tot die deur lekker met je sparrow er door crossen... stuk van een koekje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Visserij het volgende:
[..]
Mooi! Als je een beetje raid gear hebt, kun je aardig snel door deze Raid heen. Lastigste stuk is de 3 waves bij de deur. Pogoth zelf is niet zo'n biatch.
Ha zeker en ik heb nu ook een ice breaker voor het laatste stukjequote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
tot die deur lekker met je sparrow er door crossen... stuk van een koekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ha zeker en ik heb nu ook een ice breaker voor het laatste stukjeEn ik een bijna fully upgraded void sniper en vol geupgrade void rocketlauncher en een vol geupgrade void fusionrifle. Komt wel goed bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog iemand nodig? denk dat ik er wel ff ben vanavond.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En ik een bijna fully upgraded void sniper en vol geupgrade void rocketlauncher en een vol geupgrade void fusionrifle. Komt wel goed bij mij.
Ik mag zelf graag vanaf begin Darkness zone clearen. Ik wil met die 3e wave met al die wizards graag wat extra cover nemen daarboven. Is toch vervelend als er daar alsnog 1 zit...quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
tot die deur lekker met je sparrow er door crossen... stuk van een koekje.
dat laat ik wiebeldak en reintji wel doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik mag zelf graag vanaf begin Darkness zone clearen. Ik wil met die 3e wave met al die wizards graag wat extra cover nemen daarboven. Is toch vervelend als er daar alsnog 1 zit...
Whehehe, pieuw!quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:53 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
dat laat ik wiebeldak en reintji wel doen![]()
![]()
Dat word je ook. Ik heb hezelfde. Ik heb shards nodig en krijg alleen maar energy. Heb nu 3 shards en serieus fucking 92!!! energy.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:12 schreef VMSDKR het volgende:
Ik krijg zo langzamerhand een beetje het gevoel alsof ik met opzet gefucked wordt ofzo. Paar pagina's geleden een post geplaatst over het alleen maar krijgen van shards als ascendant mats.
Nou goed, heb het eens bijgehouden.
Laatste 4 dagen bij de daily heroic alleen maar 2x shards. Public events geven soms energy maar vaker gewoon niks, package is altijd shards.
Net Nightfall gedaan.
9 shards.
Ook Dead Orbit rank omhoog.
Shards.
WTF.
Ik heb 93 shards en 3 energy. Wat is dit.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:35 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Nog iemand nodig? denk dat ik er wel ff ben vanavond.
Ik kreeg mijn 3de!! chestpiece én mijn 3de Preadeth's Revengequote:Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
Net geraid, eindelijk zit het een keer mee. Chestpiece en VoC gekregen. ( en een shitload shards natuurlijk. )
Dit inderdaad...quote:Op woensdag 26 november 2014 08:47 schreef Visserij het volgende:
Xur: Beter sunbreakers (warlock) & Icebreaker verkopen dit weekend. Anders hang ik je op.
Nope. morgen na 9 uur of in het weekend.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond Raid? uurtje of 8 ben ik er wel.
Ik heb net Hard gedaan. Kreeg weer een Praedyths Revenge en raidhelm. Dus heb de set wel compleet maar had liever Fatebringer, Corrective Measure, Hezen Vengeance of Mythoclast of weet ik veel wat gehad.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn 3de!! chestpiece én mijn 3de Preadeth's Revenge![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |