O dat hebben ze bij ons meteen gedaan toen we opgerot warenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het er al jaren over dat ze onze "kinderkamers" willen ombouwen tot algemene logeerkamers. Gewoon de persoonlijke spullen er een beetje uit, en tweepersoons bedden erin die niet langs een muur staan zodat ze makkelijk op te maken zijn.
Maar het komt er tot nu toe niet echt van.
Je treft het, Angel biedt gratis cursussen aanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar kan ik homo worden?
Is een uitgebreide screening hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar kan ik homo worden?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ohoh, you've unleashed the beast now.....
Waarom ook niet? Je gaat er toch vanuit dat je kids niet falen en weer terugkomenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat hebben ze bij ons meteen gedaan toen we opgerot waren
Ms moet ik je waarschuwen, er staan tegenover al die goede kanten ook een hoop kut-eigenschappen hoor...quote:
Is ook niet echt een geheim natuurlijkquote:
Nou dat heb ik ook al een keer gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Je gaat er toch vanuit dat je kids niet falen en weer terugkomen
en een puppyquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet ik je waarschuwen, er staan tegenover al die goede kanten ook een hoop kut-eigenschappen hoor...
Nouja ik ben er nog wel vrij vaak, en mijn broers eerst ook (nu sinds een jaar ofzo wat minder). Dus het is wel begrijpelijk. Maar ik kom er echt alleen maar om te slapen, en dat kan prima op een logeerkamer. Beter zelfs, als ze er een tweepersoons bed neerplempenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat hebben ze bij ons meteen gedaan toen we opgerot waren
* Belsezar zoekt dekkingquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ohoh, you've unleashed the beast now.....
M'n ouders hebben nu drie kamers over. Ze weten niet wat ze met al die ruimte moeten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja ik ben er nog wel vrij vaak, en mijn broers eerst ook (nu sinds een jaar ofzo wat minder). Dus het is wel begrijpelijk. Maar ik kom er echt alleen maar om te slapen, en dat kan prima op een logeerkamer. Beter zelfs, als ze er een tweepersoons bed neerplempen
Dat zou ik echt Echt ECHT niet meer willenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat heb ik ook al een keer gedaan
Dat heeft mijn broertje anders wel gedaan. Voor een half jaar ofzo. Vonden beide partijen ook niet echt top idd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Je gaat er toch vanuit dat je kids niet falen en weer terugkomen
Jaaa! Bloody Mary atmquote:
Had weinig keus. Was ruim een half jaar tot ik iets anders had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou ik echt Echt ECHT niet meer willen
Wiehooooooquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er klaar mee, de beha gaat uit.
Ik zou nog liever in zo'n woonhotel gaan denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had weinig keus. Was ruim een half jaar tot ik iets anders had.
COVER MY EYES!quote:
Ik zie me al zitten, met puberquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou nog liever in zo'n woonhotel gaan denk ik
Zou echt totaal niet meer kunnen aarden thuis.
Met haar boobs?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |