SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee met 8.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook alleen in een kantoor?![]()
geen idee, zal dat volgende keer ff checkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]En als je het niet doet?
Klinkt als Kosovaarse orgaanhandel praktijken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dibbs op jouw ps4 + controller.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee, zal dat volgende keer ff checkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:20 schreef Zhano het volgende:
Yo gggggasten, is Raamsdonkveer oid een beetje te bereiken met de trein?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan niet teveel zeggen #mijnbuurmandraagteencambuurshirtopgooglemapspraktijkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
Gebruik gewoon 9292 Zhano
Hoezo trouwens?
Maar moet daar binnenkort misschien 'even' heen.
tevens vind ik pots9292 veel leuker![]()
![]()
Tot je dienstquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan niet teveel zeggen #mijnbuurmandraagteencambuurshirtopgooglemapspraktijken
Maar moet daar binnenkort misschien 'even' heen.
tevens vind ik pots9292 veel leuker
Tevens ben je welkom voor een goede bak koffie en een droog biscuitje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hehe, wie weet. Vindt je zwager dat wel goed?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tot je dienst
Tevens ben je welkom voor een goede bak koffie en een droog biscuitje.![]()
![]()
Vast niet. Ik zei het eigenlijk ook meer voor de vormquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe, wie weet. Vindt je zwager dat wel goed?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tijd om ook maar eens een anti voetbal team te maken, pure aids is het vanaf divisie 1 en degradatie in 2.![]()
ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vast niet. Ik zei het eigenlijk ook meer voor de vorm![]()
![]()
Laat maar zien als je het af hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:43 schreef Alovenac het volgende:
Tijd om ook maar eens een anti voetbal team te maken, pure aids is het vanaf divisie 1 en degradatie in 2.![]()
Sowieso eens een wat sterker middenveld en eens met een spits proberen, Diego Costa lijkt mij daarvoor ideaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laat maar zien als je het af hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:49 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Sowieso eens een wat sterker middenveld en eens met een spits proberen, Diego Costa lijkt mij daarvoor ideaal.
![]()
![]()
Screenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, gebruik ik voor mijn Costateam.?
![]()
Ik word een beetje verdrietig van al die teams met een LF en/of een RF in de spitsMaar diep van binnen lach ik.![]()
En Matic.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
PACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Is Ramires niet goed? Overweeg hem als vervanging voor Diabyquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga trouwens Fernandinho eens uitproberen ipv Ramires.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik weet dat het enigszins off-topic is, maar hopelijk kan één van de die-hards hier mij helpen:
Ik heb last van heel raar probleem met FIFA15. Soms beginnen spelers uit het niets de bal keihard naar elkaar te passen en te stiften.Wanneer ik geen balbezit heb gaan ze ineens slidings maken. Soms helpt het om de instellingen van de controller weer op standaard te zetten, soms niet. Iemand die dit probleem ook heeft / een oplossing weet? Echt heel irritant.![]()
klinkt eerder als een kapotte controllerquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik weet dat het enigszins off-topic is, maar hopelijk kan één van de die-hards hier mij helpen:
Ik heb last van heel raar probleem met FIFA15. Soms beginnen spelers uit het niets de bal keihard naar elkaar te passen en te stiften.Wanneer ik geen balbezit heb gaan ze ineens slidings maken. Soms helpt het om de instellingen van de controller weer op standaard te zetten, soms niet. Iemand die dit probleem ook heeft / een oplossing weet? Echt heel irritant.![]()
![]()
Geen idee, maar Fernandinho paar keer tegen gespeeld en dat was toch wel een beest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Is Ramires niet goed? Overweeg hem als vervanging voor Diaby![]()
Nieuwe controller kopenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Ook al aan gedacht, maar dat ding heb ik net een half jaar...bedankt voor het meedenken!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klinkt eerder als een kapotte controller![]()
ja probeer het met een andere controller.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Ga ik ff één regelen, bedankt!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja probeer het met een andere controller.![]()
gebeurt het alleen met fifa dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ook al aan gedacht, maar dat ding heb ik net een half jaar...bedankt voor het meedenken!![]()
Heb ik ook last van sinds een paar dagen. Dacht dat mijn controller gewoon kapot aan het gaan is, maar als jij er ook last van hebt lijkt dat me wel heel toevallig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik speel alleen maar FIFA, daarom is het lastig te controleren. Tijdens de bediening van de Playstation eigenlijk nooit last, maar het enige wat ik doe is naar 'Games' gaan en FIFA 15 selecteren. Vervolgens ga ik FIFA doen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gebeurt het alleen met fifa dan?![]()
Ik krijg op Google echt niks gevonden van mensen die dat ook hebben, ook in mijn omgeving niet. Jij wel?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Heb ik ook last van sinds een paar dagen. Dacht dat mijn controller gewoon kapot aan het gaan is, maar als jij er ook last van hebt lijkt dat me wel heel toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |