Ik denk dat MoP veel minder mensen aansprak qua thema ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:13 schreef byah het volgende:
kan me niet herinneren dat er zo'n drukte was tijdens de MoP release. i.t.t. de WOTLK release
Ik vond die cinematic trailer wel super vet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:20 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik denk dat MoP veel minder mensen aansprak qua thema ook.
Ja, ik heb een BadBoy plugin geinstalleerd die al die kleuterspam blokkeert.quote:
[Dirge]?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef Ratsnest89 het volgende:
aids [For The Children!]wtf, hoop dat die gasten gebanned worden
Ha HAquote:Op woensdag 12 november 2014 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Volledig geïnstalleerd en ready to go!! Nu maar hopen dat Blizzard niet denkt, waarom zit je ineens op ander internet!Haha!
Godverdomme wat een ebola interface jezus christusquote:Op woensdag 12 november 2014 22:00 schreef MarkyB het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe transmo?
[ afbeelding ]
spartan ui FTWquote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Godverdomme wat een ebola interface jezus christus
quote:
Kneusjes die dit soort dingen zeggenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef byah het volgende:
[..]
Ha HA
Vrouwen en WoWzo fucking onaantrekkelijk en zeker als ze zulke taal uitspuwen.
Geen monies. Ook geen leuke hero op 90.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |