Ik moet zeggen, het brood bij Lidl vind ik echt wisselend. Ik ga liever naar de bakker er tegenover.quote:
Haha, dat is hier ook zo denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef minilot het volgende:
Muhahaha! Truffelkaas is een tikkie te spannend voor het dorpje waar ik woon. Het hele vak ervoor in het schap was nog propvol!
Mooi. Op naar de kaasboer!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bij een kaasboer kost zo'n stuk hetzelfde.
Dat je jarenlange ervaring hebt, wil niet zeggen dat je een deskundige bent op dat gebied...quote:Op donderdag 13 november 2014 11:08 schreef wiijntje het volgende:
[..]
Ja OK, op een paar nerds na dan zou ik zeggen.
Seriously: begin november je winkels al volplempen met al dat "speciale" Kerst gedoe, tegen de tijd dat het Kerst is is er niks speciaals meer aan.
Dan zou ik de helft van al dat "Delicieux" spul het hele jaar in het assortiment hebben en vanaf een dag of 10 voor de Kerst het extra speciale spul.
Maar goed, ik heb geen verstand van supermarkten, ik doe er pas een jaar of 20 bijna dagelijks boodschappen...
je hebt gelijk je bent een ervaren supermarktklantquote:Op donderdag 13 november 2014 11:08 schreef wiijntje het volgende:
[..]
Seriously: begin november je winkels al volplempen met al dat "speciale" Kerst gedoe, tegen de tijd dat het Kerst is is er niks speciaals meer aan.
Dan zou ik de helft van al dat "Delicieux" spul het hele jaar in het assortiment hebben en vanaf een dag of 10 voor de Kerst het extra speciale spul.
Maar goed, ik heb geen verstand van supermarkten, ik doe er pas een jaar of 20 bijna dagelijks boodschappen...
Ik zou 'm gewoon onder een andere trui dragen. Maar ja, ik draag ook pas zo'n 45 jaar kleding.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:02 schreef Peter het volgende:
De foute kersttrui is wel aardig dun, maar wel grappig. Moet wel over een overhemd oid..
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou 'm gewoon onder een andere trui dragen. Maar ja, ik draag ook pas zo'n 45 jaar kleding.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou 'm gewoon onder een andere trui dragen. Maar ja, ik draag ook pas zo'n 45 jaar kleding.
Hij is ook speciaal voor de werk-kerst-bijeenkomstquote:Op donderdag 13 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
4 stukken truffelkaas jonguh, BAM!quote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
Morgen naar de Lidl. Alle kaas is al weg dankzij dit forumHebberts
Jahquote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
Morgen naar de Lidl. Alle kaas is al weg dankzij dit forumHebberts
Truffelquote:Op donderdag 13 november 2014 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand de smaak van truffelkaas omschrijven?
Jonge kaas met zweem truffel.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand de smaak van truffelkaas omschrijven?
Maak gewoon open nu, en neem een hap. Is mini verpakking man, is zo op.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Durf em nog steeds niet open te maken
Morgenochtend op brood okee?
Done!quote:Op donderdag 13 november 2014 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Maak gewoon open nu, en neem een hap. Is mini verpakking man, is zo op.
Openen, nuuuuu
quote:
Zo speciaal is het toch niet? Als je nou een volledige truffel over je pasta heen zat te schaven ofzo ok, maar hier zit maar een pietsie doorheenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Done!
Yep eens een keer wat anders en erg lekker maar niet vaker dan 1 x per maand, net zoals lever.
Speciaal en dat moet het bljven
Dan moeten ze eens een keer open zijn op tijden dan werkenden ook er naartoe kunnen. Als ze zich vast blijven houden aan oude winkeltijden (en zoals hier koopavond er ook uit mikken), gaan ze het echt verliezen van winkels die zelfde soort producten gaan verkopen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef wiijntje het volgende:
[..]
Mooi. Op naar de kaasboer!
Middenstand verdient wel wat meer omzet!
Huh, wat?! Hoe kom je nou in vredesnaam aan zo'n associatie?!quote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
truffelgeur associeer ik met een zware slechte ademsgeur
Lekker!quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Huh, wat?! Hoe kom je nou in vredesnaam aan zo'n associatie?!
Stuk 1 is hier op, ging gisteren door de een salade naast een paddestoelenquiche.
Stuk 2 gaat straks door de pasta voor lunch: een decadente mac&cheese
Serieus geen stukje te bekennen, ik stond een kwartier van links naar rechts te speurenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
4 stukken truffelkaas jonguh, BAM!
Of nog niet binnen daar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus geen stukje te bekennen, ik stond een kwartier van links naar rechts te speuren
Ik vind dat echt totaaaaal niet op elkaar lijken hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!
Nou ik ken mensen met een slechte adem en die ruiken zowat hetzelfde als truffel
Purmerend. Maar ik begreep dat het niet bij de kaas ligtquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Of nog niet binnen daar?
Welk filiaal was jij? Ik heb het in Rotterdam gekocht, maar Maassluis lag ook genoeg
Lag hier bij kerst assortiment, specifieke schappen allemaal bij elkaar in de koeling. Kaas, vis, vlees, bladerdeeg hapjes, toetjes etcquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Purmerend. Maar ik begreep dat het niet bij de kaas ligt
Ja godver de godver...quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Lag hier bij kerst assortiment, specifieke schappen allemaal bij elkaar in de koeling. Kaas, vis, vlees, bladerdeeg hapjes, toetjes etc
Ja zoals ik al zei, gewoon groothandels verpakkingen in bakken gepletterd. Niks bijzonders verderquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:11 schreef Elan het volgende:
Die (schep) nootjes pistache gehad vond ze oud en duur.
Beter op de markt halen bij notenkraam.
Die karamel hagelslag is zoooooo lekker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:55 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de caramel hagelslag, hagelslag met blauwe hagels en sterretjes erin en speculaas stroopkoeken meegenomen.
Die laatste zijn iig al goedgekeurd. Lekker
Haa ik zit er aan te denken om een cracker te pakken en gewoon te proberen!quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:41 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Die karamel hagelslag is zoooooo lekker.
Moet wel zeggen dat ie best zoet is. Ik had 2 boterhammen met hageslag en dat vond ik teveel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:57 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haa ik zit er aan te denken om een cracker te pakken en gewoon te proberen!
Hoezo een cracker? Gewoon naar binnen gieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:57 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haa ik zit er aan te denken om een cracker te pakken en gewoon te proberen!
Net ook de truffelkaas gekocht, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:05 schreef Skeletor. het volgende:
Het lijkt wel of hier niemand de truffelkaas lust! Er lagen dozen vol. Ik passeer ook, want ik houd niet zo van truffels.
Wel Blue Stilton, camembert en nog een fransoos gekocht.
Pohh saffraan.... die was wel duur zeker?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht ook 2 pakjes truffelkaas. Hier stond nog maar 1 doos.
En een pakje saffraan, en wat cheddar.
De kangoeroe, struisvogel en eend heb ik, voor nu, laten liggen. Net als de walnoot en pistacheolie.
1 of 2 euro geloof ik, voor een klein plukje. Vorig jaar ook gekocht, die is nu bijna op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:09 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Pohh saffraan.... die was wel duur zeker?
Sorry kon het niet laten. Ik lees te veel in KLB waar ze vaak saffraan grappen maken haha.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
1 of 2 euro geloof ik, voor een klein plukje. Vorig jaar ook gekocht, die is nu bijna op.
Oh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:16 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten. Ik lees te veel in KLB waar ze vaak saffraan grappen maken haha.
Maar toch valt de prijs mee.
Ik vind het wel handig. Je kunt het dan vooraf een keertje kopen en klaar maken zodat je zeker weet dat het goed is en je gewoon prima kwaliteit spul kan voorzetten. Want het wisselt soms ook wel. Ik heb vorig jaar de beenham en hertenbiefstuk geserveerd met de kerst, iedereen dacht dat het van de slager kwam, zo heerlijk mals was het!quote:Op donderdag 13 november 2014 11:08 schreef wiijntje het volgende:
[..]
Saffraan is altijd al duur geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:16 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten. Ik lees te veel in KLB waar ze vaak saffraan grappen maken haha.
Maar toch valt de prijs mee.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Saffraan is altijd al duur geweest
Hier had ik vanmiddag het één na laatste pakje...quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:05 schreef Skeletor. het volgende:
Het lijkt wel of hier niemand de truffelkaas lust! Er lagen dozen vol. Ik passeer ook, want ik houd niet zo van truffels.
Wel Blue Stilton, camembert en nog een fransoos gekocht.
Bloggers worden regelmatig beloond!quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef Copycat het volgende:
Ik kan amper wachten op mijn Lidlbonus van dit jaar. Zoveel promotiewerkzaamheden, dat moet goed beloond worden.
Mijn oudste kat, die alleen brokken lust, smult van de truffelkaas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef Copycat het volgende:
Ik kan amper wachten op mijn Lidlbonus van dit jaar. Zoveel promotiewerkzaamheden, dat moet goed beloond worden.
Een kat met decadente smaak. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef mootie het volgende:
Mijn oudste kat, die alleen brokken lust, smult van de truffelkaas.
Decadent?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een kat met decadente smaak. Zoals het hoort.
We zitten hier in het Lidl-topic, dan is truffelkaas inderdaad een decadentie. Jij maakt het natuurlijk wekelijks zelf.quote:
Ria, my lovequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef Copycat het volgende:
? je werkt bij de lidl?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef Copycat het volgende:
Nee joh, ik maak een grapje omdat ik hier zo lyrisch loop te doen over het truffelkaasje.quote:
Die van mij is nooit moeilijk met snaaien, maar op de truffelkaas reageerde ie net zo heftig als op rosbiefquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn oudste kat, die alleen brokken lust, smult van de truffelkaas.
Zit ook maar klein beetje truffel door.quote:Op zondag 16 november 2014 12:53 schreef soapie het volgende:
Heb vandaag stukje truffelkaas geproefd, ben er nog niet kapot van eerlijk gezegd....
Denk het laatste..quote:Op zondag 16 november 2014 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit ook maar klein beetje truffel door.
Of ben je helemaal geen fan van truffel?
Het is hele jonge kaas met beetje truffel. Dus als je wel van hele jonge kaas houdt en dit niks vond kan het idd best zijn dat je truffels gewoon niks vindt.quote:
Dat dus. Ik wilde het proberen omdat iedereen hier er zo lyrisch over is, maar ik vind het niet bijzonder.quote:Op zondag 16 november 2014 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is hele jonge kaas met beetje truffel. Dus als je wel van hele jonge kaas houdt en dit niks vond kan het idd best zijn dat je truffels gewoon niks vindt.
Ik proef er niks bijzonders aan maar mijn vriendin zegt dat ook van het gehakt en van de vis. Die halen we nu meestal ergens anders.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:29 schreef NoXia het volgende:
Ik vind de kwaliteit van het vlees van de Lidl de laatste tijd echt tegenvallen. Te gekruid, gehakt heeft een aparte smaak enz enz. Wat zijn jullie bevindingen?
Ik vind dat met het magere gehakt. Met het biologische gehakt heb ik er geen last van.quote:Op zondag 16 november 2014 14:13 schreef marzman het volgende:
[..]
Ik proef er niks bijzonders aan maar mijn vriendin zegt dat ook van het gehakt en van de vis. Die halen we nu meestal ergens anders.
ik vind truffel, zelfs al in mini hoeveelheden onwijs ranzigquote:Op zondag 16 november 2014 15:41 schreef Lionheart99 het volgende:
Over truffels: Er zijn veel mensen (ik meen zo’n 25%) die de smaak van truffel niet kunnen proeven omdat ze het belangrijkste onderdeel van de geur, androstenon, niet kunnen waarnemen. Een ander deel van de mensen kan de geur prima waarnemen en vindt deze weerzinwekkend. Dan heb je nog een groep mensen die de geur kan waarnemen en de smaak heerlijk vindt. Veel truffelolie wordt (ook) kunstmatig gearomatiseerd. Een vriend van mij wordt niet warm of koud van het eten van truffels, hij proeft er weinig bijzonders aan! Maar een scheutje truffelolie uit de supermarkt vindt hij beter smaken dan de echte truffel. Helaas kun je de smaak van echte truffel niet ‘leren’ proeven als je het niet al proeft/ruikt.
Waar was ik }:{quote:Op zondag 16 november 2014 18:53 schreef Vanyel het volgende:
Wel lekker goedkoop.
Mijn lief kon de truffelkaas niet vinden, mar de hertenbiefstuk was de bom. Vandaag wild zwijnstoof gegeten van de vorige wildperiode. Ook al zo fijn.
ik ook. hoop alleen dat ze niet zo extreem dun zijn als de vesten van een paar maand terug, die vielen echt tegen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil graag zo'n vest:
[ afbeelding ]
Dat vind ik sowieso jammer bij de Lidl, alles gaat maar tot maat 42/L. Daar pas ik helaas niet inquote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef CherryLips het volgende:
En jammer dat ze 'maar' tot maat L gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |