Precies wat jij zegt. Ik had shards nodig en kreeg alleen maar energy. Intussen heb ik 36 energy. Nu heb ik geen shards meer nodig en krijg constant shards....quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:50 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd ik heb max gear en moet m'n wapens upgraden, maar ipc energy krijg alleen maar shards.
5 energy en 39 shards in inventory.
Dit spel speelt met mij ipv andersom.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:06 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
is iedereen lid van de fok! clan? mochten we m halen hebben we er weer een achievement bij
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626?lc=1033quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nog geen lid, kan iemand mij uitnodigen, of kan ik zelf joinen?
Ben mn joypad aan het opladen. Wil dan ook echt nog eerst de daily doen. Kan niet meer laden en spelen tegelijk ivm ongelukje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:37 schreef Reintji het volgende:
Ben al wel online maar ben nog even bezig
Request donequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626?lc=1033
stapel jointsquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ben mn joypad aan het opladen. Wil dan ook echt nog eerst de daily doen. Kan niet meer laden en spelen tegelijk ivm ongelukje.
en ben nog een stapel joints aan het draaien
Whehe zit ik dan met mn skittlesquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ben mn joypad aan het opladen. Wil dan ook echt nog eerst de daily doen. Kan niet meer laden en spelen tegelijk ivm ongelukje.
en ben nog een stapel joints aan het draaien
Net Atheon verslagen. 3 shards en Glass Minuet. FMLquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt. Ik had shards nodig en kreeg alleen maar energy. Intussen heb ik 36 energy. Nu heb ik geen shards meer nodig en krijg constant shards....
Lekker, wij kwamen er niet doorquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Net Atheon verslagen. 3 shards en Glass Minuet. FML
vuile dikzak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Lekker, wij kwamen er niet door
Atheon bleef maar in de weg staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |