abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:48:50 #1
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_146526488
Hoi,

Ik ben bijna 27 jaar en ik draag al jaren cup e, maar ik heb sinds juni alle dagen, alle minuten van de dag last van slecht zittende bh's. Ik heb destijds nieuwe gekocht, maar die zitten ook voor geen meter. De beugels zitten veel te laag en steunen op mijn buik. Als ik mijn schouderbandjes genoeg opsnoer hou ik het nog geen tien minuten uit. Dat doet zeer. Als ik mijn armen ook maar een beetje omhoog doe, puilen mijn borsten gewoon onder de bh uit, want ze willen zonnodig hangen.
Mijn borsten gaan best wel hangen, meer dan 5 centimeter. Ik vind het vreselijk! Als ik op de fiets naar mijn werk ga krijg ik zweetplekken onder mijn bh. Ik zie er iedere dag tegenop om die klere bh aan te trekken omdat het zo slecht zit. Ik wordt er dood en doodongelukkig van.
Ik ben naar de huisarts gegaan om informatie op te vragen over een borstverkleining omdat ik best een grote en zware cup heb en omdat ik last krijg van mijn schouders. Ze zei dat bergman clinics een hele gangbare kliniek is, maar verder kon ze me niet helpen. Ik moest eerst uitzoeken wat de verzekering dekt. Volgens de verzekering val ik binnen de regels. Ik was echt enorm blij. Eindelijk van dat gehang af! Geen klachten meer. Eindelijk goed in mijn vel zitten en niet dag in dag uit dat geerger. Kan ik eindelijk ook es een leuke bh kopen en een bikini dragen om mooi bruin te worden. (door mijn grote cup is dat nu bijna onmogelijk, tenzij ik meer dan 100 euro betaal)

Dus ik heb mijn moeder ervan op de hoogte gebracht dat ik dit graag wil. De wereld was te klein! Ze verweet me dat ik het er nooit eerder over gehad heb (als ik 26 ben lijkt me dat ook helemaal niet nodig) en dat ik mijn lichaam wil laten verminken. Ik kreeg een heel verhaal te horen over borstvoeding en dat ik mijn eigen lichaam maar moet accepteren. En schreeuwen dat ze deed! Ze denkt dat ik die operatie alleen maar wil om er mooier van te worden. Toen ik zei dat ik er iedere minuut van de dag last van had schreeuwde ze dat ik dan maar betere bh's moet kopen (ik koop ze gewoon bij de hunkemoller). Hoe dan ook, haar eindconclusie was dat ik gek ben en dat zei het weet. Ik moet maar vaker douchen, zegt ze als antwoord op die zweetplekken na het fietsen. En als ik toch naar bergman zou gaan, dan hoeft ze me niet meer te zien (dat zal wel loslopen) en dan wil ze niet naar me toe komen als het zover is (dat zou ze wel echt doen).

Als ik samen naar de huisarts was gegaan en die had het me geadviseert, dan was ze echt niet zo uit haar slof geschoten, maar ik vind het onzin om mijn moeder te betrekken bij mijn klachten rondom mijn zwaardere borsten. Dat is prive, vind ik. zelf zegt ze dat ik maar mijn heil moet zoeken bij iemand die doet aan alternatieve geneeswijzen (okee, die man heeft mijn vader en moeder al heel erg vaak geholpen, Ik geloof er best in, maar dat lost dat gehang echt niet op). Ik wil dat niet omdat dan mijn klachten niet worden geregistreerd in een dossier.

Daarnaast zit ik nog met het probleem dat ik door omstandigheden op het werk misschien over een paar maanden weer bij mijn ouders kom te wonen (no way dat ik dat wil, maar zonder werk heb ik geen keus), dus ik kan niet zeggen dat ik haar hulp niet nodig heb.

Wat vinden jullie? Zijn er mensen die mij tips kunnen geven? ijn er mensen die mij tips kunnen geven? Het is wel duidelijk dat ik een verkeerde bh draag, maar welke speciaalzaak zou ik moeten hebben? Is het niet vreselijk om je leven lang steeds honderden euro's aan bh's kwijt te zijn terwijl dat met een operatie te verhelpen is?

[ Bericht 3% gewijzigd door taya22 op 11-11-2014 11:11:18 ]
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:21 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146526590
Waarom trek je je wat aan van wat je moeder vind? Je bent 27. Ik zou d'r melden dat je een borstverkleining gaat nemen en wat zij daarna doet is haar probleem.

Of ga je omwille van de relatie met je moeder nog jarenlang met schouderklachten rondlopen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146526592
Een moeder die denkt dat ze nog moet beslissen voor haar 27 jarige dochter :').!
Damn, dan heb je toch echt iets niet begrepen.
U MAD?
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:52 #4
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_146526603
uuh, sorry maar: fuck je moeder.

jij hebt er last van, het zijn jouw borsten en jij bent 27. Wat heeft jouw moeder dan nog te zeggen?
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_146526619
Je bent 27...
is dat niet gewoon oud genoeg om je eigen beslissingen te nemen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:54:00 #6
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_146526641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom trek je je wat aan van wat je moeder vind? Je bent 27. Ik zou d'r melden dat je een borstverkleining gaat nemen en wat zij daarna doet is haar probleem.

Of ga je omwille van de relatie met je moeder nog jarenlang met schouderklachten rondlopen?
Dit. Je bent volwassen, je hebt er last van. Lekker doen.
(Ik zou nog wel een second opinion aanvragen over waar je het wil laten doen, just to be sure)
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_146526691
Cup E is overigens heel prima te handelen met goede BH's, maar die koop je inderdaad niet bij de Hunkemöller. Ga eens naar een speciaalzaak, laat je helpen en opmeten, 't zou je verbazen. Kost een flinke duit inderdaad, maar is het proberen waard toch?
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:56:27 #8
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_146526712
Tuurlijk ben ik oud genoeg! maar moet ik de relatie met mijn moeder op het spel zetten voor iets wat misschien op een andere manier ook te verhelpen is?? tips aub!
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:57:35 #9
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_146526745
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Cup E is overigens heel prima te handelen met goede BH's, maar die koop je inderdaad niet bij de Hunkemöller. Ga eens naar een speciaalzaak, laat je helpen en opmeten, 't zou je verbazen. Kost een flinke duit inderdaad, maar is het proberen waard toch?
Welke speciaalzaak zou je aanraden?
pi_146526761
Als je moeder ook maar een klein beetje gezond verstand heeft, zal ze zich neerleggen bij jouw (jouw!) beslissing.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146526767
Grow some balls, vertel je moeder hoe 't zit en dat je je keus hebt gemaakt en kies dus voor jezelf.

Als je moeder je hiervoor ' in de ban zou doen ' dan zou ik alleen maar denken " :') "
Ja doei.
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:59:45 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146526801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Grow some balls,
Die heeft ze al. Ze wilt er juist vanaf.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146526818
Waaarom staat t in oud :')

Ik vind je wel een beetje een jankerd ts :7 als je borsten uit je bh schieten als je je armen omhoog doet is een beter passende bh geen overbodige luxe. En het zal voor haar best als een schok komen als je het er nog nooit over gehad hebt :s) meeste mensen die van zoiets last hebben klagen daar al jaren over nl...

Het blijft uiteraard jouw keuze, ik vind eigenlijk dat jullie beiden zeuren :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146526856
Schreeuw terug naar je moeder: "JIJ hebt me dit lichaam gegeven en IK heb daardoor lichamelijke en mentale problemen. En dan durf uitgerekend JIJ mij te zeggen dat ik er niks aan mag laten doen?? Rot toch snel op, mens!"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146526897
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef taya22 het volgende:
Tuurlijk ben ik oud genoeg! maar moet ik de relatie met mijn moeder op het spel zetten voor iets wat misschien op een andere manier ook te verhelpen is?? tips aub!
wil je kleinere borsten, of wil je gewoon van de pijn af? een goede en correkt gemeten bh doet echt wonderen. ga naar een goede speciaalzaak en zorg dat je genoeg geld ervoor gespaard hebt.

en idd. je bent 27. dit is iets wat je gewoon lekker zelf bepaalt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:04:40 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_146526952
Als de buigels op je buik zitten, dan draag je zeker weten de verkeerde omvang. Meet de omtrek vlak onder je borst en trek daar 5 cm van af. Dat is je maat! Je bandjes zou je niet moeten bijstellen, die bepalen niet hoeveel steun de bh geeft. Laat je eens adviseren, en nee niet bj de hunkemoller. En ja je bent dan 100 euro kwijt. Maar een operatie is duurder.
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:05:41 #17
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_146526973
welke speciaalzaak moet ik dan hebben?
pi_146526978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:57 schreef taya22 het volgende:

[..]

Welke speciaalzaak zou je aanraden?
Zelf ga ik wel eens naar een winkeltje in Groningen, geen idee hoe die heet. Maar ook lincherie geeft imo wel goed advies. Overigens snap ik wat je bedoeld hoor, ik wil ook wel eens meerdere bikini's kopen bij de h&m voor een paar euro, maar daar moet ik toch ieder jaar weer een fortuin aan uitgeven :')
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:07:42 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_146527014
Waar woon je? Linchérie is een goede winkel. Daar kreeg ik de openbaring wat betreft omtrekmaat; ik heb jarenlang een te wijde maat gehad. Nu draag ik 1 omtrekmaat kleiner en 1 cup groter. Mijn bh blijft nu goed zitten en geeft goede steun. Goede merken zijn bijvoorbeeld Prima Donna, Marie Jo.
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:09:58 #20
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_146527065
utrecht woon ik.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 november 2014 @ 11:13:20 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146527139
Wie draagt die memmen? Jij of je moeder?
Dus wie heeft er het meest over te zeggen?
Inderdaad, jij.
Als je een borstverkleining wilt dan doe je dat en heeft je moeder geen fuck mee van doen.
Moet niet gekker worden. :') _O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:14:04 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_146527161
Sandrabra op het Vredenburg is een goede. Echt, laat je daar adviseren, je zal versteld staan van het verschil. Naturlijk kun je altijd nog besluiten tot een verkleining, maar ik heb het idee dat je eerst eens zou moeten voelen hoe een goede bh zit en wat het voor je kan doen.
pi_146527230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Schreeuw terug naar je moeder: "JIJ hebt me dit lichaam gegeven en IK heb daardoor lichamelijke en mentale problemen. En dan durf uitgerekend JIJ mij te zeggen dat ik er niks aan mag laten doen?? Rot toch snel op, mens!"
Haha, deze werkt best goed :')
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:18:08 #24
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_146527271
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Haha, deze werkt best goed :')
Lekker kortzichtig. Denk je echt dat je hiermee ruzie voorkom? Dit is echt het slechtste advies ever. Dan heb je weinig met mensen en hun relaties op...
pi_146527287
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:09 schreef taya22 het volgende:
utrecht woon ik.
Sandrabra inderdaad. Ga ik ook meestal heen al woon ik allang niet meer in Utrecht. Ze neemt de tijd voor je en je komt de winkel niet uit zonder een goedzittende beha :Y
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')