Maar zij weten er geld aan te verdienen. Wat dat betreft doen ze het beter dan trolletjes hier op Fok! (inclusief ikzelf). Zij verdienen er geld aan namelijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is enkel wat jij wil zien. In de praktijk is het een handjevol mafketels dat voorstanders van ZP uitmaakt voor racist. Alleen figuren zoals jij weten dat tot zulke proporties op te blazen en kruipen zo gewillig in de slachtofferrol. Het zou bijna hilarisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
Verder ben ik ook pro-Piet, maar ik voel mij verre van racistisch. Ik voel mij dan ook niet weggezet of veroordeeld als een of andere fanatiekeling mij racistisch noemt om die reden. Groei wat ballen man.
Maar waar komt jouw reflex vandaan om dan maar de tegenstanders van Zwarte Piet stelselmatig weg te zetten als racisten?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, heel gek is dat niet gezien de argumenten die gebruikt worden. Het traditionele kinderfeest van Nederland wordt aangevallen als racistisch. Daarbij worden de voorstanders van ZP stelselmatig weggezet als PVV'ers en racisten..
Typisch dat je niet eerlijk durft te zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 10:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik laat me niet in een hokje plaatsen door een gewezen ex-dictatormodje.
Het staat Powned ook vrij om hem een microfoon onder zijn neus te douwen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
powned zoekt de conversatie op, geloof je t zelf?
en die meneer van t pietengilde en powned zijn 2 verschillende dingen he
dialoog met t pietengilde niet aangaan: dom
powned niet te woord willen staan: staat hem vrij en begrijp ik volkomen
Wie krijgt er dan precies geld, en waarom?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar zij weten er geld aan te verdienen. Wat dat betreft doen ze het beter dan trolletjes hier op Fok! (inclusief ikzelf). Zij verdienen er geld aan namelijk.
Geenstijl / Powned presentatoren verdienen toch hun brood met het maken van dit soort kwalitatief ongeëvenaarde items?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie krijgt er dan precies geld, en waarom?
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verder ben ik ook pro-Piet, maar ik voel mij verre van racistisch. Ik voel mij dan ook niet weggezet of veroordeeld als een of andere fanatiekeling mij racistisch noemt om die reden. Groei wat ballen man.
want dat wist je daarvoor nog niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, want daarmee breng je de halsstarrigheid van hem in beeld.
Handjevol? Mwah, waren het er maar een handje vol. Dan was de discussie niet zo uit de hand gelopenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is enkel wat jij wil zien. In de praktijk is het een handjevol mafketels dat voorstanders van ZP uitmaakt voor racist. Alleen figuren zoals jij weten dat tot zulke proporties op te blazen en kruipen zo gewillig in de slachtofferrol. Het zou bijna hilarisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
Hier hetzelfde.quote:Verder ben ik ook pro-Piet, maar ik voel mij verre van racistisch.
En daarom voel ik me juist aangesproken door de kortzichtigheid van die kant. Heeft niets te maken met of je stalen ballen hebt of niet.quote:Ik voel mij dan ook niet weggezet of veroordeeld als een of andere fanatiekeling mij racistisch noemt om die reden. Groei wat ballen man.
Oh, dan begreep ik je opmerking verkeerd. Dacht dat we het over niggers hadden.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geenstijl / Powned presentatoren verdienen toch hun brood met het maken van dit soort kwalitatief ongeëvenaarde items?
Het mag niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
want dat wist je daarvoor nog niet?
natuurlijk, maar dan niet verontwaardigd gaan huilen als hij zijn standpunt volhoudt en niks zegtquote:Op donderdag 13 november 2014 10:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het staat Powned ook vrij om hem een microfoon onder zijn neus te douwen.
Ik huil niet verontwaardigd.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
natuurlijk, maar dan niet verontwaardigd gaan huilen als hij zijn standpunt volhoudt en niks zegt
Tuurlijk wel, want het benadrukt zijn gedrag om stelselmatig de voorstanders van ZP te negeren.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
natuurlijk, maar dan niet verontwaardigd gaan huilen als hij zijn standpunt volhoudt en niks zegt
wat win je ermee dan? het doet je geloofwaardigheid geen goedquote:Op donderdag 13 november 2014 10:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het mag niet vaak genoeg benadrukt worden.
could have fooled mequote:Op donderdag 13 november 2014 10:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik huil niet verontwaardigd.
Wat jij doet, is inzoomen op de mening van een klein clubje fanatici. Je bijt je vast in die irrelevante mening en als een stervende zwaan maak je je die slachtofferrol eigen. Sorry, maar het is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:18 schreef Red_85 het volgende:
En daarom voel ik me juist aangesproken door de kortzichtigheid van die kant. Heeft niets te maken met of je stalen ballen hebt of niet.
Mjah.. Ik zou eigenlijk hard willen lachen om je. Maar zelf daar ben ik al voorbij met je.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Typisch dat je niet eerlijk durft te zijn.
Welke irrelevante mening? Dat die gasten blanken zien als zoals zij ze zien? Dat is per definitie geen irrelevante mening in deze discussie. Dat is een van de voedingsbodems.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij doet, is inzoomen op de mening van een klein clubje fanatici. Je bijt je vast in die irrelevante mening en als een stervende zwaan maak je je die slachtofferrol eigen. Sorry, maar het is gewoon belachelijk.
Je bent niet zielig omdat je blank bent.
Ik snap het wel, van de inhoud naar de man gaan als je in de hoek zit en geen argumenten meer hebt. Vrij typisch gedrag voor een trolletjequote:Op donderdag 13 november 2014 10:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mjah.. Ik zou eigenlijk hard willen lachen om je. Maar zelf daar ben ik al voorbij met je.
hij negeert de voorstanders niet, hij negeert pownews/powned/geenstijlquote:Op donderdag 13 november 2014 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want het benadrukt zijn gedrag om stelselmatig de voorstanders van ZP te negeren.
Het is een handige frame. Door alle critici van ZP neer te zetten als een soort van blankenhaters, worden hun klachten automatisch invalide. Het is de discussie vervuilen wat jij doet.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke irrelevante mening? Dat die gasten blanken zien als zoals zij ze zien? Dat is per definitie geen irrelevante mening in deze discussie. Dat is een van de voedingsbodems.
Met jou op inhoud discussiëren?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, van de inhoud naar de man gaan als je in de hoek zit en geen argumenten meer hebt. Vrij typisch gedrag voor een trolletje
2.25 in dat filmpje. Kijk eens goed wat hij doet. Hij negeert niet alleen pownews/powned/geenstijl. En dat is terugkomend in alles waar hij zit of zijn stem laat horen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij negeert de voorstanders niet, hij negeert pownews/powned/geenstijl
en daarnaast wil hij niet het dialoog aangaan met t pietengilde
niet alle voorstander associëren zich met powned, gelukkig niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |