yepquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef mrspoeZ het volgende:
Een soevereine uitkeringsgerechtigde?
Ja, dat dan weer weer wel. Principes zonder consequenties.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef mrspoeZ het volgende:
Een soevereine uitkeringsgerechtigde?
Dat hele ikclaimmijnnaam gebeuren leidt eigenlijk weer naar dit toequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer weer wel. Principes zonder consequenties.
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is er ooit iemand soeverein verklaard door de overheid? En (nog belangrijker) is er een bewijs van? Een brief sturen naar de Koning kan iedereen doen, maar het gaat mij om het antwoord erop. (En nee, het is niet 'wie zwijgt stemt toe')quote:Op maandag 15 augustus 2016 07:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.ikclaimmijnnaam.nl/
Het kan wel hoor. Ontsnappen aan de misdaad belasting
http://mens-en-samenlevin(...)van-het-systeem.htmlquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:40 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is er ooit iemand soeverein verklaard door de overheid? En (nog belangrijker) is er een bewijs van? Een brief sturen naar de Koning kan iedereen doen, maar het gaat mij om het antwoord erop. (En nee, het is niet 'wie zwijgt stemt toe')
Quoten mag gewoon, daar hebben we het citaatrecht voor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)van-het-systeem.html
Ik mag van deze site helaas niet quoten van de site zelf
Ja maar technisch lukt het me nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:06 schreef Fixers het volgende:
[..]
Quoten mag gewoon, daar hebben we het citaatrecht voor.
Niet en in feite ben je dan dus illegaal in Nederland want geen Staatsburger en ook geen verblijfsvergunningquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Walterwhite64 het volgende:
Wat ik me dan afvraag, stel dat je soeverein bent verklaard en dus geen verplichtingen meer hebt, hoe kun je dan nog een hypotheek krijgen? Of iets simpelers, je doet in de supermarkt voor 100¤ boodschappen, waarna je zegt: Hier heb je ¤79 euro want ik ben soeverein en betaal geen belasting.....
Iemand een idee hoe dat gaat?
Ik denk dat het veilig is aan te nemen dat niemand echt "soeverein" is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:18 schreef Walterwhite64 het volgende:
Leven de huidige soevereinen dan in de natuur? Neem aan dat ze nog wel gewoon onderdak hebben en een inkomen. Anders ben je dus een soort van wild dier, een hert mag bijvoorbeeld ook gaan en staan waar hij wilt.
Klopt, technisch ben je statenloos.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Niet en in feite ben je dan dus illegaal in Nederland want geen Staatsburger en ook geen verblijfsvergunning
begrijpelijk, want het is 1 berg onzinquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik mag van deze site helaas niet quoten van de site zelf
nee, er is geen enkel bewijs dat ooit iemand de procedure heeft gevolgd en door de koning soeverein is verklaard.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:40 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is er ooit iemand soeverein verklaard door de overheid? En (nog belangrijker) is er een bewijs van? Een brief sturen naar de Koning kan iedereen doen, maar het gaat mij om het antwoord erop. (En nee, het is niet 'wie zwijgt stemt toe')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |