Het feit dat het niet orgineel is geeft aan dat er geld aan te verdienen is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Verder ontzettend origineel idee! Hier is vast nergens wat over op te zoeken
Succesquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef donluchesse het volgende:
Ik wil gewoon weten of ik invoerrechten moet betalen voor kleding
Nagemaakte merkspullen mogen niet zomaar ingevoerd wordenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Het feit dat het niet orgineel is geeft aan dat er geld aan te verdienen is.
En al helemaal niet verkocht!!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:21 schreef imikethat het volgende:
[..]
Nagemaakte merkspullen mogen niet zomaar ingevoerd worden
Ja, dat moet je. En heb je over de QC nagedacht? Transportkosten? Heb je een leverancier? Heb je eigen ontwerpen? Ontwikkelingskosten? Opslagruimte in NL? Webshop om het te verkopen? Enz....quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Yup, 12% over goederenwaarde + transportkosten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef donluchesse het volgende:
[..]
Nee hehe,quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:21 schreef imikethat het volgende:
[..]
Nagemaakte merkspullen mogen niet zomaar ingevoerd worden
Ja ik heb hier al over na gedacht. Bedankt voor je input dat waardeer ik zeer. Ik wil eigenlijk antwoord op mijn vragen in de originele post.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:23 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ja, dat moet je. En heb je over de QC nagedacht? Transportkosten? Heb je een leverancier? Heb je eigen ontwerpen? Ontwikkelingskosten? Opslagruimte in NL? Webshop om het te verkopen? Enz....
Het is een stuk lastiger dan dat men vaak denkt.
Groetjes een inkoper
En jij denkt dat de belastingdienst jou als particulier ziet als je zelf importeert en stelselmatig doorverkoopt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:35 schreef donluchesse het volgende:
Je hoeft toch geen belasting over winst te betalen als particulier
Je bent dan toch aan het ondernemenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:35 schreef donluchesse het volgende:
Je hoeft toch geen belasting over winst te betalen als particulier
Dit is niet waar. Je betaald invoerrechten aan de douane en belasting over je producten aan de belastingdienst.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef hoas het volgende:
En verder nog belasting over je winst want de douane en belastingdienst zijn 1
http://www.belastingdiens(...)e_inkomstenbelastingquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef donluchesse het volgende:
ik ben dan nog steeds geen rechtspersoon, dus wat ben ik dan volgens de wet?
Ondernemer, je moet gewoon je winst afrekenen in box 1 vriendquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef donluchesse het volgende:
ik ben dan nog steeds geen rechtspersoon, dus wat ben ik dan volgens de wet?
Ik waardeer je input en ik weet dat kennis belangrijk is. Maar leren doe je door te doen. En ik ben bereid om fouten te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)e_inkomstenbelasting
Mijn advies, ga je eerst een paar maanden inlezen e.d. zodat je weet waar je mee bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |