DAT zou nog eens een fijne verrassing zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:40 schreef Peter het volgende:
Of gaat ze zelf met treintje als backing
achter het decor en in het donker staan zingen mag ook toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT zou nog eens een fijne verrassing zijn
Maar nee, ze zei dat ze niks op het podium gaat doen.
En dat het echt Trijntje d'r wens was om mee te doen.
Anouk heeft ook helemaal het nummer niet gekozen![]()
Ja. En dan doen we Traincha voor d'r personality! Oh nee, wachtquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
achter het decor en in het donker staan zingen mag ook toch?
Niet een beetje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef Momo... het volgende:
Een beetje het meedoen is belangrijker dan winnen gevoel krijg ik.
Nederlanderschap afnemen. Zo ga je niet met het songfestival om.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet een beetje.
Helemaal. Honderd procent. Gaf ze ook gewoon toe dat Trijntje gewoon een week lol wil hebben.
MEH!
Ze gaat zich grandioos voor lul zetten, in elk gevalquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet een beetje.
Helemaal. Honderd procent. Gaf ze ook gewoon toe dat Trijntje gewoon een week lol wil hebben.
MEH!
Ik zou het enig vinden, maar het lijkt me heel, heel onwaarschijnlijk....quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Greys het volgende:
Zal je zien dat ze eerste wordt![]()
![]()
HEBBEN WIJ WEER!
Wie weet vinden ze Trijn wel heel aantrekkelijk in andere regionen..quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het enig vinden, maar het lijkt me heel, heel onwaarschijnlijk....
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:47 schreef Mystikvm het volgende:
Dus dit liedje komt uit de verzameling afdankertjes van Anouk? Soort zoekt soort, zullen we maar zeggen.
Grrrr, dat zou ik haar nooit vergevenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Greys het volgende:
![]()
HEBBEN WIJ WEER!
Idd. En als het dan volgend jaar in Nederland is gaan we ook allemaal met tegenzin kaartjes kopen en alle shows bijwonen, dat zal haar leren!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grrrr, dat zou ik haar nooit vergeven
No way dat ik er dan met de trein heen ga. BAM boycot dit datquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd. En als het dan volgend jaar in Nederland is gaan we ook allemaal met tegenzin kaartjes kopen en alle shows bijwonen, dat zal haar leren!
Ik hoop dat ze eerste wordt! Al is het maar omdat de haters op hun plaats worden gezet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Greys het volgende:
![]()
HEBBEN WIJ WEER!
Haters? Inclusief Anouk bedoel je dan neem ik aan, want die heeft er ook nul vertrouwen inquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eerste wordt! Al is het maar omdat de haters op hun plaats worden gezet.![]()
Deze voorpret is een stuk leuker dan een half jaar hosanna roepen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eerste wordt! Al is het maar omdat de haters op hun plaats worden gezet.![]()
Bron? Het lijkt me sterk dat Anouk dat beweert over haar eigen liedje of haar vriendin die met haar eigen liedje gaat optreden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haters? Inclusief Anouk bedoel je dan neem ik aan, want die heeft er ook nul vertrouwen in
Anouk beweerde gister dat ze echt niet wint of tweede wordt, die gunt het Tjoeketjoek gewoon om een keer het circus mee te maken, zoveel werd duidelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bron? Het lijkt me sterk dat Anouk dat beweert over haar eigen liedje of haar vriendin die met haar eigen liedje gaat optreden.
Ik kan me voorstellen dat Anouk wat druk van de ketel probeert te halen door er nuchter op te wijzen dat succes niet gegarandeerd is omdat je toevallig twee keer achter elkaar in de top-10 eindigde met een stijgende lijn.
Dat is geen bron, dat is hearsay. Waar is het video/audiofragment zodat ik kan horen wat ze zei?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anouk beweerde gister dat ze echt niet wint of tweede wordt, die gunt het Tjoeketjoek gewoon om een keer het circus mee te maken, zoveel werd duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |