Toch mooi dat het ESF eindelijk weer serieus genomen wordtquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:08 schreef grazz het volgende:
Trijntje was net bij Boulevard en gaf aan met een heel team over het complete plaatje na te denken, incl regie e.d.
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
Anouk nu bij RTL Late Night. Toen Trijn naar haar toe kwam om te vertellen dat ze mee wilde doen aan het ESF was Anouk's reactie: "Nou meid, zou je dat wel doen? Want een eerste of tweede plaats ga je niet halen."
Maar daar ging het Trijn niet om, ze wilde vooral een leuke tijd hebben. Ze ging op Anouk's computer kijken of er een leuk nummer tussen zat en koos er eentje uit waarvan zij vond dat het een goed nummer was.
Dus.
Ja. Een echte professional. In tegenstelling tot Tjeerd O. Ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
En Anouk gaat maar mee, want het is wel handig dat ze ook iemand heeft die een beetje meeluistert.
Volgens mij gaat ze gewoon om haar uit te lachenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef Greys het volgende:
Dat was het enige dat ik WEL fijn vond om te horen. Dat Anouk ook drie hotelkamers heeft gehuurd om een beetje mee te kijken en luisteren
Hm, weet ik niet, want als Trijn faalt is het wel met een nummer van Anoukquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze gewoon om haar uit te lachen
Maar het zal vast niet aan het lied liggen, maar aan de dikke wagon in glitterjurk met adlibs. Anouk heeft haar exposure al te pakken als haar naam in beeld is. Dan wordt er door iedere commentator herinnerd aan haar optreden van toenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, weet ik niet, want als Trijn faalt is het wel met een nummer van Anouk
Nouquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het niet gezien, lees hier altijd een beetje mee, maar dit klinkt allemaal wel een beetje vreemd.![]()
Waarschijnlijk komen we gewoon ouderwets de halve finale weer niet door, de vette jaren zijn weer voorbij!
Anouk wil geen riedels, dus dan komen er geen riedels.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het zal vast niet aan het lied liggen, maar aan de dikke wagon in glitterjurk met adlibs. Anouk heeft haar exposure al te pakken als haar naam in beeld is. Dan wordt er door iedere commentator herinnerd aan haar optreden van toen
Totdat Traincha op het podium staat. Die is niet te stoppen hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Anouk wil geen riedels, dus dan komen er geen riedels.
Toen Anouk zei dat ze wel per se wil dat het op een bepaalde manier gezongen en gedaan wordt geloofde ik wel dat dat gaat zorgen dat dat goed gaat komen. Anders trekt ze gewoon haar nummer terug denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Totdat Traincha op het podium staat. Die is niet te stoppen hoor
Dat zou pas een echte ouderwetse rel opleverenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen Anouk zei dat ze wel per se wil dat het op een bepaalde manier gezongen en gedaan wordt geloofde ik wel dat dat gaat zorgen dat dat goed gaat komen. Anders trekt ze gewoon haar nummer terug denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |