Kan ik op alle vlakken niet goed rekenen, helaasch.quote:
leugenaarquote:Op woensdag 12 november 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik op alle vlakken niet goed rekenen, helaasch.
Ik ben er pas geweest, nee.quote:
Nee, dat is niet eens het hoogste gebouw en nee daar kan je niet overnachten.quote:
Ook niet.quote:
Ook niet.quote:
Nope.quote:
In het gebouw dat ik bedoel wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon overnachten toch als toerist?
Nope.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Nationale Nederlanden gebouw Rotterdam?
Daar kan je niet overnachten als toeristquote:Op woensdag 12 november 2014 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Nationale Nederlanden gebouw Rotterdam?
Is volgens mij niet eens het hoogste gebouw van Rotjeknor.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je niet overnachten als toerist
maar dat gebouw wat ik opnoemde is een flat.. daar kun je toch ook overnachten als toerist?quote:Op woensdag 12 november 2014 03:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het gebouw dat ik bedoel wel.
En overnachten, met een bed en alles, niet gewoon op het dak ofzo.
Is niet goed. Bovendien zoek ik de informele naam.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar dat gebouw wat ik opnoemde is een flat.. daar kun je toch ook overnachten als toerist?
Is niet goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:22 schreef Klaploper het volgende:
De naald. Maar volgens mij is dat iets heel anders.
Toeristen overnachten niet in flats, tenzij je couchsurfing bedoelt of zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar dat gebouw wat ik opnoemde is een flat.. daar kun je toch ook overnachten als toerist?
Couchsurfing is tof, maar telt niet mee.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Toeristen overnachten niet in flats, tenzij je couchsurfing bedoelt of zo.
Maar je bent dan wel aan het overnachten, en je blijft toerist, en ...quote:Op woensdag 12 november 2014 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Couchsurfing is tof, maar telt niet mee.
Nee, dat ook niet, en dat gaat je niet helpen met zoeken.quote:
De naam is informeel, de overnachting is officieel, boekbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar je bent dan wel aan het overnachten, en je blijft toerist, en ...
het is informeel.
Echt geen flauw idee dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet, en dat gaat je niet helpen met zoeken.
Verkeerde stad.quote:
Verkeerde stad zei ik.quote:
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als dat het hoogste is moet je het goed rekenen. Ongeacht wat voor stad.
Nee, gewoon serieus, echt, hoog gebouw. Informele naam. Overnachting.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:31 schreef Klaploper het volgende:
Coffeeshop, andere drugs? Als we het over hoog hebben?
Moelijke vraag, g.quote:Op woensdag 12 november 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
En Nederland, iniet in het Koninkrijk der Nederlanden ofzo, gewoon Nederland.
Kun je een hint geven?quote:Op woensdag 12 november 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, gewoon serieus, echt, hoog gebouw. Informele naam. Overnachting.
Niks geen gekkigheid of trollen of wat dan ook.
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 03:26 schreef El_Matador het volgende:
HINT: Miss Escobar en ik hebben er 2 nachten geslapen.
HINT2: Als je een meid echt een toffe date wil geven, moet je dat doen.
quote:Op woensdag 12 november 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, gewoon serieus, echt, hoog gebouw. Informele naam. Overnachting.
Niks geen gekkigheid of trollen of wat dan ook.
Ik ga dan naar de Eiffeltoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |