieren) gehoord, maar van welke stam was deze groep afgesplitst?
Die heb ik niet gelezen, dus dat weet ik verder niet. Ik hoor idd wel vaker dat die beter zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Serie is matig, de boeken vind ik wel goed
Dan zal ik wel van een andere planeet komenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele wereld kijkt die serie en leest de boeken. Zelfde met Harry Potter dus. Je moet wel in een hol wonen wil je dat niet weten
Is heel vaak zo ook, een boek heeft nu eenmaal veel meer te biedenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelezen, dus dat weet ik verder niet. Ik hoor idd wel vaker dat die beter zijn
Sommigen waren best makkelijk hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 21:53 schreef Targaryen het volgende:
[..]
De germanen hadden toch moeilijk veel stammen?
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sommigen waren best makkelijk hoor
Ja, maar er zijn ook moeilijk veel rapgroepjesquote:Op woensdag 12 november 2014 21:53 schreef Targaryen het volgende:
[..]
De germanen hadden toch moeilijk veel stammen?
Te laat, die is al geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
stel eens een GOT vRAAG targaryen
Dus Ebola ook?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef HaJee het volgende:
De Twentenaren. Alles is terug te herleiden naar de Twentenaren.
De friezen niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef HaJee het volgende:
De Twentenaren. Alles is terug te herleiden naar de Twentenaren.
Zou best kunnen, ik ben er alleen niet in thuisquote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sommigen waren best makkelijk hoor
Ach, beetje vuurwerk eroverheen en ziekte is uitgeroeidquote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
absoluut! als het bestaat hebben wij het uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |