Eerder werd beweerd dat het alleen op donker gekleurde mensen vat zou hebben. En nu zelfs ook op religieuze voorkeur? Bijzonder geavanceerd virusquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef hoas het volgende:
Ach schei toch uit, het komt het westen veel te goed uit deze ziekte, zou mij ook niet verbazen als er ook een paar Moslimlanden mee te maken krijgt.
De Islam is de grootste religie van Guinee en Sierra Leone. Minstens de helft van alle Nigerianen is islamitisch en bijna een kwart van de Liberianen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef hoas het volgende:
Ach schei toch uit, het komt het westen veel te goed uit deze ziekte, zou mij ook niet verbazen als er ook een paar Moslimlanden mee te maken krijgt.
Wie daaraan geeft kan net zo goed zijn geld het raam uitgooien heb je nog meer aanquote:Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Tingo het volgende:
Oh jee, Bob Geldof gaat 'n 30jaar anniversary Do they know its Christmas plaat maken om geld te verzamelen voor de Ebola bollocks crisis.
Pass the sick bucket please.
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Tingo het volgende:
Oh jee, Bob Geldof gaat 'n 30jaar anniversary Do they know its Christmas plaat maken om geld te verzamelen voor de Ebola bollocks crisis.
Pass the sick bucket please.
Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet bang voor ebola waar ik me zorgen om maak zijn die vaccinaties maar dat is iets anders dan bang zijn. Maar ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?
Is het verzinnen van de NWO/illuminatie etc. zoveel makkelijker te accepteren dan een dodelijke ziekte die helaas weer eens van zijn natuurlijk reservoir in de bevolking is terecht gekomen?
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet bang voor ebola waar ik me zorgen om maak zijn die vaccinaties maar dat is iets anders dan bang zijn. Maar ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk.
Ook zo'n misvatting.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.
De Spaanse Griep destijds was daar een beter argument voor geweest; die was tenminste nog in Europa gekomen...quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.
Om over effectiviteit maar niet te sprekenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar goed, gezond boerenverstand heb ik de NWO nog nooit op kunnen betrappen.
Ik vermoed dat alle projectleiders bij de overheid ook op de loonlijst van de illuminati staan, dat zijn ook van die incompetente prutsers.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:42 schreef .SP. het volgende:
[..]
Om over effectiviteit maar niet te spreken
Flikker dan wat er in het vaccin moet in de dktp prik ofzo, maar nee, er moet een hele epidemie met duizenden crisis acteurs worden opgezet om een nieuw vaccin te kunnen pushen. Zelfs voor de aluhoedjes moet dit toch wel als enigzins vergezocht verhaal zijn.quote:
Misschien dat alle wachtgeldzitters eigenlijk bij de NWO werken, dat zou een boel verklaren.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alle projectleiders bij de overheid ook op de loonlijst van de illuminati staan, dat zijn ook van die incompetente prutsers.
Eigenlijk is het gewoon 1 grote sociale werkplaats die NWO
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef .SP. het volgende:
[..]
Flikker dan wat er in het vaccin moet in de dktp prik ofzo, maar nee, er moet een hele epidemie met duizenden crisis acteurs worden opgezet om een nieuw vaccin te kunnen pushen. Zelfs voor de aluhoedjes moet dit toch wel als enigzins vergezocht verhaal zijn.
Bij ziektes die hier voorkomen zoals Mazelen bijvoorbeeld is het bijzonder nuttig, dat beschermt de mensen bij wie de vaccinatie niet werkt of niet gevaccineerd kunnen worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.
Jazeker. Maar ik bedoel de ebola-vaccinatie (als die er komt).quote:Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij ziektes die hier voorkomen zoals Mazelen bijvoorbeeld is het bijzonder nuttig, dat beschermt de mensen bij wie de vaccinatie niet werkt of niet gevaccineerd kunnen worden.
Gisteren nog gekregen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.
Ik bedank vriendelijk elk jaar.quote:
Owjeeee en voel je het einde naderen?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren nog gekregen.
Maar we hebben het over massale vaccinatie tegen ebola.
Ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik bedank vriendelijk elk jaar.
Nou, nou 'massaal'.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |