Alfa, Brand, Amstel, Heineken, Palm, Hertog Jan, Warsteiner, Gaffel, Jupiler, Erdinger, Bavariaquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:16 schreef Holy_Goat het volgende:
niet googelen nee. Maar je kunt daar toch gaan kijken, of mag dat ook niet. (het was 147)
In dat geval: noem 10 biermerken.
amstel, heineken, brand, hertog jan, jupiler, warsteiner, maallust, kronenbourgh, holger en grolschquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:16 schreef Holy_Goat het volgende:
niet googelen nee. Maar je kunt daar toch gaan kijken, of mag dat ook niet. (het was 147)
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Alfa, Brand, Amstel, Heineken, Palm, Hertog Jan, Warsteiner, Gaffel, Jupiler, Erdinger, Bavaria
Doe niet zo mal, Banaantje wint.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik zit in dubio. MrBanaan1 heeft zich niet aan de opdracht gehouden door er 11 te noemen
Hetzalallemaalwel was iets later maar had er wel 10.
Wat nu?
Banaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik zit in dubio. MrBanaan1 heeft zich niet aan de opdracht gehouden door er 11 te noemen
Wat nu?
Heineken is geen bier dus banaan heeft er 10 geplaatst.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Wat nu?
Boooeeeeeee!quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heineken is geen bier dus banaan heeft er 10 geplaatst.
zo jij bent wel op dreef vandaagquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heineken is geen bier dus banaan heeft er 10 geplaatst.
Hertog janquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:16 schreef Holy_Goat het volgende:
Je bent te laat sorry.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:22 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Hertog jan
Heineken
Amstrl
Jupiler
Schultenbrau
Palm
Guiness
Warsteiner
Westvleteren
Grolsch
Mja, de vragen beantwoorden is niet m'n sterkste kant dus doe ik maar net of dit ONZ isquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zo jij bent wel op dreef vandaag
Goed opgelet gisterquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:22 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Hertog jan
Heineken
Amstrl
Jupiler
Schultenbrau
Palm
Guiness
Warsteiner
Westvleteren
Grolsch
Forum Opties | |