abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146569660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap ook trouwens niet dat programma's nog van die anti piet mongolen uitnodigen. In de hele wereld gebeuren ergere dingen en wij vullen een programma met types als quinsy, tanja jess en weet ik het allemaal wie....
Het scoort lekker. Het is goede humor die nergens over gaat. Ideaal toch als verstrooiing? :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Redactie Frontpage woensdag 12 november 2014 @ 12:55:12 #127
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146569677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap ook trouwens niet dat programma's nog van die anti piet mongolen uitnodigen. In de hele wereld gebeuren ergere dingen en wij vullen een programma met types als quinsy, tanja jess en weet ik het allemaal wie....
Een discussieprogramma met alleen maar mensen die het met elkaar eens zijn trekt minder kijkers ;)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146569688
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Meeste negers hebben er ook een hekel aan heb ik het idee, Black History month is ook bedacht door blanken om een schuldgevoel af te kopen :')

Morgan Freeman doet iets positiefs voor minderheden en niet alleen voor raciale minderheden, die anti ZP'ers richten alleen maar schade aan. Denkt ook maar iemand bij MF aan de huidskleur? :')
Nee, je denkt: "wat een charismatische en innemende man".
#NoDAPL
pi_146569705
quote:
Nelleke van der Krogt wordt ook uitgenodigd om te vertellen dat ze stopt met het presenteren van tussen Kunst en Kitsch. Als we alleen nog maar mogen praten over ebola en het Midden Oosten word het ook een beetje saai.
pi_146569710
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het scoort lekker. Het is goede humor die nergens over gaat. Ideaal toch als verstrooiing? :)
Je moet die ''mensen'' gewoon geen podium geven. :)
Maar snap wel dat het scoort ja, alleen levert het voor hun weer negatieve kritiek op....
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 12 november 2014 @ 12:56:16 #131
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146569715
Haha quinsy. :') _O- _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Redactie Frontpage woensdag 12 november 2014 @ 12:56:38 #132
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146569726
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Morgan Freeman doet iets positiefs voor minderheden en niet alleen voor raciale minderheden, die anti ZP'ers richten alleen maar schade aan.
Ik denk dat Freeman onze Quinsy een tik in zijn gezicht zou geven en zeggen dat ie gewoon normaal moet doen met zijn racisme gejank.
_____
pi_146569732
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Maar snap wel dat het scoort ja, alleen levert het voor hun weer negatieve kritiek op....
Eens, eigenlijk moet je dat soort idioten geen podium geven.
#NoDAPL
  Redactie Frontpage woensdag 12 november 2014 @ 12:57:25 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146569747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

There's no such thing as bad publicity ;)
_____
pi_146569757
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Users met een pieten-UI (pro of anti) kunnen per definitie niet goed relativeren.
Nee users met een Anouk UI zijn serieus te nemen
pi_146569782
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik denk dat Freeman onze Quinsy een tik in zijn gezicht zou geven en zeggen dat ie gewoon normaal moet doen met zijn racisme gejank.
Daar is hij te beschaafd voor. Hij zou met een rustige stem - zoals Kofi Anan vroeger deed - iets met deze strekking hebben gezegd: "Quincy, if you want to change something, start changing yourself. Be the better man, show that you can make it and inspire others".
#NoDAPL
pi_146569795
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nelleke van der Krogt wordt ook uitgenodigd om te vertellen dat ze stopt met het presenteren van tussen Kunst en Kitsch. Als we alleen nog maar mogen praten over ebola en het Midden Oosten word het ook een beetje saai.
Ja, ik nam Pauw ff als voorbeeld.. Maar inderdaad... Krogt word ook niemand vrolijk van :D
pi_146569818
quote:
mensen uitschelden voor bijv mongolen is lekker makkelijk je gif spuien.
Helaas is dat soort agressie normaal in het ZP-debat.
Bij Pauw op tv zaten ook pro-pietenmensen. En dus was er een diskussie.
Dat ging lekker ouderwets beschaafd.... met respect voor de andersdenkende.
Tanja Jess denkt best wel genuanceerd. Ze is een verademing in vergelijking met die scheldende propieters... zgn pro-piet.
pi_146569833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er speelt wel meer in de wereld. ;)
Ik snap dat je een andere indruk kan krijgen als je enkel het Nederlandse journaal volgt. Dat zegt meer over die journaals dan over die kijker. De NOS heeft enkele jaren geleden gekozen om het journaal af te stemmen op de modale MBO-gediplomeerde, dit is het resultaat. :')
#NoDAPL
pi_146569842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja, ik nam Pauw ff als voorbeeld.. Maar inderdaad... Krogt word ook niemand vrolijk van :D
Dan ben je zelf een verbeten sikkeneur.
Ze was best wel vrolijk bij Pauw.
pi_146569861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Ach ja, dat is eenmalig en na 100 jaar presenteren snap ik dat wel. :P Bij de ZP discussie is het de overkill aan mensen en meningen die we te zien/horen krijgen. Bijna elke dag weer.
pi_146569929
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan ben je zelf een verbeten sikkeneur.
Ze was best wel vrolijk bij Pauw.
Al zat ze te janken bij Pauw, dat onderwerp interesseerde mij niet, en dat mag :)
  woensdag 12 november 2014 @ 13:03:37 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146569930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Morgan Freeman doet iets positiefs voor minderheden en niet alleen voor raciale minderheden, die anti ZP'ers richten alleen maar schade aan. Denkt ook maar iemand bij MF aan de huidskleur? :')
Nee, je denkt: "wat een charismatische en innemende man".

MF is een geweldige man O+ En natuurlijk zie ik zijn huidskleur. Maar da's meer zoals zien dat iemand grijs is. Of rood. Of blond. Daarnaast: wat een charismatische en innemende man, met een fijne stem ^O^

Zeggen dat je de huidskleur niet meer ziet is echt onzin. Het is zoals niet opmerken dat de nieuwe Annie ipv een roodharig blank sproetenmeisje nu een klein donker meisje is geworden. Het "zien" van huidskleur en er ana denken is heel normaal. Het "er een probleem van maken", da's wat anders.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 12 november 2014 @ 13:05:02 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146569960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:21 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Haha, ik draai niet door dat zijn de anti pieten mensen, ik kan namelijk heul goed relativeren en als ik een donkere medemens had geweest had ik mij totaal niet druk gemaakt om Zwarte Piet omdat dit namelijk een onschuldig kinderfeestje is.
Kun je niet beoordelen, want je bent t niet ;)
L'Amour menaçant:
pi_146569971
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:46 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, en die zogenaamde internationale weerzin uit de VS, waar blackface wel wordt gezien als racisme.
Alleen is ZP geen blackface. Niet dat het er veel toe doet aangezien we hier in Nederland leven en niet in de USA en de USA slechts een van de vele landen is en dus geen monopolie op de normen heeft. :)

quote:
De VS, waar ze voor Christopher Columbus een nationale feestdag hebben.
Columbus, die tienduizenden native Americans gevangen heeft gezet. Die zijn mannen als sport liet jagen op ontsnapte native Americans. Die native Americans opdroeg om hem goud te brengen, op straffe van het afhakken van handen. Die native Americans als slaaf terug naar Europa bracht. Die 9-jarige native Americans als hoer uitdeelde aan zijn bemanning. Die ziektes en hongersnood verspreidde onder native Americans, waardoor er naar schatting 3 tot 5 miljoen zijn omgekomen.

Die Columbus heeft een nationale feestdag in de VS. Zolang die man een feestdag heeft, hoeven wij ons geen fuck aan te trekken wat zij vinden van onze Zwarte Piet.
Om hier inderdaad nog maar over te zwijgen. _O-
Ik zou trouwens wel meevieren maar dan zonder kip te eten. Het is immers vandaag de dag maar een onschuldig feest waarbij je samenkomt en dankbaarheid uit. ;)
#NoDAPL
  woensdag 12 november 2014 @ 13:06:00 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146569977
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Users met een pieten-UI (pro of anti) kunnen per definitie niet goed relativeren.
^O^
L'Amour menaçant:
  Redactie Frontpage woensdag 12 november 2014 @ 13:07:22 #147
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146570014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar is hij te beschaafd voor. Hij zou met een rustige stem - zoals Kofi Anan vroeger deed - iets met deze strekking hebben gezegd: "Quincy, if you want to change something, start changing yourself. Be the better man, show that you can make it and inspire others".
Hij is juist meestal niet zo subtiel in zijn woordkeuze, die vent kan je de huid vol schelden in zijn kalmerende stem dat je je niet eens beledigd voelt en je hem zelfs gelijk geeft _O_
_____
pi_146570028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Haha quinsy. :') _O- _O-
Wat is daarmee?
  woensdag 12 november 2014 @ 13:08:01 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146570032
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Om hier inderdaad nog maar over te zwijgen. _O-
Is idd best wel een sterke ja. Iedere cultuur herdenkt wel eens dingen, of viert zaken, die niet helemaal in een lekker loepzuiver verleden liggen. Waarom het ene dan weer gevoeliger zou moeten liggen dan t ander snap ik ook niet.

Desondanks is het "Jamaar hun doen t oooook" natuurlijk nooit een goed argument.
L'Amour menaçant:
pi_146570074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kun je niet beoordelen, want je bent t niet ;)
Relativeren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')