Oké, dit moet wel een troll zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat deze opmerking geen sarcasme is.
Ik wil je bedanken voor je compliment.
Nee idd dit is heel welgemeend... zet hem opquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat deze opmerking geen sarcasme is.
Ik wil je bedanken voor je compliment.
Wist je dat de stand van de maan erg belangrijk is bij grote beslissingen nemen als ondernemer..?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef donluchesse het volgende:
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor zijn of haar input.
Het leven is een leerfase en zonder inzicht van anderen ga je altijd dezelfde richting op.
Dus bedankt.
Hoe weet je dan zo zeker dat er vraag naar is? Waarom zou ik het bij jou kopen als ik het zelf ook kan kopen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:09 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel weggeven over specifieke eigenschappen van mijn toekomstige handelswaar
Nee ik heb gemerkt dat je het lekkerst leeft als je alles positief ziet. En dus heeft sarcasme geen echte toegevoegde waarde voor mij. Ik kan sarcasme wel herkennen maar voor de rest doe ik er niet heel veel mee.quote:
Sarcasme kan ik nog begrijpen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wist je dat de stand van de maan erg belangrijk is bij grote beslissingen nemen als ondernemer..?
En dat was de reden dat je dacht:quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Nee ik heb gemerkt dat je het lekkerst leeft als je alles positief ziet. En dus heeft sarcasme geen echte toegevoegde waarde voor mij. Ik kan sarcasme wel herkennen maar voor de rest doe ik er niet heel veel mee.
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef donluchesse het volgende:
Ik ben niet van plan om zoveel geld erin te steken. Ik ben me bewust van de gevolgen aangezien het de eerste keer voor mij is ben ik van plan om het bedrag als verloren te beschouwen.
Dus ik kan alleen maar winst maken eigenlijk.
Ik wil niet teveel vertellen over mijn werkwijze maar het wordt allemaal wel heel eenvoudig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Ik heb het idee dat je het erg onderschat. Een beetje voorraad en een beetje webshop (die ook gevonden wordt en groeit) kost tijd en veel geld.
Hoeveel ben je van plan te investeren?
Ik vroeg alleen hoeveel je van plan bent te investerenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef donluchesse het volgende:
Ik wil niet teveel vertellen over mijn werkwijze maar het wordt allemaal wel heel eenvoudig.
Ik dacht dat je sarcasme/leugens kon onderscheiden...?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Sarcasme kan ik nog begrijpen.
Maar leugens vertellen is triest en dat zou je niet moeten doen.
Dat wil ik graag voor mezelf houden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen hoeveel je van plan bent te investeren
Kan je zelf een goed werkende webshop volgens de laatste eisen bouwen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef donluchesse het volgende:
Dat wil ik graag voor mezelf houden.
Ik kan het wel maar sommige mensen kunnen dat niet. Dus het is niet verstandig om zoiets te zeggen tegen iemand die je niet kent.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sarcasme/leugens kon onderscheiden...?
won Sjoerd Kooistra de laatste jaren regelmatig advies in van een sterren lezende vrouw.
Ik ben helemaal niet van plan om te gaan verkopen via een webshop.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan je zelf een goed werkende webshop volgens de laatste eisen bouwen?
Dat blijkt....quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Ik kan het wel maar sommige mensen kunnen dat niet. Dus het is niet verstandig om zoiets te zeggen tegen iemand die je niet kent.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef donluchesse het volgende:
ik bedoel maar straks neemt iemand het nog serieus.
Dat kan toch niet je bedoeling zijn.
Nee dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn........ PROEST!!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef donluchesse het volgende:
ik bedoel maar straks neemt iemand het nog sirieus.
Dat kan toch niet je bedoeling zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |