SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee met 8.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook alleen in een kantoor?![]()
geen idee, zal dat volgende keer ff checkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]En als je het niet doet?
Klinkt als Kosovaarse orgaanhandel praktijken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dibbs op jouw ps4 + controller.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee, zal dat volgende keer ff checkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:20 schreef Zhano het volgende:
Yo gggggasten, is Raamsdonkveer oid een beetje te bereiken met de trein?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan niet teveel zeggen #mijnbuurmandraagteencambuurshirtopgooglemapspraktijkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
Gebruik gewoon 9292 Zhano
Hoezo trouwens?
Maar moet daar binnenkort misschien 'even' heen.
tevens vind ik pots9292 veel leuker![]()
![]()
Tot je dienstquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan niet teveel zeggen #mijnbuurmandraagteencambuurshirtopgooglemapspraktijken
Maar moet daar binnenkort misschien 'even' heen.
tevens vind ik pots9292 veel leuker
Tevens ben je welkom voor een goede bak koffie en een droog biscuitje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hehe, wie weet. Vindt je zwager dat wel goed?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tot je dienst
Tevens ben je welkom voor een goede bak koffie en een droog biscuitje.![]()
![]()
Vast niet. Ik zei het eigenlijk ook meer voor de vormquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe, wie weet. Vindt je zwager dat wel goed?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tijd om ook maar eens een anti voetbal team te maken, pure aids is het vanaf divisie 1 en degradatie in 2.![]()
ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vast niet. Ik zei het eigenlijk ook meer voor de vorm![]()
![]()
Laat maar zien als je het af hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:43 schreef Alovenac het volgende:
Tijd om ook maar eens een anti voetbal team te maken, pure aids is het vanaf divisie 1 en degradatie in 2.![]()
Sowieso eens een wat sterker middenveld en eens met een spits proberen, Diego Costa lijkt mij daarvoor ideaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laat maar zien als je het af hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |