en dit was gister nog. Dat weet hij best. Ik ben er wel klaar mee is geen land mee te bezeilen want alles worst zo gedraaid dat iedereen de pik om hem heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
niet zo schijnheilig doen.
In het begin werd ik anders vaak zat gekleineerd door jou en een aantal anderen.
werd zo erg dat ik uiteindelijk mijn vinger in de cos zijn reet stak en naar de sc verhuisde.
tja king of the cos he?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dit was gister nog. Dat weet hij best. Ik ben er wel klaar mee is geen land mee te bezeilen want alles worst zo gedraaid dat iedereen de pik om hem heeft
Ja, de meesten daar lezen de FB ook nietquote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef mootie het volgende:
En ondertussen gaan ze in de Cos rustig door...
och ...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het idee van een TR is dat je moderators ergens op attendeert zonder dat je het topic ermee vervuilt. Heeft verder niets met een ban of iets dergelijks te maken, het is gewoon een effectieve manier om de aandacht van een moderator te trekken zonder dat er hele discussies over ontstaan in een topic.
och ...quote:Als iemand jou bijvoorbeeld uitscheldt in de COS of een ander topic, dan kan je terug gaan schelden en jezelf ook schuldig maken aan ongewenst gedrag, maar je kan (de post van) die persoon ook gewoon negeren en een TR plaatsen, zodat een moderator ernaar kijkt en het in het topic gewoon ontopic blijft.
Als iemand niet online is, werkt dat inderdaad nietquote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
och ...
[..]
och ...
Huug is wel lief, dat wel
Ik viel jou niet af Huug, echt nietquote:Op donderdag 27 november 2014 19:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als iemand niet online is, werkt dat inderdaad nietMaar ik kijk altijd als ik ergens een TR zie
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef miertje36 het volgende:
[..]
oh wat zielig weer iemand zegt iets over isa en ja hoor jij moet het weer over lot hebben zit ze zo hoog bij je misschien is therapie iets voor je
Volgens mij begon Miertje over therapie, en niet LS.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch apart dat je dan stelt dat users in therapie moten, dat is toch wel kleineren en dat is maar 1 voorbeeld
volgens jou ja, maar volgens mij had ik het over de dag er voorquote:Op donderdag 27 november 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij begon Miertje over therapie, en niet LS.
Ok, ik heb inderdaad alleen de COS van vandaag terug gelezen, maar het gebeurt dus van beide kanten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens jou ja, maar volgens mij had ik het over de dag er voor
Zucht....quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ok, ik heb inderdaad alleen de COS van vandaag terug gelezen, maar het gebeurt dus van beide kanten.
Vandaar de 2 qoutes.
Tja zucht, dus als ik een qoute pak waarin hetzelfde gebeurt dan is het zucht.quote:
en als hier had gelezen had gelzen dat ik dat al had gezegdquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ok, ik heb inderdaad alleen de COS van vandaag terug gelezen, maar het gebeurt dus van beide kanten.
Vandaar de 2 qoutes.
Zucht, omdat dat het punt eigenlijk niet was.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja zucht, dus als ik een qoute pak waarin hetzelfde gebeurt dan is het zucht.
Omdat het je niet goed uit komt nu ?
Zucht ..
mijn zoete heere jezus daar ging het ook niet om hehquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja zucht, dus als ik een qoute pak waarin hetzelfde gebeurt dan is het zucht.
Omdat het je niet goed uit komt nu ?
Zucht ..
Ageren tegen gepest in de Cos is opstoken? Sure.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef Punkman het volgende:
Ik snap het punt wel.
Persoonlijke aanvallen heb ik ook niks mee.
Maar het valt mij op dat het vaak dezelfde mensen zijn die er een groot probleem van maken.
Mensen die je eigenlijk nooit over de streams hoort.
Maar die er wel als de kippen bij zijn als er wat gebeurt.
En vervolgens weer met het vingertje gaan wijzen.
Bijna nooit wat over de streams in de COS zetten, alleen maar de boel even opstoken en snel weer weg.
Vind ik ook niet echt heel netjes.
Maar ik zal wel weer een zucht krijgen.
Lady in redquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:06 schreef yvonne het volgende:
Ik kom alleen maar even naar Jian zwaaien
Er waren mods bij, en als het te ver gaat dan treden hun wel op.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ageren tegen gepest in de Cos is opstoken? Sure.
En nee, niet snel weg, maar in de Fb verder, waar het hoort.
Trouwens, als er fatsoenlijk en volwassen geCost zou worden, zou je bijv. mij niet horen.
Nee, Dk-up was na zijn waarschuwing meteen vertrokken. En Mylene is hier geen mod.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Er waren mods bij, en als het te ver gaat dan treden hun wel op.
Ook gebeurd btw, maar dat was weer niet goed genoeg volgens sommigen.
En ik vind het nog best wel mee vallen met pesten in de COS.
In dgk tijd ging het veel harder.
Misschien worden we oud en willen we liever een Libelle forum.
Liesje was ook op de hoogte, die heeft hier nog gereageerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Dk-up was na zijn waarschuwing meteen vertrokken. En Mylene is hier geen mod.
Niks Libelleforum, maar een beetje fatsoen af en toe moet kunnen.
Het was allang klaar toen jij het weer oprakelde hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liesje was ook op de hoogte, die heeft hier nog gereageerd.
En post daarna zei jij dat het nog steeds door ging in de COS.
Ik neem aan dat de mods toen meegekeken hebben.
En ik zelf denk dat Mylene heus wel een mod van de COS of Yvonne bijvoorbeeld kan aanspreken als het te erg is.
Maar dat denk ik dan.
En ga nu stoppen, voordat dit ook een SC word, de mods zijn nu zeker op de hoogte, en zij bepalen dan wel of het te erg was of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |