abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164545399
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef mrspoeZ het volgende:
Een soevereine uitkeringsgerechtigde?
yep
pi_164545953
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef mrspoeZ het volgende:
Een soevereine uitkeringsgerechtigde?
Ja, dat dan weer weer wel. Principes zonder consequenties.
pi_164546550
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat dan weer weer wel. Principes zonder consequenties.
Dat hele ikclaimmijnnaam gebeuren leidt eigenlijk weer naar dit toe

http://dereunie.info/

En daar staat op bijna elke pagina vooral heel duidelijk te vinden hoe je geld kunt storten naar ze enzo _O-
pi_164552057
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 07:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.ikclaimmijnnaam.nl/

Het kan wel hoor. Ontsnappen aan de misdaad belasting
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is er ooit iemand soeverein verklaard door de overheid? En (nog belangrijker) is er een bewijs van? Een brief sturen naar de Koning kan iedereen doen, maar het gaat mij om het antwoord erop. (En nee, het is niet 'wie zwijgt stemt toe')
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_164552284
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:40 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is er ooit iemand soeverein verklaard door de overheid? En (nog belangrijker) is er een bewijs van? Een brief sturen naar de Koning kan iedereen doen, maar het gaat mij om het antwoord erop. (En nee, het is niet 'wie zwijgt stemt toe')
http://mens-en-samenlevin(...)van-het-systeem.html

Ik mag van deze site helaas niet quoten van de site zelf :') maar daar staat iets over als je zo'n aanvraag doet dat er 2 uitkomsten zijn; of de Koning verwerpt het en je bent volgens die site vrij, maar statenloos en dus gewoon een illegaal in Nederland (dit is hun claim, niet juridisch getoetst door mij) of de Koning accepteert het en op papier ben je "vrij" maar het doet nog geen reet :')
pi_164553237
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

http://mens-en-samenlevin(...)van-het-systeem.html

Ik mag van deze site helaas niet quoten van de site zelf :')
Quoten mag gewoon, daar hebben we het citaatrecht voor.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Citaatrecht
pi_164553247
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:06 schreef Fixers het volgende:

[..]

Quoten mag gewoon, daar hebben we het citaatrecht voor.
Ja maar technisch lukt het me niet :')
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:13:34 #58
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_164553465
Wat ik me dan afvraag, stel dat je soeverein bent verklaard en dus geen verplichtingen meer hebt, hoe kun je dan nog een hypotheek krijgen? Of iets simpelers, je doet in de supermarkt voor 100¤ boodschappen, waarna je zegt: Hier heb je ¤79 euro want ik ben soeverein en betaal geen belasting.....
Iemand een idee hoe dat gaat?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_164553533
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Walterwhite64 het volgende:
Wat ik me dan afvraag, stel dat je soeverein bent verklaard en dus geen verplichtingen meer hebt, hoe kun je dan nog een hypotheek krijgen? Of iets simpelers, je doet in de supermarkt voor 100¤ boodschappen, waarna je zegt: Hier heb je ¤79 euro want ik ben soeverein en betaal geen belasting.....
Iemand een idee hoe dat gaat?
Niet en in feite ben je dan dus illegaal in Nederland want geen Staatsburger en ook geen verblijfsvergunning ;)
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:18:59 #60
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_164553698
Leven de huidige soevereinen dan in de natuur? Neem aan dat ze nog wel gewoon onderdak hebben en een inkomen. Anders ben je dus een soort van wild dier, een hert mag bijvoorbeeld ook gaan en staan waar hij wilt.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_164553876
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:18 schreef Walterwhite64 het volgende:
Leven de huidige soevereinen dan in de natuur? Neem aan dat ze nog wel gewoon onderdak hebben en een inkomen. Anders ben je dus een soort van wild dier, een hert mag bijvoorbeeld ook gaan en staan waar hij wilt.
Ik denk dat het veilig is aan te nemen dat niemand echt "soeverein" is. ;)
pi_164581257
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Niet en in feite ben je dan dus illegaal in Nederland want geen Staatsburger en ook geen verblijfsvergunning ;)
Klopt, technisch ben je statenloos.
En vanwege de verregaande implicaties daarvan is het juridisch niet mogelijk om statenloos te worden.
Verder is er ook geen enkele soeverein die er echt werk van maakt om statenloos te worden, ze komen enkel met wat symbolische rituelen, zoals omschreven op ikclaimmijnaam.nl
pi_164581329
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik mag van deze site helaas niet quoten van de site zelf
begrijpelijk, want het is 1 berg onzin :')
pi_164581391
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:40 schreef Ridocar het volgende:

[..]

nee, er is geen enkel bewijs dat ooit iemand de procedure heeft gevolgd en door de koning soeverein is verklaard.
Sowieso beetje vreemd dat de koning dat zou moeten doen, maar soevereinen hebben een obsessie met het koningshuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')