Neuh, verder niks, zoals ie hier is, was ie altijd al .....quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Is top(zo lang er geen blijvende schade ontstaat
)
mooie was datquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is juist verbazend dat er maar eentje was gesneuveld, als een (ex-)vriendje dreigt kittens te verdrinken op het moment dat ze niet opgehaald worden, stapt de halve crew op.
We werden al stakend uit ons ambt gezet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is juist verbazend dat er maar eentje was gesneuveld, als een (ex-)vriendje dreigt kittens te verdrinken op het moment dat ze niet opgehaald worden, stapt de halve crew op.
Huh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrijwilligers en stakenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
We werden al stakend uit ons ambt gezet.
Was een ludieke actiequote:
tis double douhgnut hamburgerquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik, ik heb nog niet gegeten, niet doen
Kon ik goed begrijpen, hij had ook een FA kunnen offeren in dat opzicht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was een ludieke actie.
Wat was Danny over de piss. In een keer veertien man uit de crew.
Veertienquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was een ludieke actie.
Wat was Danny over de piss. In een keer veertien man uit de crew.
Nooit gelezen, dank u!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Dit ga ik ooit eens rustig tot mij nemen....quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
fok heeft vele entertaining rellenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit ga ik ooit eens rustig tot mij nemen....
ooh ja of drikh doe weer eens los gingquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja je hebt ook nog FOK=POL en FOK=VBL,maar die waren lang niet zo forumbreed.
i spy was gewoon een lul, en de joker was een ludieke actie, maar volgensmij geen rellen waardoor er meerdere mods opgestapt zijn, of zich afsplitsten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef PeZu het volgende:
Die i spy mongool
Die joker pasfoto
Die gast met het bullshit met die hele zieke vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |