Gelukkig wel NY Pizza die je pizza komt bezorgenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen filmliefhebbers in de zaal? Vond persoonlijk dat verhaal van Korean Airlines helemaal intrigerend...
En hebben we deze al gezien? De PR van KLM is echt![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:26 schreef LintuxCx het volgende:
Filmliefhebbers? Heb ik niet opgelet?
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:00 schreef Iemand91 het volgende:
- 11 december 1978: De Lufthansa heist.
(...)
De overval werd beraamd door James Burke die - vanwege het zeer grote bedrag - diverse betrokkenen liet vermoorden en die later door Robert de Niro werd gespeeld in Goodfellas (1990)
Lijkt me erg interessant om daar te kijken.quote:Korean Airlines uit jouw post was best intrigerend ja. Noord-Korea blijft een rare en zeer lastige buur. Ben toevallig dit zomer nog in het gebied tussen Noord- en Zuid-Korea geweest (helaas niet naar Panmunjeom), voelt extreem raar aan.
Zeker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:00 schreef var.fok het volgende:
Misschien is het ook leuk om een andere kant van de luchtvaart te benoemen; ik was laatst op bezoek in het KLM Operations Control Center. Erg leuk om eens te zien als #avgeek
[ afbeelding ]
4 minuten nadat je jij dit gepost had kwam hij aan op de Polderbaan.quote:
Lelijk zeg, net een kermis.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:07 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke livery van Icelandair zeg
De nieuwe wc-brillen zijn besteld en wanneer deze binnen zijn kunnen ze worden gemonteerd. 22 december moet dan alsnog de overdracht aan Qatar gedaan kunnen worden. 15 januari de eerste Doha - Frankfurt vlucht.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef OEM het volgende:
[..]
Bij de A380 zou de reden zijn geweest dat het tapijt niet goed zou zijn en nu bij de A350 zou de reden zijn dat de ruimte tussen de wc-pot en de wc-bril te groot zou zijn.....
Dat is ontkracht. Ze zijn juist aan het kijken of ze zuinigere motoren kunnen ontwikkelen voor de A380.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou er nog een A380 verkocht gaan worden nu Airbus er al min of meer zelf de stekker uit trekt?
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:30 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Lelijk zeg, net een kermis.
Dacht dat in ze de luchtvaart toch wel meer wat elegant waren.
Mijn egoistische ik roept: "Alles best, als wij woensdagochtend maar gewoon kunnen landen, de overstap halen én ook in Brussel alle stakingsproblemen zijn opgelost"quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:25 schreef LintuxCx het volgende:
Nou, ik heb gisteren GA89 LGW→AMS gedaan. Toch grappig, zo'n kort eindje in zo'n groot vliegtuig. Cattle Class zat ook nog behoorlijk vol moet ik zeggen, dus misschien houden ze die vlucht nog wel even aan!
Uiteindelijk is de vlucht met een uur vertraging vertrokken, nog nét voordat dit begon:
http://www.nytimes.com/20(...)ts-flights.html?_r=0
Londen luchtruim een groot deel van de middag gesloten, en de chaos zal nog het hele weekend "doorgalmen". Lastig om hier veel duidelijke info over te vinden trouwens. Nergens een forum vol IR-piloten die er gezellig over speculeren.
Lijkt er dan op dat de tussenstop geschrapt is en dat ze hem in 1x vanuit Kaapverdie naar Amsterdam vliegen. Kan zo zijn als de bezetting laag genoeg is. Is dat niet zo stoppen ze in Faro voor een tankbeurt en dit kan al gauw anderhalf uur schelen. Misschien dat de reisbureau papieren incl. stop zijn en de Schiphol app de actuele tijd weergeeftquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:37 schreef derLudolf het volgende:
Vanavond moet ik naar Schiphol om mijn ouders op te halen. Ze komen vanaf Kaapverdië, Arke OR440.
Maar volgens de Schiphol app landt deze om 22:40. Op de papieren van t reisbureau staat 0:05 Gebeurt het vaker dat een vlucht anderhalf uur eerder is?
Faro wordt normaliter door Arke en transavia.com gebruikt als tussenstop van/naar Kaapverdie, Gambia etcquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Aha dankje. Vanwaar de wijsheid dat hij normaal via Faro gaat??
Aha, met zo'n vlucht zit je ook wel aan de max van een 737 denk ik?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Faro wordt normaliter door Arke en transavia.com gebruikt als tussenstop van/naar Kaapverdie, Gambia etc
Ik reed gisteravond langs Schiphol en toen stonden ze gebroederlijk naast elkaar opgesteld op die opstelplaats net na de Schipholtunnel, wat is dat platform J of Y ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:13 schreef Iemand91 het volgende:
Welkom op zeiknat Schiphol![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed geregeld dat deze pal naast de andere 787 kwam te staan.![]()
En uiteraard was RTV Noord Holland weer van de partij om beelden te maken op Schiphol (en live-stream) van het slechte weer:
Dit is G-Buffer, dit is J-Buffer en dit is Y-buffer.quote:Op maandag 15 december 2014 10:19 schreef Karstman het volgende:
Ik reed gisteravond langs Schiphol en toen stonden ze gebroederlijk naast elkaar opgesteld op die opstelplaats net na de Schipholtunnel, wat is dat platform J of Y ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |