Daar ben ik voorzichtig mee voor je het weet zit houdjemond of fok-it je weer af te katten. Maar deadprez mag hem hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie ga je nu de punten geven bij deze ongemakkelijke situatie?!
Het was wel een flauwe opmerking, dus die andere mag ook wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar ben ik voorzichtig mee voor je het weet zit houdjemond of fok-it je weer af te katten. Maar deadprez mag hem hebben
Ohquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele hiphop-vraag gesteld volgens mij.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar ben ik voorzichtig mee voor je het weet zit houdjemond of fok-it je weer af te katten. Maar deadprez mag hem hebben
maar dat zijn ook rare mensen dus je mag zelf kiezenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Boooh! Heb ik eens wat goed, maar ja had ik antwoord op eigen vraag maar goed moeten hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
dp krijgt punten en wij krijgen een hiphop vraag
Nee, want ik doelde wel op wat jij zeiquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was wel een flauwe opmerking, dus die andere mag ook wel.
Nee, dat deed je niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want ik doelde wel op wat jij zei
Onderontwikkelde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
hzaw krijgt strafpunten wegens kutvragen
Ik ook want dan heb ik een punt meer dan LHquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
Stel een vraag verdomme ik wil nog een punt halen voor ik ga slapen
Bennie jolink?quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
Oké. Wat was de naam van de zanger van Sublime, die op 28-jarige leeftijd stierf aan een overdosis heroïne?
Yes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |