SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Allemaal al gezienquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Breaking Bad, Top Gear (de specials vooral), House of Cards, Person of Interest, Suits, Game of Thrones ... moet ik nog even doorgaan of?Deze nog nietquote:![]()
West Wing als je van serieuze series houdt en enige interesse voor Amerikaanse politiek (of politiek in het algemeen hebt).quote:![]()
Sons of Anarchy kon mij trouwens niet echt pakken... halvewege seizoen 1 gestopt. Misschien maar weer eens oppakken en nog een kans geven.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:12 schreef Freire het volgende:
Van wie is deze lampion?
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Entouragequote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Better Off Ted, How To Make It In America, Entourage.
Die serie op RTL5 is daar nu echt zon slap aftreksel van![]()
![]()
Barbie op vakantie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Entourage
Die serie op RTL5 is daar nu echt zon slap aftreksel vanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mij heb ik Entourage in 2/3 weken gekeken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Entourage
Die serie op RTL5 is daar nu echt zon slap aftreksel van
Overigens is Sopranos natuurlijk de beste serie ooit gemaakt die iedereen minimaal 2 keer gezien moet hebben. Breaking Bad, Game of Thrones zijn vanzelfsprekend geweldig. De eerste seizoenen van The Walking Dead, Suits en Homeland zijn ook geniaal. Deadwood kijkt ook lekker weg. Fargo is een van de betere nieuwe series van het moment. Eerste seizoenen Mad Men zijn ook echt goed, inmiddels vraag ik me bij elke aflevering af waarom ik het nog kijk...
[ Bericht 21% gewijzigd door Tobi-wan op 11-11-2014 12:23:20 ]![]()
We mogen PSV wel bedanken voor de geweldige prestaties van het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:38 schreef DutchSL het volgende:
Bohh Bruma in Oranje ipv BMI.
PSV biased bondscoach
PSV BEDANKT![]()
![]()
Soprano's, Friday Night Lights.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Allemaal al gezien
[..]
Deze nog niet![]()
Entourage ook een bazenserie ja, is HTMIIA nog verder gegaan? Dacht uit mijn hoofd dat het vroeg gestopt was.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Better Off Ted, How To Make It In America, Entourage.
Zit zelf op het moment in de ziektewet en kijk lekker wat films.
![]()
Net als Better off Ted vrij snel gecancelled ja. Na 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:49 schreef vanpers het volgende:
[..]
Entourage ook een bazenserie ja, is HTMIIA nog verder gegaan? Dacht uit mijn hoofd dat het vroeg gestopt was.
Zit zelf op het moment in de ziektewet en kijk lekker wat films.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wel een toffe serie. Kwam laatst dat wijf nog tegen op de fappeningquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als Better off Ted vrij snel gecancelled ja. Na 2 seizoenen.![]()
![]()
goeie tetten heeft zij. Liet ze in de serie ook al zienquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel een toffe serie. Kwam laatst dat wijf nog tegen op de fappening
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jammer inderdaad, het was een beetje de arme versie van Entourage. Better off Ted vond ik echt geniaal, werd helaas niet opgepikt door de massa.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als Better off Ted vrij snel gecancelled ja. Na 2 seizoenen.![]()
Niet normaal wat ik per maand kwijt benquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vond het al te goedkoop. Goede ontwikkeling
En dan is die kleine nog gratis meeverzekerd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet normaal wat ik per maand kwijt benNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trapz junior moet natuurlijk ook verzekerd wordenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet normaal wat ik per maand kwijt ben![]()
Dat is gratis tot haar 18e (volgens mij).quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trapz junior moet natuurlijk ook verzekerd wordenJup.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan is die kleine nog gratis meeverzekerd.Mag me dadelijk wel goed verzekeren voor tandheelkunde met al die beugels.
Kun je nagaan in hoeverre je als alleenstaande dus volledige gezinnen met gratis meeverzekerde kinderen aan het financieren bent. Stel jouw premie is ca. 150 euro per maand, terwijl een gezin met 3 kinderen onder de 18 met 2 ouders met dezelfde dekkingen voor 300 euro per maand onder de pannen isquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is gratis tot haar 18e (volgens mij).
[..]
Jup.Mag me dadelijk wel goed verzekeren voor tandheelkunde met al die beugels.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt door Janmaat, was met Brenet niet gebeurd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
We mogen PSV wel bedanken voor de geweldige prestaties van het Nederlands elftal.
PSV BEDANKT
[ afbeelding ]![]()
Met van Rhijn ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komt door Janmaat, was met Brenet niet gebeurd.![]()
sorry.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, het was een beetje de arme versie van Entourage. Better off Ted vond ik echt geniaal, werd helaas niet opgepikt door de massa.![]()
Weer niet winnentwitter:fr12nl twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 12:55:51Clasie vanwege hamstringklachten niet inzetbaar voor Oranje http://t.co/aOdY2rrQ49 reageer retweet
![]()
![]()
Hoe vaak gaan jullie gemiddeld naar de dokter? gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
0.1 keer per jaar de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe vaak gaan jullie gemiddeld naar de dokter? gr gr
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voor mij geldt hetzelfde. Ik durf trouwens ook wel te stellen dat wij mannen gemiddeld genomen de vrouwen subsidierenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
0.1 keer per jaar de afgelopen 10 jaar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja, 2 seizoenen totaalquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha die shit was zo weird. Is daar ooit nog een 2e seizoen van gekomen?![]()
De dokter was voor mij hetzelfde als de huisarts eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef OmniRocket het volgende:
en hoe vaak naar de tandarts, huisarts etc?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
tandarts 2x per jaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef OmniRocket het volgende:
en hoe vaak naar de tandarts, huisarts etc?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan moet zij toch daar naar toe?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben dit jaar wel vaker geweest(auto)ongelukje hier en daar.
![]()
?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan moet zij toch daar naar toe?
Oh weer een grapje over mijn dochter.
Nee, over je seksuele escapades her en der.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
?
Oh weer een grapje over mijn dochter.![]()
Buh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nee, over je seksuele escapades her en der.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |