Dat is al jaren zo, niet veranderen.quote:
Wat vind jij eigenlijk van de zaak, Mani?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk dat sommige mensen zwaar zijn getraumatiseerd omdat ze vroeger voor zwarte piet zijn uitgescholden ofzo. Quinsy zal ook wel zo iemand zijn.
We willen toch geen wereld waarin we uitgescholden worden. Die ene werd uitgescholden voor vies boertje. Ik weet de oplossing, afschaffen die boeren!quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk dat sommige mensen zwaar zijn getraumatiseerd omdat ze vroeger voor zwarte piet zijn uitgescholden ofzo. Quinsy zal ook wel zo iemand zijn.
Nou eigenlijk interesseert het mij geen ene moer, maar ik gun Quinsy gewoon niks. Maar in een perfecte wereld vind ik roetveegpiet een prima oplossing.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de zaak, Mani?
En dan pesten kinderen elkaar niet meer?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
Er zijn kinderen die er door gediscrimineerd worden en andere kinderen maakt het niets uit, veranderen dus.
Ja idd. En dan haten op Tanja dat ze niks doet en alleen met zulke dingen op tv komt (wat overigens niet waar is). Henk en Henk kunnen echt niets meer dan het succes van 30 jaar geleden uitmelken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:27 schreef JaneDoe het volgende:
henk en henk zijn nu wel een beetje zielig geworden
Dan is het feest te blank en moet er om het jaar een zwarte sinterklaas zijn zoals Obamaquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
Maar deze hele discussie is gewoon zinloos want als zwarte piet weg is vinden de mensen die er tegen zijn wel weer iets anders om de racisme kaart op te trekken.
Jawel. Mag je een maatregel pas doorvoeren als je dat bereikt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
En dan pesten kinderen elkaar niet meer?
Volgend jaar weer een nieuwe ronde zwarte piet gejank.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:29 schreef Martinello het volgende:
Ik zal blij zijn als het 6 december is.
In een perfecte wereld bestaat er geen racisme en bestaat Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk interesseert het mij geen ene moer, maar ik gun Quinsy gewoon niks. Maar in een perfecte wereld vind ik roetveegpiet een prima oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |