heftigquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ho ho, ze hebben de fundering wel zelf moeten maken.
rennen zodat je meer afvaltquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:04 schreef Palomar het volgende:
[..]
en bij dokters lopen
wat kun je nog meer doen????
Rokenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:04 schreef Palomar het volgende:
[..]
en bij dokters lopen
Harder lopen zodat je ook wat afvaltquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:04 schreef Palomar het volgende:
[..]
en bij dokters lopen
Zij heeft haar man het huis uit gesodemieterd, ik vind dat zij daar best over mag zingen. In die cultuur moet je daar lef voor hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef luckass het volgende:
Met je hoofddoek op zingen over Freedom
ojaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij heeft haar man het huis uit gesodemieterd, ik vind dat zij daar best over mag zingen. In die cultuur moet je daar lef voor hebben.
Klinkt me wel bekend in de oren, maar Shazam kent m niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet wat dat trompetliedje net was? Hoe het heet?
Het is in ieder geval haar eigen keuze. Haar man heeft ze er immers uitgeknikkerd. Ik denk dat zij vrijer is dan menig autochtone vrouwquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef luckass het volgende:
Met je hoofddoek op zingen over Freedom
Heb al een idee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klinkt me wel bekend in de oren, maar Shazam kent m niet.
Die turkse is opzich ook nog wel oké die manquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robert en Houria
De restVooral Mark/Iris/Barbara
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet wat dat trompetliedje net was? Hoe het heet?
bedoelde die ernaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beter bekend als de Austin Powers theme song.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |