die keur ik goed. jaarringen inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet aan beide hoe oud ze zijn aan de hoeveelheid ringen Ofzo
Ha dat wist ik niet, grappig weetjequote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
die keur ik goed. jarringen inderdaad.
wist ik ook niet, hoe zie je dat dan aan een vis?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ha dat wist ik niet, grappig weetje
Dat denk ik bij elke vraag hier.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ha dat wist ik niet, grappig weetje
Dan heb je er niet zoveel goed ookquote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat denk ik bij elke vraag hier.
Behalve bij de meeste muziekvragenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat denk ik bij elke vraag hier.
Dat klopt.quote:
Nou vooruit:quote:
Dat is een beledigingquote:Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef HPLC het volgende:
Als het maar niet weer een rapnummer is
Ik ken het ergens van, maar kan het niet helemaal thuisbrengen, kan de zanger er niet echt bijhorenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vooruit:
I've been a puppet, a pauper, a pirate, a poet, a pawn and a king
I've been up and down and over and out and I know one thing
Each time I find myself layin' flat on my face
I just pick myself up and get back in the race
Zanger en titel please
Gelukkigquote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een belediging
Groot artiest
Nee totaal andere richtingquote:
Ik ken verder geen muziek die jij tof vindt.quote:
haten op rapquote:Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef HPLC het volgende:
Als het maar niet weer een rapnummer is
Is mijn muziek ook niet per se hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken verder geen muziek die jij tof vindt.
stop ik dat is veelste oud voor mijquote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is mijn muziek ook niet per se hoor
1966 uitgebracht
Dat is de hint die ik nodig hadquote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is mijn muziek ook niet per se hoor
1966 uitgebracht
Dude. Wtf.quote:
Sorry totoquote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Dat is de hint die ik nodig hadThats life, Frankie boy
Thin Lizzyquote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb nu ook dit opstaan. Uitgerekend jij moet weten dat ik enorm veel oude meuk luister
Truequote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb nu ook dit opstaan. Uitgerekend jij moet weten dat ik enorm veel oude meuk luister
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef Targaryen het volgende:
Een keer weer een GoT vraagIn het begin van de boeken van game of thrones en in het begin van de serie is een groep aan de noordzijde van de muur als ze worden aangevallen. Wie leidt deze groep?
Thorin Oakenshield.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef Targaryen het volgende:
Een keer weer een GoT vraagIn het begin van de boeken van game of thrones en in het begin van de serie is een groep aan de noordzijde van de muur als ze worden aangevallen. Wie is de leidt deze groep?
Benjen Stark.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef Targaryen het volgende:
Een keer weer een GoT vraagIn het begin van de boeken van game of thrones en in het begin van de serie is een groep aan de noordzijde van de muur als ze worden aangevallen. Wie is de leidt deze groep?
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:47 schreef HaJee het volgende:
Als het aan de noordzijde van de muur is zal het wel een Noordberlijner zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |