Hij is zeker mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef HaJee het volgende:
Pssst, zeg 't me even voor in een dm. Ik heb die mooie Sint-UI ooit voor je gemaakt
De volgende die het kopieert laat ze er toch weer uit.quote:
O childrenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met welk nummer heeft Nick Cave in de top 2000 gestaan.
Die met Kyliequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met welk nummer heeft Nick Cave in de top 2000 gestaan.
Net te onvolledig.quote:
Yep!quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die met Kylie
Where the wild roses grow?
Verschrikkelijk zaadnummer overigensquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die met Kylie
Where the wild roses grow?
Vind ik om heel eerlijk te zijn niet, tis niet de beste Nick Cave and the Bad Seeds, maar prima aan te hor--quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:11 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zaadnummer overigens
mag je ook 2 punten vragen stellen??!quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind ik om heel eerlijk te zijn niet, tis niet de beste Nick Cave and the Bad Seeds, maar prima aan te hor--
Kut ik moet een vraag.
Erhm ehrm, ehrm.
Mijn favoriete film is the Nightmare before Christmas, hoewel ik hem vroeger doodeng vond, is ook niet gek, want hij komt uit 93, was ik net 4.
Wie is de hoofdpersoon in die film, en wat is zijn bijnaam?
Beledig me alsjeblieft niet, als je het beide in een post kan noemen, MET de naam van zijn vriendin in de film, krijg je 2 punten.
Gewoon een vraag uitschrijven voor 100 punten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mag je ook 2 punten vragen stellen??!
hjmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |