Veel verder dan een 'god dit it' komen jullie niet. Ik ben benieuwd naar 'how god dit it', iets wat 'jullie' nou nooit eens ergens vertellen helaas.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:47 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Alsof we dat al niet tientallen keren duidelijk gemaakt hebben hier. Jullie draaien constant rond de pot.
Ah en wat is jouw kijk op punctuated equilibrium? Of is het gewoon weer een woord wat je heb gegoogled en nu maar opgooit?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef Syamsu het volgende:
Maar tijd is geen criterium meer sinds de theorie over punctuated equilibrium.
Welk bewijs?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:44 schreef likdoorn het volgende:
Belachelijk eigenlijk hoe sommigen krampachtig aan die evolutietheorie vasthouden, ondanks alle bewijs dat die niet klopt.
Ik heb totaal geen ontzag voor wat voor god dan ook waar ik ook kijk, zou ook heel raar zijn om dat als atheïst te hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Het ontzag dat de mens heeft door het zien van het universum, die is voor God.
Gods wegen zijn eenmaal ondoorgrondelijk. puntquote:Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Veel verder dan een 'god dit it' komen jullie niet. Ik ben benieuwd naar 'how god dit it', iets wat 'jullie' nou nooit eens ergens vertellen helaas.
Profundum crucis. Dé uitvlucht voor klemgepraatte christenen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Gods wegen zijn eenmaal ondoorgrondelijk. punt
Dat is werkelijk een ENORM zwaktebod en dat weet je zelf ook wel. Waarom worden die ondoorgrondelijke wegen niet in kaart gebracht eigenlijk?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Nee dat hebben jullie niet. Tot nu toe is er geen enkel goed argument, laat staan bewijs, door jou, Sjoemie1985 of Syamsu gegeven. Wel zijn jullie vrij aardig in het negeren van de aangegeven informatie door ons. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:47 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Alsof we dat al niet tientallen keren duidelijk gemaakt hebben hier. Jullie draaien constant rond de pot.
Een heel vroege voorouder was inderdaad een vis.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Hou aub op met uit de hoogte te doen.Wat waren die aap-achtigen dan? Vissen?
Ik doe niet uit de hoogte hoor, maar je lijkt zeer ongeinformeerd, gezien je vragen. Dat, of je begrijpt de informatie niet. Daarop gaf ik een medemens advies, ofwel een tip.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Hou aub op met uit de hoogte te doen.Wat waren die aap-achtigen dan? Vissen?
Heb je nog nooit op een mooie zomeravond, toen de zon al onder was, ergens op de buiten, zo'n ontzag gekend voor de natuur die je aanschouwde toen je naar de hemel keek. Wel, dat gevoel dat je verkreeg, dat is ontzag voor God. Je lijkt me eenmaal maar je gevoel te onderdrukken.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ontzag voor wat voor god dan ook waar ik ook kijk, zou ook heel raar zijn om dat als atheïst te hebben.
Zou jij ook ontzag hebben voor roze dwergolifantjes hebben als ik zeg dat Zij het universum geschapen hebben?
En nou niet zeggen dat dat onzin is want kijk maar hierboven, het staat geschreven!
Uitvlucht? Het is eenmaal zo. En waarom zijn jullie er zo op verbeten om te verklaren hoe alles ontstaan is? Aard eerst eens in het heden en nu, dat verklaart alles.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Profundum crucis. Dé uitvlucht voor klemgepraatte christenen.
Mijn vader was geen vis! Mijn grootvader ook niet! Die was een van de eerste dieren met een placenta. Mijn over- overgrootvader was wel een vis. En zijn grootvader was een eukaryote.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een heel vroege voorouder was inderdaad een vis.
Je bedoelt dat je nu net een helder moment had en er achter bent gekomen dat je werkelijk geen enkel argument of ook maar iets van bewijs hebt kunnen geven deze reeks, dus dit is het enige wat je kon verzinnen?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Ziehier, de grappenman die al lang in het stof gebeten heeft.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn vader was geen vis! Mijn grootvader ook niet! Die was een van de eerste dieren met een placenta. Mijn over- overgrootvader was wel een vis. En zijn grootvader was een eukaryote.
(Ik ben een Young Earth Evolutionist).
Wat zou je ervan vinden als wetenschappers zo zouden werken? "We weten niet hoe dieren evolueren. Dat zal wel komen doordat evolutie ondoorgrondelijk is. Neem nou maar aan dat evolutie bestaat, ook al weten we niet hoe het werkt. Dan kunnen we eindelijk het heden gaan bestuderen."quote:Op woensdag 12 november 2014 14:56 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Uitvlucht? Het is eenmaal zo. En waarom zijn jullie er zo op verbeten om te verklaren hoe alles ontstaan is? Aard eerst eens in het heden en nu, dat verklaart alles.
Zie hoe alle evogekkies op mijn argument tekeer gaan, als vliegen op een stront denkende dat ze een punt hebben. Groei op spruitjes en wees eens realistisch.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nu net een helder moment had en er achter bent gekomen dat je werkelijk geen enkel argument of ook maar iets van bewijs hebt kunnen geven deze reeks, dus dit is het enige wat je kon verzinnen?
God of niet, het is toch prachtig om het universum te verkennen en te doorgronden? Nieuwsgierigheid is een prachtig onderdeel van het menszijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:56 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Uitvlucht? Het is eenmaal zo. En waarom zijn jullie er zo op verbeten om te verklaren hoe alles ontstaan is? Aard eerst eens in het heden en nu, dat verklaart alles.
Moet dan altijd alles hetzelfde zijn? Wat zijn wetenschappers wanhopig.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als wetenschappers zo zouden werken? "We weten niet hoe dieren evolueren. Dat zal wel komen doordat evolutie ondoorgrondelijk is. Neem nou maar aan dat evolutie werkt, ook al weten we niet hoe. Dan kunnen we eindelijk het heden gaan bestuderen."
Ik denk niet dat je dat zou accepteren. Als je doorhebt waarom jij die instelling niet zou accepteren, snap je waarom wij jouw instelling niet accepteren.
Welk argument? Een reeks woorden dat een zin vormt is niet hetzelfde als een argument, daar heeft het inhoudelijke relevantie tot het onderwerp voor nodig.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:58 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Zie hoe alle evogekkies op mijn argument tekeer gaan, als vliegen op een stront denkende dat ze een punt hebben. Groei op spruitjes en wees eens realistisch.
Gelijkwaardigheid mag toch wel. Is het niet als discussiepartner, dan wel als mens.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Moet dan altijd alles hetzelfde zijn?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Moet dan altijd alles hetzelfde zijn?
Nooit gelijkwaardigheid tussen goddelozen en rechtvaardigen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid mag toch wel. Is het niet als discussiepartner, dan wel als mens.
Een YEE die de 6000 jaar theorie of de 10.000 jaar theorie aanhangt?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn vader was geen vis! Mijn grootvader ook niet! Die was een van de eerste dieren met een placenta. Mijn over- overgrootvader was wel een vis. En zijn grootvader was een eukaryote.
(Ik ben een Young Earth Evolutionist).
Dat is aan God om over te oordelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:02 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Nooit gelijkwaardigheid tussen goddelozen en rechtvaardigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |