Bedankt voor de steunquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:06 schreef Klaploper het volgende:
Je noemde in de vraag zelf ook alleen achternaam en anders even zeggen dat je volledige naam wil.
Eens. Excuses. HPLC krijgt puntjequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:06 schreef Klaploper het volgende:
Je noemde in de vraag zelf ook alleen achternaam en anders even zeggen dat je volledige naam wil.
Boeiendquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens is appelen onderaan met kleine a
Ja net als mijn naam.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens is appelen onderaan met kleine a
ghost bustersquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef HPLC het volgende:
Hoe heet dat computerspel van circa 10 jaar geleden waarbij je in een simsachtige omgeving met spoken en geesten de mensen het stuipen op het lijf moest jagen?
watquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef HPLC het volgende:
Hoe heet dat computerspel van circa 10 jaar geleden waarbij je in een simsachtige omgeving met spoken en geesten de mensen het stuipen op het lijf moest jagen?
haunted mansion the gamequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef HPLC het volgende:
Ja maar zo random en het is Isaac dus hij heeft het gewoon gegoogled.quote:
Ach, als hij zich daarmee goed voelt, moet hij dat wetenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar zo random en het is Isaac dus hij heeft het gewoon gegoogled.
heel erg random jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar zo random en het is Isaac dus hij heeft het gewoon gegoogled.
Kan Hajee jouw Gees UI niet even opfleuren met Sint en Kerst dingen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, als hij zich daarmee goed voelt, moet hij dat weten
Gesink houdt niet van kerstquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan Hajee jouw Gees UI niet even opfleuren met Sint en Kerst dingen?
quote:
Jullie lopen met jullie eigen domheid te koop.quote:
trots zijn op een ronde van californiequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Jullie lopen met jullie eigen domheid te koop.
Ja, prachtige ronde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trots zijn op een ronde van californie
Nee hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als hij al wint is het per ongeluk
Maar ik zal binnenkort wel eens aan HaJee lief vragen of ie hem kan pimpen voor kerstquote:
quote:
ik gebruik geen google kneusquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
als je google gebruikt, doe het dan goed
Ik had er een ezelsbruggetje voor, iets met bel. De rest vergeten.quote:
Belmontanquote:
Belmontas danquote:
Belmonpanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |