Mijn specialiteit.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik kies voor de categorie:
Dactylische hexameters en hun invloed op het enjambement van de idiosyncratische samenleving
Ay shit, zou ik niet weten nee. En dat ligt zowel letterlijk als figuurlijk nog het dichtste bij me.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zijn de drie grootste Galapagoseilanden
Isabella, Santa Cruz en Fernandinaquote:Op woensdag 12 november 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ay shit, zou ik niet weten nee. En dat ligt zowel letterlijk als figuurlijk nog het dichtste bij me.
Als je die niet kent moet je je schamen.quote:
Vlaanderenquote:Op woensdag 12 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je die niet kent moet je je schamen.
Vlaanderens Volksheld nummer 1. De Voice of Europe, amai.
Zwarte Lola.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je die niet kent moet je je schamen.
Vlaanderens Volksheld nummer 1. De Voice of Europe, amai.
Slecht, wil er graag heen. Nu wachten op deadmaus met zijn vraag.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Isabella, Santa Cruz en Fernandina
Eindhoven.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
In welke Nederlandse plaats heeft een vuurgevecht plaatsgevonden tussen RAF-leden en de douane?
Kerkradequote:Op woensdag 12 november 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
In welke Nederlandse plaats heeft een vuurgevecht plaatsgevonden tussen RAF-leden en de douane?
quote:
Rotterdam.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
Maastricht.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
Alphen ad RIJNquote:Op woensdag 12 november 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
wat doe jij nouquote:Op woensdag 12 november 2014 01:24 schreef deadprez het volgende:
Toto69: 51
houdjemond : 34
PowerLoungen: 31
Fok-it : 26
Aight1: 17
EttovanBelgie: 17
datismijnmening: 18
IsaacCuenca: 15
ChevyCaprice: 14
Deadprez: 14
GlennQuagmire : 13
Mani89: 11
Insomnia_: 9
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
HPLC: 8
Kaneelstokje: 7
housesoftheholy: 6
Johannes_v: 6
jatochneetoch: 6
Hetzalallemaalwel: 6
MrBanaan1: 6
Lt.Surge: 5
Immerdebestebob: 5
Klaploper: 5
KitKatChunky : 4
Fera: 4
Guus_Geluk7: 4
ROADRUNN3R : 3
Paxcon: 3
dasorakel: 3
Tassendief: 3
Targaryen: 3
LompeHork: 2
Holy_Goat: 3
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
HaJee: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
Rockiejj: 2
Pussyslayer: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
mega-worstje: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
Mortaxx: 1
El_Matador: 1
Wow.quote:
visuvius, nepalquote:Op woensdag 12 november 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow.
Hoe heet de hoogste vulkaan ter wereld en in welk land ligt ie?
De score bijwerken, Kerkrade was het juiste antwoord.quote:
Vesuvius, siciliëquote:Op woensdag 12 november 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow.
Hoe heet de hoogste vulkaan ter wereld en in welk land ligt ie?
De Vesuvius ben ik in 2,5 uur opgelopen, nee dus. Ligt naast Napels, niet op Sicilie.quote:
Ik ben niet thuis in vulkanen, ik gok maar wat :pquote:Op woensdag 12 november 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Vesuvius ben ik in 2,5 uur opgelopen, nee dus. Ligt naast Napels, niet op Sicilie.
Reken ik goed. Ojos del Salado, enahoogste berg van Zuid-Amerika, in Chili.quote:
Die ligt in Argentinië.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reken ik goed. Ojos del Salado, enahoogste berg van Zuid-Amerika, in Chili.
Klaploper, een nieuwe graag.
Ha, tijd om te slapen, ik dacht dat ie zei chili op de salade, geweldig.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reken ik goed. Ojos del Salado, enahoogste berg van Zuid-Amerika, in Chili.
Klaploper, een nieuwe graag.
Op de grens, Sicilie was hem niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die ligt in Argentinië.
Grenst aan beide landen volgens wikipedia.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die ligt in Argentinië.
Hoogste of grootste, beste Isaac?quote:Op woensdag 12 november 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Volgens google is dat niet juist.
De grootste vulkaan ter wereld is de Mauna Loa schildvulkaan op Hawaï (Amerika). Deze schildvulkaan heeft een doorsnede van 80 kilometer! Ook deze vulkaan op Hawaï staat op de lijst van het IAVCEI, de lijst van de 16 meest gevaarlijke vulkanen op aarde. Hoe gevaarlijk is deze vulkaan? Is dit de zwaarste berg ter wereld en drukt door het enorme gewicht van deze vulkaan de aardkost 8 kilometer dieper de aarde in? Staat de hoogste berg ter wereld op Hawaï?
Belgenpestquote:Op woensdag 12 november 2014 01:28 schreef Klaploper het volgende:
Hoe werd aids vroeger genoemd? Volledige naam graag.
En nogmaals de vraag of iemand anders zo lief wil zijn het lijstje te doen.
grootste, niet hoogste.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Volgens google is dat niet juist.
De grootste vulkaan ter wereld is de Mauna Loa schildvulkaan op Hawaï (Amerika). Deze schildvulkaan heeft een doorsnede van 80 kilometer! Ook deze vulkaan op Hawaï staat op de lijst van het IAVCEI, de lijst van de 16 meest gevaarlijke vulkanen op aarde. Hoe gevaarlijk is deze vulkaan? Is dit de zwaarste berg ter wereld en drukt door het enorme gewicht van deze vulkaan de aardkost 8 kilometer dieper de aarde in? Staat de hoogste berg ter wereld op Hawaï?
kankerquote:Op woensdag 12 november 2014 01:28 schreef Klaploper het volgende:
Hoe werd aids vroeger genoemd? Volledige naam graag.
En nogmaals de vraag of iemand anders zo lief wil zijn het lijstje te doen.
sorry matador, is niet mijn tekstquote:Op woensdag 12 november 2014 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoogste of grootste, beste Isaac?
We rekenen trouwens vanaf zeeniveau, niet vanaf de zeebodem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |