SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dezequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke soort aardappelen zijn geschikt voor patat, puree etc? Ik weet nooit welke voor wat is als ik het haal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Almere is a city that was built in the 1950s to be the ideal city, however it is a total fail. If you live in Almere you probably a gangster.
Bob: 'Hey, man I'm going to Almere.'
Joe: 'Don't get shot dude!'
Jawel, maar krijg een lamme arm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bah wat onsmakelijk. Heb je geen zakdoekjes?
Het was een mr. Potato grap. Zijn neus kan los en weglopen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bah wat onsmakelijk. Heb je geen zakdoekjes?
Moeten we dan eerst trouwen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, maar krijg een lamme arm.
Veeg mn neusje pls.
Sorry ik ben autist. Hi hi kijk eens hoe schattig ik ben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was een mr. Potato grap. Zijn neus kan los en weglopen...
Moet ik alles uitleggen?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry ik ben autist. Hi hi kijk eens hoe schattig ik ben.![]()
Niet té veel vragen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik vraag het maar. Ik probeer andere culturen en geloven te respecteren.
Trusten vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik was gisteren echt niet grappig. Ik heb rust nodig.
Trusten
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je neus zo persoonlijk was.![]()
Misschien ebolaquote:Op woensdag 12 november 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Begin ziekjes te worden denk ik. Opeens tranerige ogen en loopneus. ;c
Lief van je.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Goed dan, ik zal je neus wel even afvegen. Heb altijd wat tissues in de buurt staan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een nerd.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:04 schreef AbdulMalik het volgende:
Opstaan uit je bed wanneer je kapot bent om toch nog even te studeren
Wallah kon ik je maar zelfde gevoel geven.quote:
Ik heb je aangestoken denk ik, Crip. Ben ook al de hele dag ziek.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Begin ziekjes te worden denk ik. Opeens tranerige ogen en loopneus. ;c
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wallah kon ik je maar zelfde gevoel geven.wanneer ik verhuisd ben naar mijn nieuwe plaats kan ik de lessen van 6.30 bijwonen
Stad van studie (hier niet posten gaarne).quote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb je aangestoken denk ik, Crip. Ben ook al de hele dag ziek.
[..]
Waar ga je heen verhuizen?
Meer dan leuk. Ik ga voor het eerst in mijn leven met een lach naar de lesquote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef Deuce92 het volgende:
Ach, als je de stof leuk vindt. Waarom niet?
Serieus? Wat studeer je dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Meer dan leuk. Ik ga voor het eerst in mijn leven met een lach naar de les
Aha oké, dacht dat je daar al zat. Kolay gelsin.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Stad van studie (hier niet posten gaarne).
Maar goed dat je het niet vertelt. Er worden jaarlijks zo veel mensen ontvoerd nadat ze hun studierichting bekendmaken op Fok!.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet ....
Nope, ik pendel al sinds dag 1. Treinen is niet zo problematisch als de studie geweldig is. Er zijn mensen die elke dag 2,5 uur reizen om hier te komenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha oké, dacht dat je daar al zat. Kolay gelsin.
Ik weet hoe creepy fokkers zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 00:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar goed dat je het niet vertelt. Er worden jaarlijks zo veel mensen ontvoerd nadat ze hun studierichting bekendmaken op Fok!.
In water laten voor een uur of 100.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:25 schreef Landysh het volgende:
Che
Vastkokende en vrij vastkokende voor aardappelsalades. Kruimig voor puree.
En voor frituren weet ik ook niet precies. Ze zeggen kruimige aardappelen maar ik heb ook weleens met kruimige aardappelen gehad dat ik slappe friet kreeg. Ik zag laatst in een filmpje een vrouw zeggen dat je juist aardappelen met weinig zetmeel moest gebruiken omdat door aardappelen met veel zetmeel bij het frituren snel verkleuren waardoor je bruine en slappe friet krijgt.
In ieder geval is de aardappel van de boer heel fijn om ovengebakken aardappelen en friet mee te maken. Ze worden niet snel bruin, buitenkant wordt knapperig en binnen heeeel zacht. Dus ik neem aan zetmeelarme aardappelen voor oven (aardappelpartjes) en frituren.
Schipholquote:Op woensdag 12 november 2014 07:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op je vrije dag om 8:15 op schiphol moeten zijn. En nee ik ga niet op vakantie.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb sjans met de dame tegenover me. Straal ik lesbi uit?
Ja. Dat viel mij vorige x ook op.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cool. Een excollega die lesbisch was vond dat ook al.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Dat viel mij vorige x ook op.
