Ja, kun je dat toelichten? Als ik de verhalen zo lees bij de vorige Gir555-acties gaat een groot deel verloren.quote:
Als de kans op misbruik groot is wordt het niet uitgekeerd wat mij heel logisch lijkt. Er is dus geen sprake van verloren geld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Ja, kun je dat toelichten? Als ik de verhalen zo lees bij de vorige Gir555-acties gaat een groot deel verloren.
Als het niet uitgegeven wordt is het toch alsnog nutteloos? De gever doneert dat geld immers voor dat speciale doel, en daar komt het dan dus niet terechtquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:08 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Als de kans op misbruik groot is wordt het niet uitgekeerd wat mij heel logisch lijkt. Er is dus geen sprake van verloren geld.
Dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Betaal al genoeg belasting en dat geven ze te pas en te onpas uit dmv schenkingen aan goede doelen dus indirect geef ik ook
Dat dus, die directeur voelt zich ook niet moreel verplicht om van zijn dikke salaris wat in te leveren voor "zijn" goede doel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef JoPiDo het volgende:
Ik geef geen geld aan goede doelen waar de directeur meer verdient dan ik, dus ik hoef eigenlijk nooit geld te geven
Ik wilde dat ik dit had gezegd!quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:47 schreef awiebo het volgende:
Niet doneren. Alles wat daar sterft krijgen we hier ook niet op visite.
Wut?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef john2406 het volgende:
Doneren ik, ik ga toch geen nederlands kaartspel finacieren welke dit niet gratis aanbied in dat land!
Ik weet het niet maar het was zojuist op het nieuws, en als ik zeker wist dat er wat aankwam en er geen directeur rijker van werd zou ik zelfs doneren.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:48 schreef Robbert. het volgende:
Moreel voel je je natuurlijk altijd verplicht
Aan zoiets zou ik waarschijnlijk ook aan meegewerkt hebben, maar moet het geld door meerdere handen ben ik geneigd , bij voorkeur al nee te schreeuwen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:53 schreef hottentot het volgende:
Het enige wat ik ooit aan Afrika heb gedoneerd was toen een vriendin een jaar in Nigeria zat, deze vroeg of wij wilden helpen om een klaslokaal te bouwen. Dat lokaal hebben we toen met vrienden bij elkaar gelapt hier. 100% effectief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |