Kan ik ook nog niet, nog geen week gebruiker!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Sorry, open m'n DM dan maar niet.
Dankjewel lieve schat, hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef ILoveSunsets het volgende:
Naar haar dag vragen, intresse tonen, beetje over de liefde beginnen. Knipoog emoties, geen hartje!! Dat schrikt af. Meelevend zijn. Verhalen vertellen waar ze om moet lachen(Iemand met humor is aantrekkenlijk) keer een berichtje sturen met daarin de tekst:Wat vindt je hier van + slechte openningszin. Hopelijk genoeg tips. Ps. Dickphoto lijkt mij geen goed plan, als ik dat zou krijgen zomaar uit het niets dan zou ik het contact blockeren
Geen dankquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dankjewel lieve schat, hier heb ik wat aan.
PS: De dickpics hebben niet gewerkt.
Mag ik je kik?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:56 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik heb het idee dat jullie mij in de maling nemen. Ik heb serieus hulp nodig bij mijn escapades met het andere geslacht.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:56 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik heb het idee dat jullie mij in de maling nemen. Ik heb serieus hulp nodig bij mijn escapades met het andere geslacht.
Waarom via berichtjes? Maak gewoon een afspraak met haar via WA en probeer haar te verleiden middels een date. Zodra je elkaar face to face leert kennen, zullen gesprekjes via WA veel gemakkelijker gaan.quote:Ik wil graag van anderen weten hoe ik een meisje goed kan verleiden via berichtjes en van daaruit escaleer naar een relatie.
In real life vind ik dat eng. Ik heb haar al gezoend, maar ze doet erg kortaf. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet of hoe ik interesse opwek. Ik ben radeloos.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Waarom via berichtjes? Maak gewoon een afspraak met haar via WA en probeer haar te verleiden middels een date. Zodra je elkaar face to face leert kennen, zullen gesprekjes via WA veel gemakkelijker gaan.
Afspreken en nog eens zoenen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
In real life vind ik dat eng. Ik heb haar al gezoend, maar ze doet erg kortaf. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet of hoe ik interesse opwek. Ik ben radeloos.
Dit wil ik naar jou sturen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef ILoveSunsets het volgende:
Naar haar dag vragen, intresse tonen, beetje over de liefde beginnen. Knipoog emoties, geen hartje!! Dat schrikt af. Meelevend zijn. Verhalen vertellen waar ze om moet lachen(Iemand met humor is aantrekkenlijk) keer een berichtje sturen met daarin de tekst:Wat vindt je hier van + slechte openningszin. Hopelijk genoeg tips. Ps. Dickphoto lijkt mij geen goed plan, als ik dat zou krijgen zomaar uit het niets dan zou ik het contact blockeren
Notes. Deletes. Alles. Flikkerstraal naar ONZ met zogenaamde 'grappigheden'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:18 schreef snakelady het volgende:
Hallo, we zitten in R&P niet in KLB of ONZ.
Kijken of ze wil daten, dus, bellen niet via de whatsapp, wil je wat leuks doen vragen, wil ze dat niet. Op naar de volgende.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
In real life vind ik dat eng. Ik heb haar al gezoend, maar ze doet erg kortaf. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet of hoe ik interesse opwek. Ik ben radeloos.
Je kent haar al, dus gebruik whatsapp om een afspraak met haar te maken, nodig haar uit om iets leuks te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ze moet je niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:21 schreef KaoloJoeka het volgende:
Een vriendin hebben is het beste wat er is. Je mist écht wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |