abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146553308

Het verbaast mij dat er hier in BNW nog geen topic over Ebola is ...
Misschien valt het niet direct onder complotten alhoewel het ergens toch zou kunnen gelinkt worden aan de depopulatie-plannen van de illuminati.

Totnutoe vallen er geen massa's slachtoffers en kan men de ziekte voorlopig nog wat onder controle houden.
Iedereen beseft dat er echter niet veel nodig is voor een pandemie.
Ook bij ons worden wij gesust door te zeggen dat er geen reden tot paniek is en dat wij hier veel beter voorbereid en uitgerust zijn om zo'n ziekte de baas te kunnen.
Wat ergens wel flauwekul is want er is momenteel nog geen effectief geneesmiddel.

Maar daar wordt aan gewerkt; en nog niet door de minsten.
Zo wil de WGO 100 miljoen investeren en zowel Monsanto als de US Military gaan elk zo'n 100 miljoen dollar pompen in de ontwikkeling van een geneesmiddel.

Nou wordt er volgens mij niet zomaar zoveel geld gepompt in iets als het achteraf ook niets gaan opbrengen.
Als de ziekte wereldwijd verder blijft uitbreiden gaan vele landen miljoenen vaccins willen aankopen, waardoor deze bedrijven miljarden dollars winst gaan kunnen maken.

Toevallig heeft Obama vorige maand de grenzen opengezet ... (http://www.thenewamerican(...)-immigrants-into-u-s)

En de laatste tijd werden we weer symbolisch overstelpt met zombies in films, TV-series, games ... en van Ebola wordt ook wel gezegd : Ebola is the closest thing to real-life zombie infections

Wat denken jullie ?
Gaan ze de ziekte moedwillig verder laten uitbreken zodat ze uiteindelijk hun vaccins geld gaan kunnen laten opbrengen ?
pi_146554150
Ach schei toch uit, het komt het westen veel te goed uit deze ziekte, zou mij ook niet verbazen als er ook een paar Moslimlanden mee te maken krijgt.
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 22:08:14 #3
45833 crew  Fogel
pi_146554403
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef hoas het volgende:
Ach schei toch uit, het komt het westen veel te goed uit deze ziekte, zou mij ook niet verbazen als er ook een paar Moslimlanden mee te maken krijgt.
Eerder werd beweerd dat het alleen op donker gekleurde mensen vat zou hebben. En nu zelfs ook op religieuze voorkeur? Bijzonder geavanceerd virus ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:19:00 #4
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146554940
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef hoas het volgende:
De Islam is de grootste religie van Guinee en Sierra Leone. Minstens de helft van alle Nigerianen is islamitisch en bijna een kwart van de Liberianen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 12 november 2014 @ 08:39:17 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_146563302
Waarom komt het 'het westen' eigenlijk 'goed uit' dat er in (arm) West Afrika mensen doodgaan aan Ebola? :)

Behalve dat we nu Quincy Dario kunnen zeggen dat hij juist blij moet zijn dat zijn over-, over-, overgrootopa door de stamoudste van een concurrerende stam is verkocht en naar de Cariben is getransporteerd vroeger.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_146564433
Oh jee, Bob Geldof gaat 'n 30jaar anniversary Do they know its Christmas plaat maken om geld te verzamelen voor de Ebola bollocks crisis.
Pass the sick bucket please.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 november 2014 @ 11:16:37 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146566589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Tingo het volgende:
Oh jee, Bob Geldof gaat 'n 30jaar anniversary Do they know its Christmas plaat maken om geld te verzamelen voor de Ebola bollocks crisis.
Wie daaraan geeft kan net zo goed zijn geld het raam uitgooien heb je nog meer aan ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146567019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Tingo het volgende:
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?

Is het verzinnen van de NWO/illuminatie etc. zoveel makkelijker te accepteren dan een dodelijke ziekte die helaas weer eens van zijn natuurlijk reservoir in de bevolking is terecht gekomen?
  woensdag 12 november 2014 @ 11:40:24 #9
189978 controlaltdelete
pi_146567270
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?

Is het verzinnen van de NWO/illuminatie etc. zoveel makkelijker te accepteren dan een dodelijke ziekte die helaas weer eens van zijn natuurlijk reservoir in de bevolking is terecht gekomen?
Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet bang voor ebola waar ik me zorgen om maak zijn die vaccinaties maar dat is iets anders dan bang zijn. Maar ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146568682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet bang voor ebola waar ik me zorgen om maak zijn die vaccinaties maar dat is iets anders dan bang zijn. Maar ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk.
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.
pi_146570823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ook zo'n misvatting.
pi_146571038
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

De Spaanse Griep destijds was daar een beter argument voor geweest; die was tenminste nog in Europa gekomen...

En dan nog, als ik een evil overmind was zou ik al die RFID chips gewoon bij de standaard inentingen doen tegen rode hond enzo. En dan wellicht de volwassen als ze op reis gaan.
Als het dan toch een meerjarenplan is kun je het net zo goed gewoon structureel aanpakken op zo'n manier dat het gewoon geïncorporeerd is in de routine van veel mensen.
Geen paniekvoetbal nodig.

Maar goed, gezond boerenverstand heb ik de NWO nog nooit op kunnen betrappen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146571081
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar goed, gezond boerenverstand heb ik de NWO nog nooit op kunnen betrappen.
Om over effectiviteit maar niet te spreken
pi_146571101
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:42 schreef .SP. het volgende:

[..]

Om over effectiviteit maar niet te spreken
Ik vermoed dat alle projectleiders bij de overheid ook op de loonlijst van de illuminati staan, dat zijn ook van die incompetente prutsers.
Eigenlijk is het gewoon 1 grote sociale werkplaats die NWO
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146571146
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ook zo'n misvatting.
Flikker dan wat er in het vaccin moet in de dktp prik ofzo, maar nee, er moet een hele epidemie met duizenden crisis acteurs worden opgezet om een nieuw vaccin te kunnen pushen. Zelfs voor de aluhoedjes moet dit toch wel als enigzins vergezocht verhaal zijn.
pi_146571203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vermoed dat alle projectleiders bij de overheid ook op de loonlijst van de illuminati staan, dat zijn ook van die incompetente prutsers.
Eigenlijk is het gewoon 1 grote sociale werkplaats die NWO
Misschien dat alle wachtgeldzitters eigenlijk bij de NWO werken, dat zou een boel verklaren.
pi_146572208
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef .SP. het volgende:

[..]

Flikker dan wat er in het vaccin moet in de dktp prik ofzo, maar nee, er moet een hele epidemie met duizenden crisis acteurs worden opgezet om een nieuw vaccin te kunnen pushen. Zelfs voor de aluhoedjes moet dit toch wel als enigzins vergezocht verhaal zijn.
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:24:49 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146572613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.
Bij ziektes die hier voorkomen zoals Mazelen bijvoorbeeld is het bijzonder nuttig, dat beschermt de mensen bij wie de vaccinatie niet werkt of niet gevaccineerd kunnen worden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:27:38 #19
189978 controlaltdelete
pi_146572713
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.
pi_146572714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bij ziektes die hier voorkomen zoals Mazelen bijvoorbeeld is het bijzonder nuttig, dat beschermt de mensen bij wie de vaccinatie niet werkt of niet gevaccineerd kunnen worden.
Jazeker. Maar ik bedoel de ebola-vaccinatie (als die er komt).
pi_146572749
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.
Gisteren nog gekregen.

Maar we hebben het over massale vaccinatie tegen ebola.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:34:59 #22
189978 controlaltdelete
pi_146572954
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gisteren nog gekregen.

Ik bedank vriendelijk elk jaar.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:40:43 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146573155
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gisteren nog gekregen.

Maar we hebben het over massale vaccinatie tegen ebola.
Owjeeee en voel je het einde naderen?

Btw er is toch nog geen Vaccin, Dus hoe willen ze dat gaan doen als er nog niks is, Nou ja op dat Experimentel goedje na wat maanden duurt om te maken en voor maar een paar gevallen kan worden gebruikt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146573172
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik bedank vriendelijk elk jaar.
Ik niet.
Kom onder de (zieke) mensen dus alleen al voor hen doe ik het.
pi_146573173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou, nou 'massaal'.
Het ziekenhuis waar ik voor werk heeft 5% van de mederwerkers (8000 man) weten te prikken...
Naar schatting halen 2.9 Miljoen Nederlanders de griepprik. (van de bijna 17 Miljoen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')