Het scoort lekker. Het is goede humor die nergens over gaat. Ideaal toch als verstrooiing?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap ook trouwens niet dat programma's nog van die anti piet mongolen uitnodigen. In de hele wereld gebeuren ergere dingen en wij vullen een programma met types als quinsy, tanja jess en weet ik het allemaal wie....
Een discussieprogramma met alleen maar mensen die het met elkaar eens zijn trekt minder kijkersquote:Op woensdag 12 november 2014 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap ook trouwens niet dat programma's nog van die anti piet mongolen uitnodigen. In de hele wereld gebeuren ergere dingen en wij vullen een programma met types als quinsy, tanja jess en weet ik het allemaal wie....
Morgan Freeman doet iets positiefs voor minderheden en niet alleen voor raciale minderheden, die anti ZP'ers richten alleen maar schade aan. Denkt ook maar iemand bij MF aan de huidskleur?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste negers hebben er ook een hekel aan heb ik het idee, Black History month is ook bedacht door blanken om een schuldgevoel af te kopen
Nelleke van der Krogt wordt ook uitgenodigd om te vertellen dat ze stopt met het presenteren van tussen Kunst en Kitsch. Als we alleen nog maar mogen praten over ebola en het Midden Oosten word het ook een beetje saai.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je moet die ''mensen'' gewoon geen podium geven.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het scoort lekker. Het is goede humor die nergens over gaat. Ideaal toch als verstrooiing?
Ik denk dat Freeman onze Quinsy een tik in zijn gezicht zou geven en zeggen dat ie gewoon normaal moet doen met zijn racisme gejank.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Morgan Freeman doet iets positiefs voor minderheden en niet alleen voor raciale minderheden, die anti ZP'ers richten alleen maar schade aan.
Eens, eigenlijk moet je dat soort idioten geen podium geven.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet die ''mensen'' gewoon geen podium geven.
Maar snap wel dat het scoort ja, alleen levert het voor hun weer negatieve kritiek op....
There's no such thing as bad publicityquote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet die ''mensen'' gewoon geen podium geven.
Maar snap wel dat het scoort ja, alleen levert het voor hun weer negatieve kritiek op....
Nee users met een Anouk UI zijn serieus te nemenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Users met een pieten-UI (pro of anti) kunnen per definitie niet goed relativeren.
Daar is hij te beschaafd voor. Hij zou met een rustige stem - zoals Kofi Anan vroeger deed - iets met deze strekking hebben gezegd: "Quincy, if you want to change something, start changing yourself. Be the better man, show that you can make it and inspire others".quote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat Freeman onze Quinsy een tik in zijn gezicht zou geven en zeggen dat ie gewoon normaal moet doen met zijn racisme gejank.
Ja, ik nam Pauw ff als voorbeeld.. Maar inderdaad... Krogt word ook niemand vrolijk vanquote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nelleke van der Krogt wordt ook uitgenodigd om te vertellen dat ze stopt met het presenteren van tussen Kunst en Kitsch. Als we alleen nog maar mogen praten over ebola en het Midden Oosten word het ook een beetje saai.
mensen uitschelden voor bijv mongolen is lekker makkelijk je gif spuien.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er speelt wel meer in de wereld.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nelleke van der Krogt wordt ook uitgenodigd om te vertellen dat ze stopt met het presenteren van tussen Kunst en Kitsch. Als we alleen nog maar mogen praten over ebola en het Midden Oosten word het ook een beetje saai.
Dan ben je zelf een verbeten sikkeneur.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik nam Pauw ff als voorbeeld.. Maar inderdaad... Krogt word ook niemand vrolijk van
Ach ja, dat is eenmalig en na 100 jaar presenteren snap ik dat wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik nam Pauw ff als voorbeeld.. Maar inderdaad... Krogt word ook niemand vrolijk van
Al zat ze te janken bij Pauw, dat onderwerp interesseerde mij niet, en dat magquote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan ben je zelf een verbeten sikkeneur.
Ze was best wel vrolijk bij Pauw.
MF is een geweldige manquote:Op woensdag 12 november 2014 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Morgan Freeman doet iets positiefs voor minderheden en niet alleen voor raciale minderheden, die anti ZP'ers richten alleen maar schade aan. Denkt ook maar iemand bij MF aan de huidskleur?
Nee, je denkt: "wat een charismatische en innemende man".
Kun je niet beoordelen, want je bent t nietquote:Op woensdag 12 november 2014 12:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, ik draai niet door dat zijn de anti pieten mensen, ik kan namelijk heul goed relativeren en als ik een donkere medemens had geweest had ik mij totaal niet druk gemaakt om Zwarte Piet omdat dit namelijk een onschuldig kinderfeestje is.
Alleen is ZP geen blackface. Niet dat het er veel toe doet aangezien we hier in Nederland leven en niet in de USA en de USA slechts een van de vele landen is en dus geen monopolie op de normen heeft.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:46 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, en die zogenaamde internationale weerzin uit de VS, waar blackface wel wordt gezien als racisme.
Om hier inderdaad nog maar over te zwijgen.quote:De VS, waar ze voor Christopher Columbus een nationale feestdag hebben.
Columbus, die tienduizenden native Americans gevangen heeft gezet. Die zijn mannen als sport liet jagen op ontsnapte native Americans. Die native Americans opdroeg om hem goud te brengen, op straffe van het afhakken van handen. Die native Americans als slaaf terug naar Europa bracht. Die 9-jarige native Americans als hoer uitdeelde aan zijn bemanning. Die ziektes en hongersnood verspreidde onder native Americans, waardoor er naar schatting 3 tot 5 miljoen zijn omgekomen.
Die Columbus heeft een nationale feestdag in de VS. Zolang die man een feestdag heeft, hoeven wij ons geen fuck aan te trekken wat zij vinden van onze Zwarte Piet.
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Users met een pieten-UI (pro of anti) kunnen per definitie niet goed relativeren.
Hij is juist meestal niet zo subtiel in zijn woordkeuze, die vent kan je de huid vol schelden in zijn kalmerende stem dat je je niet eens beledigd voelt en je hem zelfs gelijk geeftquote:Op woensdag 12 november 2014 12:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar is hij te beschaafd voor. Hij zou met een rustige stem - zoals Kofi Anan vroeger deed - iets met deze strekking hebben gezegd: "Quincy, if you want to change something, start changing yourself. Be the better man, show that you can make it and inspire others".
Is idd best wel een sterke ja. Iedere cultuur herdenkt wel eens dingen, of viert zaken, die niet helemaal in een lekker loepzuiver verleden liggen. Waarom het ene dan weer gevoeliger zou moeten liggen dan t ander snap ik ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Om hier inderdaad nog maar over te zwijgen.
Relativerenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je niet beoordelen, want je bent t niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |