amper tijd gehad om enigszins met mn pik te spelen, laat staan originsquote:
Ik heb besloten Inquisitor pas te gaan kopen als ik Awakening en deeltje 2 ook uit heb.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
amper tijd gehad om enigszins met mn pik te spelen, laat staan origins
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb besloten Inquisitor pas te gaan kopen als ik Awakening en deeltje 2 ook uit heb.
Ik heb echt zelfbeheersing
Speel geen COD, nooit gedaan ook. De gameplay vind ik echt nietszeggend, weinig bevredigend. Doe mij maar Halo (op mijn PS4quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En heb je cod al gespeeld? (of meer, OCD- warfare
Geen idee of het deze al is. Maar volgens mij ook wat updates om bijvoorbeeld Dragon Age Inquisition bugs te verhelpen die kwamen door de eerdere firmware update.quote:
http://www.gamespot.com/a(...)ity-ac/1100-6423481/quote:While Rocksteady Studios has not locked down a final resolution or frame rate for 2015's Batman: Arkham Knight--the "ultimate Batman simulator"--the developer now says it's aiming for graphical parity across all platforms. The reveal came as part of a recent livestream when Rocksteady Studios was asked specifically about the resolution and frame rate for PlayStation 4 version of the game.
"We don't know yet," a Rocksteady developer said. "We're about six months away from going gold. So we don't know what the resolution and the frame rate's going to be yet. That's something that happens during the optimization phase of the game. We're aiming for parity across all platforms. Whatever it is, it's going to be awesome."
klopt als een bus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speel geen COD, nooit gedaan ook. De gameplay vind ik echt nietszeggend, weinig bevredigend. Doe mij maar Halo (op mijn PS4). Ik wacht wel op Battlefront.
FIFA is jaren veruit de betere geweest. Dit jaar nog geen PES kunnen checken, maar FIFA blijft gewoon goud om 2 vs 2 op de bank te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef Ixnay het volgende:
Ik speel FIFA en/of PES alleen bij anderen.
FIFA vind ik mooier en realistischer en de mogelijkheden zijn uitgebreider.
Maar PES speelt soepeler en doet beter wat ik wil, minder frustratie. Gewoon een fijnere game om te spelen.
Ik denk dat je als gamer liever PES speelt. Wil je gewoon iets spectaculairs op je scherm, mooie graphics, en game je verder niet veel, dan FIFA.
Hetzelfde geldt voor de vergelijking tussen GT en NFS. Realisme vs game ervaring.
Maar FIFA is allesbehalve realistisch......quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef Ixnay het volgende:
Ik speel FIFA en/of PES alleen bij anderen.
FIFA vind ik mooier en realistischer en de mogelijkheden zijn uitgebreider.
Maar PES speelt soepeler en doet beter wat ik wil, minder frustratie. Gewoon een fijnere game om te spelen.
Ik denk dat je als gamer liever PES speelt. Wil je gewoon iets spectaculairs op je scherm, mooie graphics, en game je verder niet veel, dan FIFA.
Hetzelfde geldt voor de vergelijking tussen GT en NFS. Realisme vs game ervaring.
Alsof je het over FIFA hebt....quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:38 schreef Lastpost het volgende:
Speel nu alweer wat jaren FIFA bij gebrek aan beter en heb nu de nodige potjes PES gespeeld en kan alleen concluderen dat het op bepaalde gebieden weer heerlijk oldskool aanvoelt, maar op andere fronten ook gewoon ouderwets, houterig en té arcade om over de AI maar niet te beginnen. Keepers kunnen echt niets, dribbelt zonder moeite met een verdediger richting de goal en je mist nu gewoon opties die men bij FIFA wel prima heeft doorgevoerd. Aardige poging, beste PES in jaren en beter dan EA bij bepaalde zaken, maar mij krijgen ze er nog niet mee terug.
AC Unity schijnt een enorm lage framerate te hebben en enorm veel pop-in, op de PS4.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eerste Assassins Creed Unity review!
http://teamcoco.com/video(...)list=featured-videos
Begin overigens ook een steeds sterkere drang te krijgen Dragon Age te kopen
Dat van dat Britse accentquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
quote:De gelukkige winnaar maakt op de best mogelijke manier kennis met PlayStation 4 - met een ongelofelijk PlayStation-prijzenpakket.
Er zijn zo veel prijzen dat ze niet allemaal op één pagina passen. Om kans te maken geef je hieronder gewoon je e-mailadres op. Daarna krijg je een aantal foto's van de geweldige PlayStation-prijzen te zien. Wie het snelst alle PlayStation-items juist identificeert, wint het volgende:
PlayStation 4 - Jet Black.
PlayStation 4 - Glacier White.
VIJF DUALSHOCK 4 draadloze controllers in verschillende kleuren, waaronder Glacier White, Wave Blue en Urban Camouflage.
PlayStation Vita
PlayStation TV
PlayStation Plus-lidmaatschap van 1 jaar.
één DUALSHOCK®4-oplaadstation;
twee PlayStation®4 verticale standaarden (Jet Black/Glacier White);
twee PlayStation®Camera's;
twee draadloze stereo headsets 2.0;
twee PlayStation®Vita-geheugenkaarten van 32 GB;
één KILLZONE™ Shadow Fall PlayStation®4-game op disc;
één KNACK™ PlayStation®4-game op disc;
één inFAMOUS™ Second Son PlayStation®4-game op disc;
één The Last of Us™ Remastered PlayStation®4-game op disc;
één DRIVECLUB™ PlayStation®4-game op disc;
één LittleBigPlanet™3 PlayStation®4-game op disc;
één SingStar™: Ultimate Party PlayStation®4-game op disc;
één Minecraft: PlayStation®4 PlayStation®4-game op disc;
één WATCH_DOGS™ PlayStation®4-game op disc;
één Far Cry® 4 PlayStation®4-game op disc;
één Just Dance®2015 PlayStation®4-game op disc;
één Assassin's Creed® Unity™ PlayStation®4-game op disc;
één Destiny™ PlayStation®4-game op disc;
één Call of Duty®: Advanced Warfare PlayStation®4-game op disc;
één LEGO® Batman™ 3: Beyond Gotham PlayStation®4-game op disc;
één Middle Earth™: Shadow of Mordor™ PlayStation®4-game op disc;
één Diablo® III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition™ PlayStation®4-game op disc;
één EA SPORTS™ FIFA 15 PlayStation®4-game op disc;
één EA SPORTS™ UFC PlayStation®4-game op disc;
één EA SPORTS™ Madden NFL 15 PlayStation®4-game op disc;
één Battlefield 4™ PlayStation®4-game op disc;
één PES 2015: Pro Evolution Soccer PlayStation®4-game op disc;
één Tearaway™ PlayStation®Vita-game op disc;
één PlayStation®Vita Pets PlayStation®Vita-game op disc;
één Invizimals™: The Alliance PlayStation®Vita-game op disc;
één Borderlands®2 PlayStation®Vita-game op disc;
één KILLZONE™ Mercenary PlayStation®Vita-game op disc;
één God of War® Collection PlayStation®Vita-game op disc;
één Ratchet & Clank™ Trilogy PlayStation®Vita-game op disc;
één The Sly Trilogy voor PlayStation®Vita-game op disc;
één Sony Xperia™ Z3-smartphone;
één Sony Xperia™ Z3 Tablet met 32 GB en Wi-Fi;
één Sony 42-inch Widescreen Full HD 1080p Smart-tv;
één Sony 55-inch Class (weergave van 54,6 inch) 3D-led-tv;
één Plantronics RIG-systeem (headset);
één Thrustmaster Y300P bekabelde headset;
één Thrustmaster T80-racestuur - DRIVECLUB™ Edition;
één Thrustmaster T300RS;
twee Hori Real Arcade Pro V4's;
twee 4Gamers tv-clips voor PlayStation®Camera's;
één 4Gamers-stereo-gamingheadset Starter Kit;
één 4Gamers premium stereo-gamingheadset;
twee systeemdraagtassen van RDS Industries;
één Playseat® Challenge;
één exemplaar van The Amazing Spider-Man 2™ op Blu-ray Disc™;
één NBA 2K15 PlayStation®4-game op disc;
Tien tweedeprijswinnaars winnen ieder het volgende:
DRIVECLUB™ op Blu-ray Disc™.
Als je van rpg's houdt moet je die zeker niet laten liggen!quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |