Gewoon Iron Banner gaan doen (want handschoenen met 30+ lightquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:38 schreef Visserij het volgende:
Nog steeds die fucking handschoenen... Ben een tweede warlock gaan levelen om vog nog vaker te kunnen doen om de gloves te krijgen. Als ze dan niet snel droppen ben ik klaar met destiny.
Heb inmiddels zon beetje alle raid gear bij elkaar, incl. mythoclast en de helm.
Deze game haat me.
Ik had nog geen scoutrifle en genoeg strange coins. Prima wapen vind ik.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:42 schreef VMSDKR het volgende:
Eerste keer dat ik 'notnx' denk bij een wapen van Xur.
Ik ook niet, gebruik alleen AR's en handcannons eigenlijk.quote:
+1quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Appelknaller het volgende:
Ik heb nu maar de season pass gekocht omdat je dan die coole sparrow krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week weer een poging.quote:Op zondag 23 november 2014 09:46 schreef HetAntwoord het volgende:
Vanavond de raid afmaken dus?
Die scout rifle van Xur kreeg ik een hele tijd terug al tijdens een random drop, doet het prima tegen bosses als primary weapon. Gisteren trouwens nogmaals random gedropped na m'n tweede potje Iron Banner. M'n K/D ratio in acht nemende, ga ik er van uit dat ik door m'n medespelers aan de andere kant vervloekt ben.
als ik online ben dan invite me maar. help ik wel ff.quote:Op zondag 23 november 2014 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week weer een poging.
Ik ben kapot, gister hardcore feestje gehad
ok top!quote:Op zondag 23 november 2014 18:37 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
als ik online ben dan invite me maar. help ik wel ff.
ik bedoel vanavond joh... maar duurt nog wel ff... Zijn nu de kleine naar de oppas aant brengen en dan hebben we eindelijk het rijk eens alleen thuisquote:
Prima. Nog een uurtje Iron Banner en ik ben level 3. Dan koop ik de gear en kap ik er meteen mee. Word gek van dat geren en gespring in PvP.quote:Op zondag 23 november 2014 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week weer een poging.
Ik ben kapot, gister hardcore feestje gehad
owquote:Op zondag 23 november 2014 19:18 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
ik bedoel vanavond joh... maar duurt nog wel ff... Zijn nu de kleine naar de oppas aant brengen en dan hebben we eindelijk het rijk eens alleen thuis
Graag dude. Invite me maar als je eens een plek open hebt!quote:Op zondag 23 november 2014 20:47 schreef Mestreech1990 het volgende:
Is zeker genoeg! Kom anders de volgende keer met mij mee. Vanaf dinsdag is al gereset, zit nu toevallig al in hard mode raid @gatekeepers nu.
Ja heb altijd plek, ik join altijd groepen via reddit.quote:Op zondag 23 november 2014 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Graag dude. Invite me maar als je eens een plek open hebt!
Ja, die heb ik gister ook gehaald. Vind die trucjes wel grappig.quote:Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ja heb altijd plek, ik join altijd groepen via reddit.
Overigens heb de expansion pass gehaald en heb de sparrow nu, echt nice dat ding!
Haha ik ken het gevoel.quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik ben beetje dood namelijk
Je moet naar rank 4 voor die Wantenquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Gewoon Iron Banner gaan doen (want handschoenen met 30+ light), moet je alleen wel even tijd voor uittrekken de komende dagen, loopt nog maar tot dinsdagochtend
Ja, idioot dat je daar een hogere rank voor nodig hebt dan voor de leg armor. Alsof het levellen in deze game nog niet random genoeg was... Ik had de armen al, anders was ik er niet eens aan begonnen.quote:Op maandag 24 november 2014 09:44 schreef Visserij het volgende:
[..]
Je moet naar rank 4 voor die Wanten. Ben bijna rank 3, maar toen dacht ik 'ZOEK HET UIT'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |