SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Die stijging komt mede door de grote "schoonveegacties" daar in de favelas voor het WK en de OS.quote:![]()
Ja dat is toch bizar.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die stijging komt mede door de grote "schoonveegacties" daar in de favelas voor het WK en de OS.soort van genocide in die favelas
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zero tolerance op het gebied van criminaliteit. Jij zou er mij niet over horen mopperen.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is toch bizar.soort van genocide in die favelas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb besloten dat ik de komende weken/maanden langzaam weer alle kits ga proberen te verzamelen. En in de tussentijd een beetje spelen met mijn cheap ass-teams, en hopen dat mijn investeringen meer waard worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Kom maar terug als je dat al 20 jaar doet"quote:Op woensdag 12 november 2014 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb besloten dat ik de komende weken/maanden langzaam weer alle kits ga proberen te verzamelen. En in de tussentijd een beetje spelen met mijn cheap ass-teams, en hopen dat mijn investeringen meer waard worden.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wie zei dat ook alweer?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
"Kom maar terug als je dat al 20 jaar doet"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
+1quote:Op woensdag 12 november 2014 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Wel diep respect voor de mensen die al 20 jaar alle shirts verzamelen in FUT.
Een diepe buiging mijnerzijds.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTW predictions zien er niet zo boeiend uit voor deze week, behalve dan een Muller en Lichtsteiner op resp. ST en RB. Die laatste ga ik sowieso wel halen en hij zal denk ik ook erg goedkoop worden, omdat hij een te lage rating krijgt (door zijn RM NIF, anders was hij nu al een 80 of 81 ofzo geweest).![]()
Anders Kazan?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Huh ik heb de tweelingbroer van Hans Kazan als docent![]()
pics.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Huh ik heb de tweelingbroer van Hans Kazan als docentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind er ook maar weinig aan deze week denk ik. Maar dat komt goed uit, want ik heb weinig coins im cash.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
TOTW predictions zien er niet zo boeiend uit voor deze week, behalve dan een Muller en Lichtsteiner op resp. ST en RB. Die laatste ga ik sowieso wel halen en hij zal denk ik ook erg goedkoop worden, omdat hij een te lage rating krijgt (door zijn RM NIF, anders was hij nu al een 80 of 81 ofzo geweest).
Oh, Janmaat is trouwens misschien wel aardig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Huh ik heb de tweelingbroer van Hans Kazan als docentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]wat een haantjesgedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag hopen dat het een garpje is...quote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad...dan neem je jezelf echt veel te serieusRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, dan moet ik toch concluderen dat er garpigere garpjes zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een garpje is...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net tegen iemand met een keurig netjes Bundesliga 4-3-3 team, Neuer, Boateng, Gotze, de beste namen op de beste plekken. Maar wie staat er in de spits? AubameyangBegint meer regel dan uitzondering te worden de snelle vleugelspitsen in de spits.
Speciaal hiervoor had ik RF Walcott op de bank. Bij 1-2 achter er in gegooid en 3-2 gewonnen. Eind goed al goed.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Conclusie: een RF in de spits werkt als een tierelier?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Net tegen iemand met een keurig netjes Bundesliga 4-3-3 team, Neuer, Boateng, Gotze, de beste namen op de beste plekken. Maar wie staat er in de spits? AubameyangBegint meer regel dan uitzondering te worden de snelle vleugelspitsen in de spits.
Speciaal hiervoor had ik RF Walcott op de bank. Bij 1-2 achter er in gegooid en 3-2 gewonnen. Eind goed al goed.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ontegenzeggelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: een RF in de spits werkt als een tierelier?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat maakt hem dan zo goed daar? Als je het alleen voor de pace doet, kun je daar toch ook Remy wegzetten ofzo?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk gewoon omdat de vleugelspelers hogere dribbling hebben. Je passeert zo gemakkelijk de houterige verdedigers dat het gewoon nergens over gaat. Nog gemakkelijker dan Remy doet. Die moet echt er keihard langsrennen. Met vleugelspelers heb je meer wapens dan keihard rennen. Tenminste, zo heb ik het ervaren.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat maakt hem dan zo goed daar? Als je het alleen voor de pace doet, kun je daar toch ook Remy wegzetten ofzo?
Maar voor de goede orde: Ik speel netjes met de spitsen op de spits positie. Pas als ik zie dat de tegenstander een vleugelspeler op de spitspositie heeft gooi ik mijn troef in de strijd.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Het zou voor mij ook een overweging zijn om het tegen de daders te gebruiken als het echt zo OP is. Ik ben heel recent alleen nog geen tegenstanders tegengekomen met die tactiek. Misschien omdat ik ook pas net debuteer in Div3 ofzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Denk gewoon omdat de vleugelspelers hogere dribbling hebben. Je passeert zo gemakkelijk de houterige verdedigers dat het gewoon nergens over gaat. Nog gemakkelijker dan Remy doet. Die moet echt er keihard langsrennen. Met vleugelspelers heb je meer wapens dan keihard rennen. Tenminste, zo heb ik het ervaren.
Maar voor de goede orde: Ik speel netjes met de spitsen op de spits positie. Pas als ik zie dat de tegenstander een vleugelspeler op de spitspositie heeft gooi ik mijn troef in de strijd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh, ik schipper een beetje tussen 4 en 5, dan zal ik wat vaker pech gehad hebben. Wat de druppel was, was toen ik werd zoek gespeeld door het spitsenduo RF Muller en LF Reusquote:Op woensdag 12 november 2014 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zou voor mij ook een overweging zijn om het tegen de daders te gebruiken als het echt zo OP is. Ik ben heel recent alleen nog geen tegenstanders tegengekomen met die tactiek. Misschien omdat ik ook pas net debuteer in Div3 ofzo.![]()
Misschien dat vleugelverdedigers als CB neerzetten nog een leuke tegenzet zou zijn
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Moet je dan niet bij voorbaat doen in je opstelling, want ik denk wel dat je een probleempje gaat krijgen als je Benteke probeert te verdedigen met Jordi Albaquote:Op woensdag 12 november 2014 11:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, ik schipper een beetje tussen 4 en 5, dan zal ik wat vaker pech gehad hebben. Wat de druppel was, was toen ik werd zoek gespeeld door het spitsenduo RF Muller en LF Reus![]()
Misschien dat vleugelverdedigers als CB neerzetten nog een leuke tegenzet zou zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan Walcott er dus in, plus 2 Andere CB's... Ridicuul dat je dit soort dingen moet gaan verzinnen om mee te kunnen met een spel dat zich het meest realistische voetbalspel noemtquote:Op woensdag 12 november 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet je dan niet bij voorbaat doen in je opstelling, want ik denk wel dat je een probleempje gaat krijgen als je Benteke probeert te verdedigen met Jordi Alba
Was jij nou niet degene die laatst liep te verdedigen dat Ibarbo zo goed is in dit spel?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan Walcott er dus in, plus 2 Andere CB's... Ridicuul dat je dit soort dingen moet gaan verzinnen om mee te kunnen met een spel dat zich het meest realistische voetbalspel noemt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel vervelend voor hem dat zijn broer dood is.. Is overreden door een googeltruc.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik scoor genoeg met hem. Maar had hem als vaste spits omdat ik een 4-3-2-1 had, en de LF positie van Depay en de RF positie van Cuadrado vast stonden. Wilde ze allebei geprobeerd hebben. Tja, dan zijn er niet veel andere opties dan Ibarbo als ST over. Vind in de serie A Callejon en Palacio een slag beter.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was jij nou niet degene die laatst liep te verdedigen dat Ibarbo zo goed is in dit spel?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Even een raadseltje voor de liefhebbers. Uit welke analyse zou dit komen?quote:In the meantime, the reasons behind the resolution parity and Xbox One's performance advantage remain something of a mystery.![]()
Ergens in die quote staat Xbox. Direct gestopt met lezen.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een raadseltje voor de liefhebbers. Uit welke analyse zou dit komen?
[..]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Review AC unity.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een raadseltje voor de liefhebbers. Uit welke analyse zou dit komen?
[..]![]()
Mijn intelligentie is ongeëvenaard.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat had ik niet zo snel verwacht.![]()
Baasjequote:Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef Zhano het volgende:
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb in FUT12 nog met een LB op CB gespeeld (Salcido)quote:Op woensdag 12 november 2014 11:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, ik schipper een beetje tussen 4 en 5, dan zal ik wat vaker pech gehad hebben. Wat de druppel was, was toen ik werd zoek gespeeld door het spitsenduo RF Muller en LF Reus![]()
Misschien dat vleugelverdedigers als CB neerzetten nog een leuke tegenzet zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha omgedraaid Caceres natuurlijkquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is me tot nu nog geen enkele keer opgevallen. Chapeau!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn intelligentie is ongeëvenaard.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in FUT12 nog met een LB op CB gespeeld (Salcido)Heb, ik meen in FUT 12, best veel wedstrijden met RB Richards als CB gespeeld. En dat ging nog erg goed ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich kun je het best doen eigenlijk. Het aantal crosses dat je incasseert is toch een stuk minder dan de voorgaande FUT editiesMaar diep van binnen lach ik.![]()
Seracec?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha omgedraaid Caceres natuurlijk![]()
Maicon heeft h/m work rates.quote:
José Enrique en Radu zijn de enigen met 78 pace of meer, goede verdedigende stats, work rates en genoeg lengte.![]()
Zit wat in.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maicon heeft h/m work rates.
José Enrique en Radu zijn de enigen met 78 pace of meer, goede verdedigende stats, work rates en genoeg lengte.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
waarom dan niet gewoon een CB neer zettenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maicon heeft h/m work rates.
José Enrique en Radu zijn de enigen met 78 pace of meer, goede verdedigende stats, work rates en genoeg lengte.
#FreeTrapz![]()
Al is die grens van 78 pace ook maar genomen zodat ik Radu nog kan meenemen, met 77 pace komt bv. Schmelzer er bij of M'Vila (een CDM op CB kan natuurlijk net zo goed).![]()
Op zich zijn de ervaringen van CB's met high attacking workrates nog niet zo heel erg slecht volgens mij.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja daar gaat dus deze hele discussie overquote:Op woensdag 12 november 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon een CB neer zettenHet waarom staat een paar posts terug
Ik zette toen Salcido op CB omdat Liga MX geen goede CBs had op Araujo na. En Torres Nilo had ik toen uiteraard al op LB staan.![]()
Omdat die doorgaans trager zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon een CB neer zetten
Ik heb het nog nooit gedaan, want ik ben een 9-chem autist, maar als ik het zou doen zou ik José Enrique daarvoor gebruiken (ook omdat andere Spaanse CB's aids zijn of 170k kosten).![]()
Ja dat kan ik volgen, maar de dribbeling staats zijn voor wingers soms gewoon veel beter dan ST's maar om nou moreno op CB te zetten., er zijn ook wel CB's met dat soort stats. Dus is het eigenlijk nutteloos.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja daar gaat dus deze hele discussie overHet waarom staat een paar posts terug
#FreeTrapz![]()
Naja, trager... Vooral houteriger. Zo'n IF Bonnuci voelt alleen maar de wind van Aubameyang als hij hem voorbij schiet.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat die doorgaans trager zijn.
Ik heb het nog nooit gedaan, want ik ben een 9-chem autist, maar als ik het zou doen zou ik José Enrique daarvoor gebruiken (ook omdat andere Spaanse CB's aids zijn of 170k kosten).Maar diep van binnen lach ik.![]()
Daarom Cb's met een hoge agility, zoals caceres bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 november 2014 12:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Naja, trager... Vooral houteriger. Zo'n IF Bonnuci voelt alleen maar de wind van Aubameyang als hij hem voorbij schiet.
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja dat kan ik volgen, maar de dribbeling staats zijn voor wingers soms gewoon veel beter dan ST's maar om nou moreno op CB te zetten., er zijn ook wel CB's met dat soort stats. Dus is het eigenlijk nutteloos.![]()
![]()
![]()
in 12 had ik TOTY Vertonghen op CDMquote:Op woensdag 12 november 2014 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
In FUT 14 speelde ik met een CB op CM![]()
![]()
Wat nouquote:als je een experiment wil doen en moreno is je enige optie
is het toch bij voorbaat al kansloos.
#FreeTrapz![]()
Het was trouwens niet een 100% serieuze opmerking over de vleugelverdedigers op CB trouwens. Al zou het me niet verbazen als dat de volgende trend zou gaan worden.Maar diep van binnen lach ik.![]()
denk het niet, meeste zetten m op park the bus dan heb je 6 CB's. veel makkelijker.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het was trouwens niet een 100% serieuze opmerking over de vleugelverdedigers op CB trouwens. Al zou het me niet verbazen als dat de volgende trend zou gaan worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
José Enrique is ook een Spaanse Liverpool LB, dus in welke situatie zou Moreno dan je enige optie zijn?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat nouals je een experiment wil doen en moreno is je enige optie
is het toch bij voorbaat al kansloos.
![]()
Is al vaak genoeg voorgekomen.. als iemand Walker op CB zet is dat niet leuk. Maar als het iemand is die stats heeft van een CB maar hij is LB of RB maakt het me niet uit.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het was trouwens niet een 100% serieuze opmerking over de vleugelverdedigers op CB trouwens. Al zou het me niet verbazen als dat de volgende trend zou gaan worden.![]()
Bohhhh RAID initialisatie 15 minuten 0.01%avondklusje.
Gewoon een 3 atb met vanden Borre, Willems en Zuniga. 3 4* CBs bohhquote:Op woensdag 12 november 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Willems op CB en lekker skillen.![]()
Gewoon H2H spelen en wel knap kunnen voetballen. hele kut community in Fut kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Willems op CB en lekker skillen.
#FreeTrapz![]()
Gewoon meedoen met de restquote:Op woensdag 12 november 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon H2H spelen en wel knap kunnen voetballen. hele kut community in Fut kan me gestolen wordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
H2H is net zo erg en vrijwel elke wedstrijd wordt voortijdig beëindigd.
Gewoon accepteren dat het een spel is en het als een spel benaderen i.p.v. alsof het echt voetbal was.![]()
Nee joh lekker last of us aan het spelenquote:sporadisch een potje fifa.
#FreeTrapz![]()
In FUT 13 had ik IF David Luiz (CDM) in de spits tegen het einde, dat was best een koning. In FUT 14 weer geprobeerd met Fellaini maar dat was niets
.
![]()
Dat zijn schaarse exemplaren, hier op dit forum.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Is van toepassing op elk persoon die tindert in regio FeanwâldenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet weten wie Renske is.She wants the FOK! FUT SC D
Met al die 1/0 nerdjes hier kijk ik er niet van op als de helft zijn locatie naar veenwouden heeft veranderd en nu beetje DS2 chicks aan het zoeken is.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zijn schaarse exemplaren, hier op dit forum.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
FYPquote:Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Met al die 1/0 nerdjes hier kijk ik er niet van op als de helft zijn locatie naar veenwouden heeft veranderd en nu een beetje chicks voor DS2 aan het zoeken is.![]()
Wij zijn de beste matties van DS2 nu en helpen hem.
Als ie zijn huidige vorm doortrekt niet nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Willems in de basis vanavondkomende 10 jaar er niet meer uit.
![]()
https://twitter.com/Josesomor26
Deze baas tweet al vanaf het WK elke dag naar de KNVB en de Fifa dat het bij Ned- Mex geen penalty was![]()
![]()
Gevaar is wel dat die kut Blind bondscoach wordt, die gaat zijn zoon voortrekken natuurlijk. Hopelijk op het middenveld dan maar.![]()
Wat een tyfusjankballen daar zeg.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Freire het volgende:
Deze baas tweet al vanaf het WK elke dag naar de KNVB en de Fifa dat het bij Ned- Mex geen penalty was
Ze hebben wel gelijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Freire het volgende:
Deze baas tweet al vanaf het WK elke dag naar de KNVB en de Fifa dat het bij Ned- Mex geen penalty was
Maar dan anders.![]()
Zover ik me herinner was het wel een penalty.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Freire het volgende:
of lag de bal toevallig op stip toen huntelaar hem erin schoot?![]()
ben jij van mening dat Mexicanen vernietigd moeten worden?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Maar dan anders.![]()
![]()
Ik heb mensen een ban voor die uitspraak zien krijgen. Maar dan anders.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Maar dan anders.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mexico lijkt me juist juist tof (zolang je ver weg bij het drugsgeweld e.d. blijft)quote:Op woensdag 12 november 2014 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben jij van mening dat Mexicanen vernietigd moeten worden?
Nee, die sombrero blijft structureel herhalen dat het geen penalty was net zoals die Romein structureel bleef herhalen dat Carthago verwoest moest worden![]()
![]()
Ik ga nu elke dag een tweet naar hem sturen dat hij als luie mexicaan moet gaan werken.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Freire het volgende:
Deze baas tweet al vanaf het WK elke dag naar de KNVB en de Fifa dat het bij Ned- Mex geen penalty wasRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat voor puush zat hier bij ?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga nu elke dag een tweet naar hem sturen dat hij als luie mexicaan moet gaan werken.![]()
![]()
Had dat iets te maken met een ander Noord Afrikaans volk?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mensen een ban voor die uitspraak zien krijgen. Maar dan anders.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat voor puush zat hier bij ?
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij had Lindgren toen een dikke Willems foto gemaakt en daar heb ik een kaartje meegemaakt met een MCDonalds petje op.
Deze aangepast volgens mij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geen kfc?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had Lindgren toen een dikke Willems foto gemaakt en daar heb ik een kaartje meegemaakt met een MCDonalds petje op.![]()
Nee, dat had wat te maken met een specifieke user hier, wiens naam ondergetekende precies op de plaats waar eerst het woordje Carthaginem stond, had geplaatstquote:Op woensdag 12 november 2014 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had dat iets te maken met een ander Noord Afrikaanse volk?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oei, wat vervelend.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, dat had wat te maken met een specifieke user hier, wiens naam ondergetekende precies op de plaats waar eerst het woordje Carthaginem stond, had geplaatst![]()
7 dagen mezelf in slaap moeten huilen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vooral voor jou, want jij moest me een week missen.![]()
Het zou fijn zijn als je me dus vanaf nu ook met het gepaste respect behandelt.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
7 dagen mezelf in slaap moeten huilen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naar een rijke tatta blijkbaar want hij is voor 24k weg.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhhh lekker. En toch vallen de DSL-deals de laatste week een beetje tegen ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar een rijke tatta blijkbaar want hij is voor 24k weg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hier ook eergister 1 Wanyama voor 22K, Gister 1 Bonucci voor 27Kquote:Op woensdag 12 november 2014 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhhh lekker. En toch vallen de DSL-deals de laatste week een beetje tegen ofzomatigjes maar allemaal.
#FreeTrapz![]()
Godver een nieuwe trend op facebook: dit plaatje als reactie plaatsen. Scrollen duurt konko langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:12 schreef Freire het volgende:
Godver een nieuwe trend op facebook: dit plaatje als reactie plaatsen. Scrollen duurt konko langHoezo konko lang? Ik scroll hem hard #jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:12 schreef Freire het volgende:
Godver een nieuwe trend op facebook: dit plaatje als reactie plaatsen. Scrollen duurt konko langIs dat de lengte van jeweetwelwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
doe maar weer de groetjes aan Rijst
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit is nep want jij speelt zeker weten FUT in het Nederlandsquote:Op woensdag 12 november 2014 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
doe maar weer de groetjes aan Rijst![]()
Kom je nou serieus alleen dit posten?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Is dat de lengte van jeweetwelwat?![]()
![]()
Nee, hij kwam ons vragen de groetjes aan Rijst te doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom je nou serieus alleen dit posten?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Much care such wow.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, hij kwam ons vragen de groetjes aan Rijst te doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ahhhhh schattig hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom je nou serieus alleen dit posten?
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, hij kwam ons vragen de groetjes aan Rijst te doen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nu rest ons nog 1 vraag: was je voor deze pull al rijk?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
doe maar weer de groetjes aan Rijst![]()
Wel jammer dat jij niet begrijpt dat wij een broertje dood hebben aan noobs die hier eenmalig hun geweldige pull komen laten zien.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het heeft hem maar 400 euro aan FIFA points gekost.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Nu rest ons nog 1 vraag: was je voor deze pull al rijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vorige maand heb ik ook de groetjes aan Rijst gedaan, toen had ik Ronaldoquote:Op woensdag 12 november 2014 15:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Nu rest ons nog 1 vraag: was je voor deze pull al rijk?Noobs? haha, maar nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij niet begrijpt dat wij een broertje dood hebben aan noobs die hier eenmalig hun geweldige pull komen laten zien.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vorige maand heb ik ook de groetjes aan Rijst gedaan, toen had ik Ronaldo
[..]
Noobs? haha, maar nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
rijken worden rijker !!1!!1! [ afbeelding ]![]()
Berichtje van Rijst: of je wil oprotten uit dit topic. En ik sluit me daar volledig bij aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vorige maand heb ik ook de groetjes aan Rijst gedaan, toen had ik Ronaldo
[..]
Noobs? haha, maar nee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zit iets dwars merk ik welquote:Op woensdag 12 november 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Berichtje van Rijst: of je wil oprotten uit dit topic. En ik sluit me daar volledig bij aan.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Klopt. Niet het feit dat een ander een Messi pullt, want daar ben ik niet zo jaloers op. Vanaf januari speel ik zelf ook weer met Messi in mijn team.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zit iets dwars merk ik wel
Het gaat om het feit dat je je hier anders niet vertoont, maar denkt dat je anderen hier jaloers moet komen maken met je lucky pack. Nou, gefeliciteerd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ahhh toe blijf nou, oh gij geweldige messi puller.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zit iets dwars merk ik wel
lijkt mij enorm genieten als je hier nog niet weg gaat
#FreeTrapz![]()
Houd jij nou maar gewoon je muil dicht.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahhh toe blijf nou, oh gij geweldige messi puller.
lijkt mij enorm genieten als je hier nog niet weg gaat![]()
Tropa de elite 1 en 2 zijn wel toffe films over politie units in de favela's overigens. Deel 1 speelt zich af in 1997 met een vergelijkbare schoonveegactie omdat de paus naar Rio kwam.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die stijging komt mede door de grote "schoonveegacties" daar in de favelas voor het WK en de OS.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lol al die haatreacties hier
Als ik hier (bijna) nooit zou posten dan zou ik mijn Messi pull ook komen showen aan al die mensen zoals ikzelf die het spel veel te serieus nemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Als ik hier (bijna) nooit zou posten dan zou ik mijn Messi pull ook komen showen aan al die mensen zoals ikzelf die het spel veel te serieus nemenWelke haatreacties?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeliciteerd man met je Messi, beste speler deze FUT. Samen met Doumbia dan.![]()
HE, doe eens liev.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Houd jij nou maar gewoon je muil dicht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jij bent altijd liefquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtfquote:Op woensdag 12 november 2014 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij niet begrijpt dat wij een broertje dood hebben aan noobs die hier eenmalig hun geweldige pull komen laten zien.het is maar een spelletje he POTS
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kijk, zo kan het dus ookquote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeliciteerd man met je Messi, beste speler deze FUT. Samen met Doumbia dan.
Hahaha, FUT 12 was ik hier alquote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Niet het feit dat een ander een Messi pullt, want daar ben ik niet zo jaloers op. Vanaf januari speel ik zelf ook weer met Messi in mijn team.
Het gaat om het feit dat je je hier anders niet vertoont, maar denkt dat je anderen hier jaloers moet komen maken met je lucky pack. Nou, gefeliciteerd.Ik ga nergens heen?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahhh toe blijf nou, oh gij geweldige messi puller.
lijkt mij enorm genieten als je hier nog niet weg gaatHet was ook maar als geintje, maar schijnbaar komt dat niet over.. Waar is rijst btw?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Als ik hier (bijna) nooit zou posten dan zou ik mijn Messi pull ook komen showen aan al die mensen zoals ikzelf die het spel veel te serieus nemenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Je scoort toch wel meer dan de tegenstander.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke. Volgende keer gaan weer gewoon de slingers uit als een noob hier eenmalig zijn trofeeen komt laten zien, en krijgt hij een dikke knuffel van me.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtfhet is maar een spelletje he POTS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Volgende keer gaan weer gewoon de slingers uit als een noob hier eenmalig zijn trofeeen komt laten zien, en krijgt hij een dikke knuffel van me.dit dus..en anderen er jaloers mee maken en het daarom posten? dan is er eerde rwat mis met die mensen dan degene die het post he ;pquote:Op woensdag 12 november 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Als ik hier (bijna) nooit zou posten dan zou ik mijn Messi pull ook komen showen aan al die mensen zoals ikzelf die het spel veel te serieus nemen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het was dus serieus niet waar? Dus je hebt Messi niet in een pack gehad. Een tijdje geleden was hier iemand die zei dat hij Pele in een pack had, die hebben we verder ook niet meer hier gezien.![]()
PS4 of X1?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Volgende keer gaan weer gewoon de slingers uit als een noob hier eenmalig zijn trofeeen komt laten zien, en krijgt hij een dikke knuffel van me.Jij gelukkig welquote:Op woensdag 12 november 2014 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. In dat geval heb je geen hele grote indruk achter gelaten
Strak in zijn pak Arizona Ice Tea promotenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het dus ook
[..]
Hahaha, FUT 12 was ik hier al
[..]
Ik ga nergens heen?
[..]
Het was ook maar als geintje, maar schijnbaar komt dat niet over.. Waar is rijst btw?![]()
![]()
Die ligt in mootjes in veenwouden denk, zal m leren.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was dus serieus niet waar? Dus je hebt Messi niet in een pack gehad. Een tijdje geleden was hier iemand die zei dat hij Pele in een pack had, die hebben we verder ook niet meer hier gezien.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rijst post niet zo vaak meer, maar heeft vandaag wel nog gepost dat hij een pak aan had zag ikquote:Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het dus ook
[..]
Hahaha, FUT 12 was ik hier al
[..]
Ik ga nergens heen?
[..]
Het was ook maar als geintje, maar schijnbaar komt dat niet over.. Waar is rijst btw?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kklekkerquote:Op woensdag 12 november 2014 15:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Strak in zijn pak Arizona Ice Tea promoten![]()
![]()
mootjes veenwouden?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die ligt in mootjes in veenwouden denk, zal m leren.
Hij heeft feanwalden opgekocht?Next level shit dit
![]()
een woud vol met mootjes doet me denken aan het Anne Frank plantsoenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
mootjes veenwouden?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op alleen de c1000 maakt hij al winstquote:Op woensdag 12 november 2014 15:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
mootjes veenwouden?
![]()
![]()
![]()
Waarom blijf ik die dingen 2x per dag krijgengisteren ook al.
Dikke aids.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je krijgt ook altijd een gold pack terwijl er silver onder staatquote:Op woensdag 12 november 2014 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom blijf ik die dingen 2x per dag krijgengisteren ook al.
![]()
![]()
Telkens na een crashquote:Op woensdag 12 november 2014 15:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Je krijgt ook altijd een gold pack terwijl er silver onder staat
Balen dan dat alles zo stabiel draait bij EAquote:
#FreeTrapz![]()
Had ik ook met dat 35k pack met Bale. Kreeg daarna een crash en toen nog een 35k pack. Heb het niet gedeeld omdat ik eerst wilde kijken of ik het kon forcerenquote:Daarna zou ik het wel gedeeld hebben btw. Is niet gelukt.. misschien gewoon mazzel gehad
![]()
Evengoed geen reden tot klagen neequote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had ik ook met dat 35k pack met Bale. Kreeg daarna een crash en toen nog een 35k pack. Heb het niet gedeeld omdat ik eerst wilde kijken of ik het kon forcerenDaarna zou ik het wel gedeeld hebben btw. Is niet gelukt.. misschien gewoon mazzel gehad
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
GlitchCastle strikes again !!11!!!!!1!!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had ik ook met dat 35k pack met Bale. Kreeg daarna een crash en toen nog een 35k pack. Heb het niet gedeeld omdat ik eerst wilde kijken of ik het kon forcerenDaarna zou ik het wel gedeeld hebben btw. Is niet gelukt.. misschien gewoon mazzel gehad
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:51 schreef Freire het volgende:
[..]
GlitchCastle strikes again !!11!!!!!1!!![]()
![]()
Kijk hier is het bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
automatiseren die handel en de hele markt verkloten
#FreeTrapz![]()
Krijg hem pas morgenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:57 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier AC Unity al binnen? Is de game echt zo slecht door zoveel bugs en glitches?
eerst nog IV uitspelen, maar schijnbaar zit het niet goed neequote:Op woensdag 12 november 2014 15:57 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier AC Unity al binnen? Is de game echt zo slecht door zoveel bugs en glitches?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk hier is het bewijs:Sluitend bewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
iemand interesse om voor mij een team te maken met zoveel mogelijk 5* skillers erin?.
Liefst 4-1-2-1-2 formatie.![]()
Baasquote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef Roypsv het volgende:
iemand interesse om voor mij een team te maken met zoveel mogelijk 5* skillers erin?.
Liefst 4-1-2-1-2 formatie.![]()
![]()
Welke zaak?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SIF Tevez. Dat verandert de zaakPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Aurier en Lichtsteiner
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker maar weer op klootzak.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef Roypsv het volgende:
Liefst 4-1-2-1-2 formatie.
http://wefut.com/en/created-squads
Kan je er zelf 1 uitkiezen![]()
![]()
lekker verdedigen met die statsquote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
Acheampong lijkt me echt een zieke LB![]()
![]()
Beetje IF auriers inslaan, maar niet zoveel cash momenteel dus zullen er niet veel zijn. wel een van de laatste kansen voor het TOTY denk ikquote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De zaak of dit een waardig TOTW is.
#FreeTrapz![]()
geile defendingquote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
Acheampong lijkt me echt een zieke LB
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Said NO ONE everquote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
Acheampong lijkt me echt een zieke LB![]()
thanks!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef het op met de IF's. Ik ga gewoon teams maken die ik leuk vind. Al met al heb ik volgens mij bij elkaar als ik alles verkoop 1.5 miljoen. Kom ik het FUT jaar wel mee door. En anders koop ik gewoon voor 600 euro aan coins.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beetje IF auriers inslaan, maar niet zoveel cash momenteel dus zullen er niet veel zijn. wel een van de laatste kansen voor het TOTY denk ikMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dan kan je beter Fifa points kopenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik geef het op met de IF's. Ik ga gewoon teams maken die ik leuk vind. Al met al heb ik volgens mij bij elkaar als ik alles verkoop 1.5 miljoen. Kom ik het FUT jaar wel mee door. En anders koop ik gewoon voor 600 euro aan coins.![]()
![]()
Shane Long gaat duur worden met Sint Patricksday. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Huh, absoluut niet. Of kun je tegenwoordig meer dan 14 premium goldpacks kopen van 20 euro?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan kan je beter Fifa points kopenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ik was in de veronderstelling dat mensen die ¤600,- + uitgeven aan FUT alleen maar Fifa points kochtenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Huh, absoluut niet. Of kun je tegenwoordig meer dan 14 premium goldpacks kopen van 20 euro?![]()
![]()
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:09 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat mensen die ¤600,- + uitgeven aan FUT alleen maar Fifa points kochten
Hahahahaha
Fiets
Snap je m?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Hahahahaha
Fiets
Snap je m?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Hahahahaha
Fiets
Snap je m?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan niet echt een betaalbare vinden met minimaal een stuk of 4/5 skillers erin in de voorhoede.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is je budget?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan niet echt een betaalbare vinden met minimaal een stuk of 4/5 skillers erin in de voorhoede.![]()
NIF Tevez binnengeharkt voor 42k. Misschien doet die nog wel wat richting het weekend, aangezien die niet echt verwacht werd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan niet echt een betaalbare vinden met minimaal een stuk of 4/5 skillers erin in de voorhoede.
Driehoekje achterin kan je zelf invullen5 5* skillers en Wijnaldum & Willems met 4* skills.
![]()
Bohhhhquote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Driehoekje achterin kan je zelf invullen5 5* skillers en Wijnaldum & Willems met 4* skills.
![]()
thanks!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je er zelf 1 uitkiezen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Liegen over wat je in packs krijgt is misschien wel het aller trieste wat je kan doenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was dus serieus niet waar? Dus je hebt Messi niet in een pack gehad. Een tijdje geleden was hier iemand die zei dat hij Pele in een pack had, die hebben we verder ook niet meer hier gezien.![]()
![]()
Ik heb Messi, Ronaldo, IF Messi, IF Ronaldo, Ibra en RVP + SIF en IF tevez in pack gehad.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liegen over wat je in packs krijgt is misschien wel het aller trieste wat je kan doen
Als ik nu 5 mensen doodschiet is dat minder erg dan dit.
#DenkenalsKiid![]()
![]()
![]()
Een aantal spelers die ik graag wil proberen maar jammer van IF Menez.
Inclusief Zhano-autisme prikkel![]()
Ik mis de autisme prikkel, wat bedoel je precies want dit lijkt niet echt op een Zhano team iigquote:Op woensdag 12 november 2014 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Aaaaaaaaghhhh hnggh hnhhhnghhhhgggghquote:Op woensdag 12 november 2014 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Een speler selecteren waardoor de lijnen verdwijnenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik mis de autisme prikkel, wat bedoel je precies want dit lijkt niet echt op een Zhano team iig![]()
Pogbaas voor Menez als je Menez kut vindt dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een speler selecteren waardoor de lijnen verdwijnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aaaaaaaaghhhh hnggh hnhhhnghhhhggggh![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen links bij Menez omdat ie daarop hovert ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik mis de autisme prikkel, wat bedoel je precies want dit lijkt niet echt op een Zhano team iig![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen links bij Menez omdat ie daarop hovert ofzo![]()
![]()
Lekker vergelijkbaar ook pikkebaasquote:Op woensdag 12 november 2014 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb Messi, Ronaldo, IF Messi, IF Ronaldo, Ibra en RVP + SIF en IF tevez in pack gehad.
#DenkenalsKiid![]()
quote:Hier doelt hij wss opquote:Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef Kiid het volgende:
misschien wel het aller trieste wat je kan doen![]()
![]()
![]()
Hangt er volledig vanaf hoe knap die mensen zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb Messi, Ronaldo, IF Messi, IF Ronaldo, Ibra en RVP + SIF en IF tevez in pack gehad.
#DenkenalsKiidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh meedoen. Wel jammer dat ik Barcelona al 3 keer gezien heb.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/408234/
Fifa toernooiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh als je 3e wordt krijg je een derbystar balquote:Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Fifa toernooi![]()
![]()
Doe je mee?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Fifa toernooi![]()
Wie zijn halve en kwart Kroaten dan ?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Halve en kwart Kroaten vastleggen voor het nationale team zodat ze niet voor een ander land kunnen kiezen?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Aurier speelt een keer (waarschijnlijk vanwege de schorsing van van der Wiel) en die krijgt ook meteen een IF.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Pelle geen IF maar die Long valt een keertje in en scoort een paar keer en die wel meteen IF![]()
He sucked cock in Vancouver.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom heeft Tevez een SIF? Kan iemand die goal van hem nog een keer posten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom niet gewoon "Hij heeft flink aan piemels gezogen in Vancouver"quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat Suarez zo iemand is die het nog kek vind om Engels te gebruiken.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon "Hij heeft flink aan piemels gezogen in Vancouver"![]()
omdat ze dat niet verstaan in Vancouver natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon "Hij heeft flink aan piemels gezogen in Vancouver"
#FreeTrapz![]()
we zijn toch niet in vancouver nu of wel danquote:Op woensdag 12 november 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ze dat niet verstaan in Vancouver natuurlijk![]()
HE, stop eens met in hokjes plaatsen johquote:Op woensdag 12 november 2014 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat Suarez zo iemand is die het nog kek vind om Engels te gebruiken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rik leest wel mee he......quote:Op woensdag 12 november 2014 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we zijn toch niet in vancouver nu of wel danPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Speelde met deze 2 teams seasons en de andere gold teams waren compleet kansloos![]()
Die Koreaan trouwens jizzzzz
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Had dan wat klasse getoond en dit getikt: Il sucer la teub sur Vancouverquote:Op woensdag 12 november 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ze dat niet verstaan in Vancouver natuurlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelde met deze 2 teams seasons en de andere gold teams waren compleet kansloos![]()
bohhhh keer potje tegen elkaar?
Schieber is goed hé (ondanks zijn 2*)? En Johnsonquote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Linkspoot op RBquote:Op woensdag 12 november 2014 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Schieber is goed hé (ondanks zijn 2*)? En JohnsonIk zag het pas ingame.
Hala Madrid !
jij weet ook dat ik niet van de klasse ben.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had dan wat klasse getoond en dit getikt: Il sucer la teub sur VancouverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
swsquote:Op woensdag 12 november 2014 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bohhhh keer potje tegen elkaar?
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Eey gaybouwvakker , alles rustig ?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij weet ook dat ik niet van de klasse ben.Hala Madrid !
He oostblokkop Kroaat, alles lekker hier hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sorry zat wat veel te Fokkenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Nog langer wachten.
#FreeTrapz![]()
Maakt niet uit met zijn 5* WF. En ik heb Durm op LB en die is rechts.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Linkspoot op RBIk zag het pas ingame.
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
zijn er nog Feyenoorders met ABN rekeningen hier trouwens?![]()
heb er vandaag eentje geopend, bazig bedrijfquote:Op woensdag 12 november 2014 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
zijn er nog Feyenoorders met ABN rekeningen hier trouwens?kan ziggo mooi mijn abo's daar afschrijven
#FreeTrapz![]()
Neen begonnen bij de postbank met een pennie rekening.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
zijn er nog Feyenoorders met ABN rekeningen hier trouwens?
Dat dingquote:Op woensdag 12 november 2014 17:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neen begonnen bij de postbank met een pennyrekening.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bazending ja. Dagenlang mijn rijksdaalders en vijf gulden munten er doorheen gejast.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet niet. Op zich wel geinig om eens te doenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond het ook fascinerend. En dan openen met je eigen bankpasjequote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bazending ja. Dagenlang mijn rijksdaalders en vijf gulden munten er doorheen gejast.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik mis de 5 gulden muntquote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bazending ja. Dagenlang mijn rijksdaalders en vijf gulden munten er doorheen gejast.![]()
![]()
Die was vies dik. Een beetje de Jack van Gelder van de muntstukken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh, moest tegen iemand met Aubamayang en Ibarbo in de spits. Scoor na 9 minuten de 1-0 en ragequit.
Hoe doe je ook alweer insta poppetje aanroepen bij een corner? Dus dat hij er al staat.![]()
Kon je mensen een lekkere tets mee gevenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was vies dik. Een beetje de Jack van Gelder van de muntstukken.![]()
![]()
Die was geniaalquote:Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was vies dik. Een beetje de Jack van Gelder van de muntstukken.Kon je maar liefst 10 pakjes panini plaatjes van kopen
Maar diep van binnen lach ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: