abonnement Unibet Coolblue
pi_146749918
2 vesten gehaald. de geblokte was er al niet meer in mijn maat. nu de grijze en paarse/rode mee genomen.
super zacht en lekker warm ^O^
pi_146749934
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend vroeg net of hij de Anonieme Kaasverzamelaars voor me moest bellen :') Ik heb net 4 soorten cheddar, 3 truffelkaasjes, een stuk parmesan, een bol buffelmozzarella en geitenkaas gekocht. En 3 pakken scones en 3 zakken groentechips. Allemaal langhoudbare producten die je maar vast in huis kan hebben dacht ik :Y)

Ik ga natuurlijk nog veel meer kaasjes proberen maar dat komt nog wel, daarvan is het geen ramp als ik er een misloop.
Kom ik aan met m'n lullige 2 truffelkaasjes en 1 cheddar. :')

Ik mag volgende week (of dit weekend) Lidl shoppen. *O*
Er komt iig eend, kangoeroe en struisvogel. En kaasjes. En olies. En uhm. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146749967
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend vroeg net of hij de Anonieme Kaasverzamelaars voor me moest bellen :') Ik heb net 4 soorten cheddar, 3 truffelkaasjes, een stuk parmesan, een bol buffelmozzarella en geitenkaas gekocht. En 3 pakken scones en 3 zakken groentechips. Allemaal langhoudbare producten die je maar vast in huis kan hebben dacht ik :Y)

Ik ga natuurlijk nog veel meer kaasjes proberen maar dat komt nog wel, daarvan is het geen ramp als ik er een misloop.
Same here! Anonieme kaas verslaafden unite
pi_146751098
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 18:48 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Same here! Anonieme kaas verslaafden unite
*;

Ik had ook nog een stuk roquefort zag ik bij het uitpakken :')

Lonaa, ik heb nog even geen ruimte voor vlees. Daar wordt aan gewerkt :s) Ik zag wel kalfsmedallions met afprijssticker liggen maar ik had echt geen inspiratie en energie voor iets nieuws.

En Bart, cheddar is ook lekker als blokjes. Maar ook heerlijk als raspkaas over taco's of een plakje over een hamburger. En ik wil er heel graag meer mee doen maar tegen die tijd is de kaas alweer op O-)
Bij mijn Lidl lag nu op twee plaatsen cheddar. De 3 soorten van het feestdagenassortiment maar tussen de gewone kaas lag ook nog de cheddar die ze een paar weken geleden hadden. Die is een euro goedkoper.
Spoilers!
  maandag 17 november 2014 @ 19:31:52 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146751575
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 18:48 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Same here! Anonieme kaas verslaafden unite
Check.

Ik heb van alle soorten 1 meegenomen :')
Behalve de stilton, ik wil namelijk die in pot hebben die ze over een week of twee pas hebben.

Pérail kaasje (zachte schapenkaas) is in ieder geval erg lekker. Niet heel spannend maar gewoon lekker en heel zacht, eigenlijk gewoon hetzelfde als Lou Pérac die ik weleens in de supermarkt of bij de kaasboer haal.


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_146751732
Lucky, hier wordt ook ruimte gemaakt in de vriezer. ;) Heb nog heel veel liggen in vriezer en nog eea in de koelkast en voorraadkast. Eerst daar een gat in eten van de week en dan mag ik eind van de week shoppen. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146754113
Aardbeien yoghurt, de volle in literpak. Volle vruchtenyoghurt vind je niet zo snel bij andere eigen supermarktmerken, wel magere. Behalve dan de a-merken zoals Mona in kleinere bakjes.

En Duits vleesbeleg, dikke plakken ham. Bij Aldi is dit nog steeds doorzichtige Hollandse zweetham, kletsnat uit de verpakking.
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 20:51:35 #233
382129 crew  Donna
pi_146754825
Ja die volle yoghurts zijn erg lekker inderderdaad.
pi_146755271
Roquefort is driedubbel goedgekeurd!
pi_146771517
Kom net thuis met afbak party broodjes, cheddar en wat kruiden voor in m'n rekje :)
pi_146777669
Vond die 'verse' noten er niet smakelijk uitzien. Komt niet verser over dan uit zo'n zakje iig.
Folder voor volgende week al gezien. Wel tof dat ze toch nog met de food-aanbiedingen doorgaan tijdens het decemberfeest. Zijn alleen artikelen die je nooit gebruikt :P Maar goed, gourmetschotel is volgende week donderdag in de aanbieding :)
pi_146783075
hoerenlidl! wil ik een leeg kratje inleveren, neemt die embalageband 'm niet aan:s

en die huppelkutjes wat zich personeel noemen konden me natuurlijk ook niet helpen. IK HOOP DAT ZE NU NOG STAAN TE DWEILEN.
pi_146785692
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:29 schreef Moass het volgende:
hoerenlidl! wil ik een leeg kratje inleveren, neemt die embalageband 'm niet aan:s

en die huppelkutjes wat zich personeel noemen konden me natuurlijk ook niet helpen. IK HOOP DAT ZE NU NOG STAAN TE DWEILEN.
Dweilen?
Spoilers!
pi_146785742
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:29 schreef Moass het volgende:
hoerenlidl! wil ik een leeg kratje inleveren, neemt die embalageband 'm niet aan:s

en die huppelkutjes wat zich personeel noemen konden me natuurlijk ook niet helpen. IK HOOP DAT ZE NU NOG STAAN TE DWEILEN.
Wat voor kratje was het dan?
Mokkel met stuntstok
pi_146785795
Ben ook wel benieuwd ja :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_146787021
De vintage cheddar is lekker trouwens. Lekker pittig.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146787422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:42 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wat voor kratje was het dan?
oettimger
pi_146787455
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dweilen?
ja, dweilorkest voor ze besteld als dank.
pi_146804005
Argh, ze hebben een hoop lekkere Deluxe dingen. Ik moet me beheersen om niet de winkel leeg te kopen. Truffelkaas is goedgekeurd. Blauwe schimmelkaas is nog steeds mijn favo kaas, maar dit heeft ook wel een aparte smaak. Ik denk dat ik morgen nog even terug ga om zo'n gerookte zalmmoot te halen. Daar eet je bijna een week van, zo groot dat ding is.
  woensdag 19 november 2014 @ 12:07:35 #245
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146804036
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Argh, ze hebben een hoop lekkere Deluxe dingen. Ik moet me beheersen om niet de winkel leeg te kopen. Truffelkaas is goedgekeurd. Blauwe schimmelkaas is nog steeds mijn favo kaas, maar dit heeft ook wel een aparte smaak. Ik denk dat ik morgen nog even terug ga om zo'n gerookte zalmmoot te halen. Daar eet je bijna een week van, zo groot dat ding is.
De deluxe chips! O+
pi_146804146
Oh ja, die ook. En misschien ook nog kangoeroesteak. En kaas. En en en...

Doei budget. ;(
  woensdag 19 november 2014 @ 12:18:12 #247
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_146804322
Vriend kreeg er van langs bij de kassa, hij had verschillende schepnootjes in 1 zakje gedaan :o. Hij dacht dat dat gewoon mocht omdat ze allemaal even duur zijn maar de caissière was onverbiddelijk :o
Toen werd de manager erbij gehaald. Die zei dat het geen probleem was en dat ze een bordje gingen ophangen dat verschillende nootjes in aparte zakjes moeten :P.

Trouwens erg lekkere nootjes :9 .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_146804457
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Oh ja, die ook. En misschien ook nog kangoeroesteak. En kaas. En en en...

Doei budget. ;(
Hallo Lidl..... :D dochterlief heeft de schoen geknutseld dus ik moet er nog minstens twee keer heen.... ik hoop dat er nog wat fudge komt...
pi_146804490
Iemand de grillworst uit de oven al geprobeerd?
  woensdag 19 november 2014 @ 12:35:27 #250
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146804845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:18 schreef MaLo het volgende:
Vriend kreeg er van langs bij de kassa, hij had verschillende schepnootjes in 1 zakje gedaan :o. Hij dacht dat dat gewoon mocht omdat ze allemaal even duur zijn maar de caissière was onverbiddelijk :o
Toen werd de manager erbij gehaald. Die zei dat het geen probleem was en dat ze een bordje gingen ophangen dat verschillende nootjes in aparte zakjes moeten :P.

Trouwens erg lekkere nootjes :9 .
Het is ook soms zo onduidelijk allemaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')