Bi meisjes zijn ook het leukst, dus wie weet.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vliegtuig kapen?quote:Op woensdag 12 november 2014 07:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op je vrije dag om 8:15 op schiphol moeten zijn. En nee ik ga niet op vakantie.![]()
Hahah, wat modern van je zeg.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bi meisjes zijn ook het leukst, dus wie weet.
Denkt met zijn willie.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahah, wat modern van je zeg.
Modernquote:Op woensdag 12 november 2014 09:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahah, wat modern van je zeg.
Ik spreek in ieder geval met wat passie.quote:
Nee. Met je lul.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Modern
[..]
Ik spreek in ieder geval met wat passie.
ik wil naar beneden lopen bij de metro maar er staat een enge man daar beneden bij de trap en nu sta ik een kwartier hier te staan, hij ging zo buigen om naar boven te kijken ook, word er een beetje bang van wat moet ik nu doenquote:
Ik sta al een kwartier te wachtenquote:Op woensdag 12 november 2014 09:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil naar beneden lopen bij de metro maar er staat een enge man daar beneden bij de trap en nu sta ik een kwartier hier te staan, hij ging zo buigen om naar boven te kijken ook, word er een beetje bang van wat moet ik nu doen
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bi meisjes zijn ook het leukst, dus wie weet.
Doe normaal. Loop nr beneden.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil naar beneden lopen bij de metro maar er staat een enge man daar beneden bij de trap en nu sta ik een kwartier hier te staan, hij ging zo buigen om naar boven te kijken ook, word er een beetje bang van wat moet ik nu doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:07 schreef Crip het volgende:
Dat assWat een slet is dat wijf ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ass is trouwens fake. Lekker plastische chirurgie.
True, die cover is ook gephotoshopped.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een slet is dat wijf ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nét gezien. Kan niet, zo glad en alles.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een slet is dat wijf ook.
wowwwww pics.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg deze tramconducteur, hij is heeeeeeet. Hipsterbril, -baard en -knotje in zn haar. Hou me vast want ik glij van mn stoel af.![]()
Krijg het al heet van die gedachte.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij zou hem sowieso kunnen waarderen
Check, checkquote:Op woensdag 12 november 2014 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je gewoon googled op hipster man with beard and bun, boh.
Hij is one of a kind, habibti.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij welheeft ie geen leuke vriend of broertje of neefje
ik wil ook tochquote:Op woensdag 12 november 2014 11:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij is one of a kind, habibti.
Ga je trouwen?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom naar me bruiloft, imma fix you up
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:33 schreef Deuce92 het volgende:
Liever naturel:RemySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Geef mij maar oude style man, ala Harvey Specter of Don Draperquote:Op woensdag 12 november 2014 12:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam op tumblr voorbij
Deze zijn voor jou.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:04 schreef Crip het volgende:
Hou op over mannen, ga me spontaan forever alone voelen.
Ik kan allebei erg waarderen. Eerder Harvey dan Don, though.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geef mij maar oude style man, ala Harvey Specter of Don Draper
Die linker is wel cute, alleen beetje te tanned voor mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Deze zijn voor jou.
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan allebei erg waarderen. Eerder Harvey dan Don, though.
caramel baby's.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Die linker is wel cute, alleen beetje te tanned voor mij.
Hij heeft je nodig, om zijn veters te strikkenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Die linker is wel cute, alleen beetje te tanned voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten jullie niet naar school/werk ofzo?"Whatever I was looking for was always you."Rumi
ja zoiets maar dan strakker zn haar en knotje hoger, bohhhquote:Op woensdag 12 november 2014 12:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam op tumblr voorbij
Dat is geen moslimquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zag dit:Werk thuis, veelalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten jullie niet naar school/werk ofzo?![]()
Je zit in een Turks bad?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:29 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is de lucht hier warm en vochtig zeg.
Oh lol. Ik gebruik de dingen die mijn moeder had gekocht toen ze in NL kwam wonen.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In water laten voor een uur of 100.
En trouwens ik vroeg waar niet welke keukenmachinesDus of je een adres kent
Je zit in stimo?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bedoel in dit topic.
Zou het wel een Turks bad kunnen noemen ja.
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh lol. Ik gebruik de dingen die mijn moeder had gekocht toen ze in NL kwam wonen.
Er is een winkel in Belgie (elektroshock ofzo) waar je wel goedkoop aan huishoudapparatuur kunt kopen. Ze verkopen kitchenaids voor rond de 350-400 bv. Veel dingen sturen ze ook op. Check hun facebook anders.
Ze hebben geen webshop AFAİK, maar als je ze vraagt sturen ze het ook op. Soms hebben ze echt goede prijzen. Die KitchenAid is ong 300 euro goedkoper bv.quote:
Nee..quote:Op woensdag 12 november 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze hebben geen webshop AFAİK, maar als je ze vraagt sturen ze het ook op. Soms hebben ze echt goede prijzen. Die KitchenAid is ong 300 euro goedkoper bv.
Heb je geen face?
Ze heten electrostock. Niet elektroshock.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
Borte wil je mij een link doorsturen. Bulamiyorum
Gerekend vanaf dat je menstruatie dag is; op dag hoeveelste dag zit je?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Crip het volgende:
Ik heb vandaag weer zo'n: Ik ben sexy dag.
Ben sinds vandaag klaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gerekend vanaf dat je menstruatie dag is; op dag hoeveelste dag zit je?
Post pms hornynessquote:Op woensdag 12 november 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gerekend vanaf dat je menstruatie dag is; op dag hoeveelste dag zit je?
Ik begreep later pas waarom al die meiden de 'brilpoten' over hun hoofddoek heen deden. Het is zo gruwelijk lelijk wanneer je eerst bril opdoet en daarna hijab.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef Crip het volgende:
Bril met hoofddoek is echt zo annoying he. Zonder hoofddoek is die bril kapot sexy.
Wilde al zeggen hahahquote:Op woensdag 12 november 2014 14:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze heten electrostock. Niet elektroshock.
Die ene bril?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef Crip het volgende:
Bril met hoofddoek is echt zo annoying he. Zonder hoofddoek is die bril kapot sexy.
Ik vroeg me al af waarom je het zo vaak over je bril hebt maar op je foto's er nooit een op hebt.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef Crip het volgende:
Vind je? Ik doe niet eens 's mijn best.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, je straalt een al geilheid uit deze dagen.
omdat hij me met hoofddoek niet staatquote:Op woensdag 12 november 2014 15:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je het zo vaak over je bril hebt maar op je foto's er nooit een op hebt.
Ik merk t aan je onderwerpenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind je? Ik doe niet eens 's mijn best.
naaaaastyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_moederneuker.html
Tot het einde kijken
Ik vroeg me af of de overige dames die hier posten hier aan ergeren? Wat denk jij..quote:Op woensdag 12 november 2014 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, je straalt een al geilheid uit deze dagen.
Ik vind t grappig. Crip is nastyquote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of de overige dames die hier posten hier aan ergeren? Wat denk jij..
Jij?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of de overige dames die hier posten hier aan ergeren? Wat denk jij..
Boeiend, ik doe zoals ik wil zijn. Ik grap sws veel hier. Ga niet fake doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip. Staph. Genoeg nu. Bespring iemand.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Iedere keer dat ik begin over niet meer willen studeren, zegt mijn vader dat een kfc-outfit me zou staan.
Ik las onder het kijken de comments en ik snapte niet waarom iedereen zo negatief was.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_moederneuker.html
Tot het einde kijken
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Iedere keer dat ik begin over niet meer willen studeren, zegt mijn vader dat een kfc-outfit me zou staan.
wooow..dit begint wel creepy te worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Crip, kan het zo zijn dat ik je net langs het station zag lopen?
Bitch please. Zij vroeg hetzelfde aan mij toen een creepy gast haar zat aan te staren bij de Jumbo.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
wooow..dit begint wel creepy te worden.
[ afbeelding ]
lol waarom zou je je daaraan ergerenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
naja, gezien afgelopen tijd hier en daar wat gepost wordt.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol waarom zou je je daaraan ergeren
Haha nee,quote:Op woensdag 12 november 2014 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Crip, kan het zo zijn dat ik je net langs het station zag lopen?
Ik reed er langs.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha nee,. Was je daar? Woon op loop afstand van station, minder dan 5 min.
Tja ze droeg een hoofddoek, en een vrij wijd gewaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Nu vraag ik me wel af wie je voor mij aan zag...
Omdat mensen hem vaker aanspreken op z'n vieze praatjes. Hij is gewoon jaloers dat andere mensen er mee weg komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol waarom zou je je daaraan ergeren
Super leuk meid! Heb je foto's voor ons?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
Laminaat ligt erin en het is zo moooooi geworden ahhhhh.
kom niet aan mijn privéquote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Super leuk meid! Heb je foto's voor ons?
Wie heeft het voor je gedaan?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
B'cuz your post is worthless without pics.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie reageren niet eens op mn laminaat-post. Whateverrrr bitchesz.
ik vind het heetquote:Op woensdag 12 november 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
naja, gezien afgelopen tijd hier en daar wat gepost wordt.
begint echt een thuis te worden, hmmm?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom negeer je mijn vraag daaroverquote:Op woensdag 12 november 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
naja, gezien afgelopen tijd hier en daar wat gepost wordt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kom samen kijken.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:44 schreef Deuce92 het volgende:
Verdomme Crip. Ik wil niet weer een halve avond verspillen aan Dr. Phil.
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
wooow..dit begint wel creepy te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie heeft het voor je gedaan?Klopt, projectgenoot heeft het gelegd. Wat een superbaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn die fysiotherepeuten toch nog ergens goed voor. Haha ja tog laters.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, projectgenoot heeft het gelegd. Wat een superbaas.![]()
Maar dit was wel een chille.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn die fysiotherepeuten toch nog ergens goed voor. Haha ja tog laters.
Zou je hem je wervels laten kraken?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dit was wel een chille.De andere fysio in mn projectgroep echter.
Nee. En ik ben geen homewrecker xoquote:Op woensdag 12 november 2014 19:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou je hem je wervels laten kraken?
Of kom ik nu weer aan je privé?
Dat mens is gestoord, en zo irritant. Ze blijf er maar doorheen lullen met nutteloze opmerkingen.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef Crip het volgende:
Wat een raar wijf die moeder. Ze heeft ze3ma 72 ziektes/psychische afwijkingen.
En ze heeft meer dan 80 verschillende medicijnen. Ze is gewoon een pillenjunkie.
Stuur picsquote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
42 stuksquote:
Wat zijn dat? Kant en klaar maaltijden?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
42 stuks
- 6 California Surimi
- 6 Spicy Tuna
- 6 crispy surimi
- 6 shichimi
- 6 Chuka Wakame Maki
- 6 Tamago Cheese Maki
- 6 Tuna Nigiri
wat is dat, sushi ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
42 stuks
- 6 California Surimi
- 6 Spicy Tuna
- 6 crispy surimi
- 6 shichimi
- 6 Chuka Wakame Maki
- 6 Tamago Cheese Maki
- 6 Tuna Nigiri
Niet eens 's eel en ebi tempura...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
42 stuks
- 6 California Surimi
- 6 Spicy Tuna
- 6 crispy surimi
- 6 shichimi
- 6 Chuka Wakame Maki
- 6 Tamago Cheese Maki
- 6 Tuna Nigiri
nee, zit er standaard niet bijquote:
Voor hoeveel mensen?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
42 stuks
- 6 California Surimi
- 6 Spicy Tuna
- 6 crispy surimi
- 6 shichimi
- 6 Chuka Wakame Maki
- 6 Tamago Cheese Maki
- 6 Tuna Nigiri
lol alleen voor mijnzelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
geef aan mijquote:Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
Pannenset voor 45 euro. Blutte student stijl.
Alleen dat gekocht?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
Pannenset voor 45 euro. Blutte student stijl.
Niet in een keer toch, voor morgen ook nog wat bewarenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:20 schreef Unlabeled het volgende:
42 sushi's naar binnen douwen ja? stuur maar door als je wat overhoudt
Ik zou rauwe vis niet bewaren man. "maar ik bemoei niet"quote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet in een keer toch, voor morgen ook nog wat bewaren
Geen pics van laminaat?quote:
je kan het prima een dag bewaren..quote:Op woensdag 12 november 2014 20:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik zou rauwe vis niet bewaren man. "maar ik bemoei niet"
quote:Verse vis bewaar je zo dicht mogelijk bij het vriespunt. Deze vis moet bij voorkeur dezelfde dag nog worden opgegeten, eventueel de volgende dag. De vis is het best te bewaren door hem in vershoudfolie te wikkelen en met heel veel ijsblokjes bedekken.
quote:Rauw kunt u vis maximaal 24 u bewaren in het koudste deel van uw koelkast. Eventueel is verse vis nog twee tot drie dagen te bewaren door hem in vershoudfolie te wikkelen en met een dikke laag ijsblokjes te bedekken.
Xenos, Action of Big Bazar ipv de Blokker als je Efficient met je centen mocht willen zijn wbt dat soort zaken.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Wel dikke vershouddozen voor te veel geld.
quote:
Nee. Wil wel kwaliteit. Liever niet dan action.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Xenos, Action of Big Bazar ipv de Blokker als je Efficient met je centen mocht willen zijn wbt dat soort zaken.
Sorry, ik heb te druk, niet gezien. De vorige gast had zijn hoorcollege niet voorbereid, dus nu moet ik zijn deel doen en dat is lastigerquote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Ik plaatste gisteren ook foto van mn toffe lamp maar kreeg ik ook geen reactie op van niemand nie dus dannie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Dat klopt, Hema is ook goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Wil wel kwaliteit. Liever niet dan action.
Xenos al wat duurder en wel ok.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef Montelly het volgende:
Jeeez, alle hate comments op fb over kim dr ass
Armeense orospu met haar freaky lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB / De dikke kont van Kim Kardashian
Snijmachine voor watquote:Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vershouddozen.
Staafmixer
Snijmachine geval.
Pannen.
133 eur.
komkommerquote:
Yok abi, tjokvol bok die bipsert.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
Is toch gewoon een lekkere asser vriend.
Die bips zit inderdaad tjokvol met iets. Geen idee wat je verder zei.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Yok abi, tjokvol bok die bipsert.
De enige baas uit die familie was haar stiefvader en zelfs hij is nu een onzijdige freak
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Yok abi, tjokvol bok die bipsert.
De enige baas uit die familie was haar stiefvader en zelfs hij is nu een onzijdige freak
Huh. Voor wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, ik heb te druk, niet gezien. De vorige gast had zijn hoorcollege niet voorbereid, dus nu moet ik zijn deel doen en dat is lastiger
bedankt.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
Sorry Crip, was jouw tere zieltje vergeten.
je hebt gelijk man, ik wil niet chubby zijn/worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon doen vriend. Je wilt toch een beest worden of niet dan? Breek die tent dan af.
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Crip het volgende:
Ik was net met mijn moeder aan het praten en toen moest ik denken aan gisteren toen ik zei dat ik een massage nodig had en stim zei dt ik op cam moest komen en dat ze het scherm ging likken.
Gewoon heel random in een serieus gesprek. Schoot in de lach.
Echt fok is niet goed voor mij.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
Taylor Swift is een Arabier geworden
Ah, de camel toe.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.wtf.nl/spotlig(...)ak-sportbroekje.html
Ik heb honger.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Crip het volgende:
Ik was net met mijn moeder aan het praten en toen moest ik denken aan gisteren toen ik zei dat ik een massage nodig had en stim zei dt ik op cam moest komen en dat ze het scherm ging likken.
Is nieksquote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
Taylor Swift is een Arabier geworden
hey Crip, ook19quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Crip het volgende:
Ben het hier wel mee eens. Lekkere uiers, maar verder een koelkasttorso.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]! Vormloze A figuur. Enige gedoe is de tietjes.
Ik ken haar al van Vine.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey Crip, ook19
https://www.youtube.com/channel/UCU4wcyUS4ACMMJUoz06xySg
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens. Lekkere uiers, maar verder een koelkasttorso.
FOK! heeft mij vele goede dingen gegeven hoor. Just sayin'.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
Fok! goed voor niemand. Maar we kunnen nou eenmaal niet meer zonder.
koelkastquote:
Hey bby.quote:
Ariana Grande >>>iedereenquote:
Medelijden met appel figuur. Zij mogen absoluut NIET aankomen of dik zijn, want dat is echt ugly.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey bby.Iedereen heeft een foto waar die minder op staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Crip ik dacht dat je mega boobies had.
Oh ik dacht dat dt gwn dikke buik betekende.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht dat appel juist dikke taille en kleine kont/tieten was.
Niet waar.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen heeft een foto waar die minder op staat.
Maar ik heb geen smalle heupen. :/quote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef Deuce92 het volgende:
Misschien had ik het mis.
[ afbeelding ]
Nice...quote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik heb geen smalle heupen. :/
Mix van appel en hourglass.
The fuck is dat voor bullshit. Je hebt dus geen heupen wat een hourglass wel heeft en je hebt dus wel een buik die de hourglass ook niet heeft.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik heb geen smalle heupen. :/
Mix van appel en hourglass.
Geef mij maar liever de jongere Eva Greenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zou Liv TYler doen. Dat vrouwtje is goddelijk.
Waar zeg ik dat ik geen heupen heb?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
The fuck is dat voor bullshit. Je hebt dus geen heupen wat een hourglass wel heeft en je hebt dus wel een buik die de hourglass ook niet heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |