Obvious photoshop is obviousquote:Op woensdag 12 november 2014 11:23 schreef Robbert. het volgende:
Vooral die dunne taille daarbij... Ziet er echt niet gezond uit.
Uiteraard, maar feit blijft dat de verhoudingen echt niet kloppen.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Obvious photoshop is obvious
Daarom ziet het er zo fake uitquote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar feit blijft dat de verhoudingen echt niet kloppen.
Jij neukt dus paarden?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat mankeert je als man dat je hier over klaagtserioesoe... heerlijk toch, vrouwenbips.
Merries. Ben geen homo.quote:
quote:
een koe?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar Kim vergelijken met een paard...
Heb je wel eens een vriendin gehad? en hoe zag die er ongeveer uit? ben wel benieuwd nu.quote:
quote:
Dit.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat mankeert je als man dat je hier over klaagtserioesoe... heerlijk toch, vrouwenbips.
ze zag er leuk uitquote:Op woensdag 12 november 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vriendin gehad? en hoe zag die er ongeveer uit? ben wel benieuwd nu.
Ik geloof je.quote:
Waarom de vraag? omdat je Kim Kardashian een koe noemt en ik jouw foto ook heb gezien...quote:Op woensdag 12 november 2014 11:49 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Waarom die vraag? Is het zo speciaal om een vriendin te hebben?
Waarom weer een persoonlijke aanval?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom de vraag? omdat je Kim Kardashian een koe noemt en ik jouw foto ook heb gezien...
Dat is geen aanval. Ik schaar jou alleen niet in dezelfde categorie als een Kim Kardashian qua uiterlijk. En dat is toch best realistisch, of wil je nu zeggen dat onzin is?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Waarom weer een persoonlijke aanval?
Ik vind je nogal oppervlakkig, sorry.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is geen aanval. Ik schaar jou alleen niet in dezelfde categorie als een Kim Kardashian qua uiterlijk. En dat is toch best realistisch, of wil je nu zeggen dat onzin is?
Als je zo'n vrouw zou afwimpelen vraag ik me gewoon af waar je wel warm van loopt.
Je doet wel je best nergens op te antwoorden en alles in het midden te laten. Ook wel verwacht, maar ok, duidelijk allemaal bedankt.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:54 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik vind je nogal oppervlakkig, sorry.
kankerautistquote:Op woensdag 12 november 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet wel je best nergens op te antwoorden en alles in het midden te laten. Ook wel verwacht, maar ok, duidelijk allemaal bedankt.
Kerel, als ze mij in een boekje zouden zetten, zou ik er ook 100x beter uitzien dan dat ik hier een foto die ik snel snel gemaakt heb op het net pleur.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet wel je best nergens op te antwoorden en alles in het midden te laten. Ook wel verwacht, maar ok, duidelijk allemaal bedankt.
En dat is bijzonder op dit forum?quote:
Betwijfel ik.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:57 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Kerel, als ze mij in een boekje zouden zetten, zou ik er ook 100x beter uitzien dan dat ik hier een foto die ik snel snel gemaakt heb op het net pleur.
Huh? dit is nu je eind conclusie?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:59 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ok, leef jij dan maar jouw plastic dream
Gvdquote:
dat is niet eens stalken, mongoolquote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
en dat van Loppe. Heb nog nooit iemand (dm)gestalkt op fok hoor.
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:06 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
dat is niet eens stalken, mongool
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:06 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
dat is niet eens stalken, mongool
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Waarom weer een persoonlijke aanval?
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:54 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik vind je nogal oppervlakkig, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]ja en, mr perfect?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fuck off, kkmongool✞
Hahahaquote:Op woensdag 12 november 2014 12:11 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ja en, mr perfect?
fuck off, kkmongool
Kika's ass is te fake.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:55 schreef ntm het volgende:
Als er een topic wordt geopend over Nicki Minaj' fake ass loop iedereen te![]()
, maar bij Kim Kardashian is het ineens not done
. Kim Kardashian >>>>>> Nicki.
Van negers wordt mijn pener slap.. #noracismquote:Op woensdag 12 november 2014 14:07 schreef Dikkejordy het volgende:
Sowieso een negatief topic over Kim Kardashian openenJij hebt niet gefapt toen ze door die neger werd genomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |