quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef HPLC het volgende:
Dat plaatje van Braddie. Ik kan er niet zonder glimlach naar kijken
alberto stegeman vermomd als fransquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
De nieuwe:
[ afbeelding ]
Wie is de man rechts?
EN NEE GEEN VICTOR REINIER
donequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
Ik moet nog een plekje omhoog geschoven worden in de lijst btw.
aightquote:
foto's van aliensquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef Klaploper het volgende:
Wat zit er in heel veel afleveringen van South Park onopvallend verstopt en wat doen die dingen daar?
Ja dat bedacht ik me ook al nadat ik het postte.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef Klaploper het volgende:
Het zijn ook niet alleen foto's, ze lopen ook rond of komen voorbij in auto's.
is het niet gewoon een running gag?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef Klaploper het volgende:
Het zijn ook niet alleen foto's, ze lopen ook rond of komen voorbij in auto's.
Het heeft ermee te maken, maar ik wil specifiek horen wat de reden van die aliens is dat ze daar zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
aliens om je terug te laten denken aan de anale verkrachting van cartman
Keur ik goed! Meer volledig ook het repareren en inbrengen van de anal probes.quote:
Dat cartman die anal probe had gekregen, in de eerste aflevering al geloof ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Het heeft ermee te maken, maar ik wil specifiek horen wat de reden van die aliens is dat ze daar zijn.
het repareren en inbrengen van de anal probesquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Het heeft ermee te maken, maar ik wil specifiek horen wat de reden van die aliens is dat ze daar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |