Die post nog steeds. Sterker, ik heb hem recentelijk hier genoemd.quote:
Die pasfotofoto hing hier in een coffeeshop ten tijde van de wietpas.quote:Die joker pasfoto
NoorsBloed oid. Dat was echt ziek.quote:Die gast met het bullshit met die hele zieke vriendin
I-spy vond het gewoon leuk om naar meets te komen, maar ipv komen opdagen foto's te maken van de gasten die op die meets aanwzig waren, ik heb er wel mee te maken gehad toen ie onder een andere nick(sanni) de gasten van BoF! aan het trollen was.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die post nog steeds. Sterker, ik heb hem recentelijk hier genoemd.
[..]
Die pasfotofoto hing hier in een coffeeshop ten tijde van de wietpas.
[..]
NoorsBloed oid. Dat was echt ziek.
was dat niet Armageddon?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:52 schreef Copycat het volgende:
Hoe heette die joker ook weer? Ligt op puntje van m'n tong. O ...
woon niet zo kind vriendelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef ZOA het volgende:
Fokkers doen zeker niet aan SinteMaarten?
Mwah, dikke ban, thaduck die uithaalt voor de rest zullen er nu zijn die niet aan een dergelijke hommage komen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
Deze heb altijd bewaard:
R&P / Copycat, bedankt!!!!
Nee, Arma was het zeker niet. Iets met een O, geloof ik.quote:
Ja!quote:
Overgordijnen dicht, licht in de voortuin en in het voorportaal uit, ik heb zelf nog niet eens gegeten, ga ik een beetje steeds naar die deur stuivenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef ZOA het volgende:
Fokkers doen zeker niet aan SinteMaarten?
Ik ook niet echt.. echter de kinders hebben daar lak aanquote:
nee mnee maar das ook een mooiequote:
Arma is vandaag nog even langsgeweest btw. Brave huisvader geworden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
armageddon had dan weer iets met dat hij stiekem op een PS3 kon spelen oid
Ik ben ook een oldbie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee mnee maar das ook een mooie![]()
Oldbies bv
ja ingeslopen on n demo ruimte ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
armageddon had dan weer iets met dat hij stiekem op een PS3 kon spelen oid
Ik als kindervriend sta met longonsteking in de kouwe deur ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Overgordijnen dicht, licht in de voortuin en in het voorportaal uit, ik heb zelf nog niet eens gegeten, ga ik een beetje steeds naar die deur stuiven
Tis hier wel klaar nu geloof ik... mijn buit; het overgebleven snoepquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Overgordijnen dicht, licht in de voortuin en in het voorportaal uit, ik heb zelf nog niet eens gegeten, ga ik een beetje steeds naar die deur stuiven
kids allesquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Arma is vandaag nog even langsgeweest btw. Brave huisvader geworden.
Had je wel gekocht wat je zelf lekker vind dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tis hier wel klaar nu geloof ik... mijn buit; het overgebleven snoep
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Had je wel gekocht wat je zelf lekker vind dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |