Bietje normaal doen hè.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De eerste mongolen die de tigris overstaken weten ze binnen 30 seconden te raden. Maar de pa van Donald duck is hogere wiskunde voor ze
Geestelijk vader enzulks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De vraag was: wie is de vader van Donald Duck?
niet wie is de schrijver
Geestelijke vader jongen jwzquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De vraag was: wie is de vader van Donald Duck?
niet wie is de schrijver
in welke strip/aflevering werd dat vermeld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit wordt niets... datismijnmening krijgt het punt wel.
Woerd Snater Duck niet kennen
Krijg ik dan het punt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
Oke ik heb het opgezocht, dit raad niemand
Waar heeft dit in godsnaam ooit gestaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit wordt niets... datismijnmening krijgt het punt wel.
Woerd Snater Duck niet kennen
De hele familie; Meg heeft niks te zeggen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
http://duckburg.wikia.com/wiki/Quackmore_Duck
Heeft gewoon een eigen wiki anders
Nieuwe vraag: wie spreekt voor Meg in Family Guy?
Klopt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De hele familie; Meg heeft niks te zeggen.
Daar doelde ik wel op, jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
En dit is niet eens fout. Met je slechte vraagstelling.
Punten want origineelquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De hele familie; Meg heeft niks te zeggen.
Ik heb geen enkele hiphop-vraag gesteld volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
dp krijgt punten en wij krijgen een hiphop vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |