Nee ik merk het. En nu? Ik ga in ieder geval geen nieuwe vraag verzinnen, als iemand dat wil doen vind ik het prima.quote:
Je kan toch wel een vraag verzinnen?quote:Op maandag 10 november 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik merk het. En nu? Ik ga in ieder geval geen nieuwe vraag verzinnen, als iemand dat wil doen vind ik het prima.
Ik denk, als ik zo gauw even teruglees jij met deze post:quote:
quote:
Welke partijen gingen samen verder als het CDAquote:Op maandag 10 november 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik merk het. En nu? Ik ga in ieder geval geen nieuwe vraag verzinnen, als iemand dat wil doen vind ik het prima.
3 dec 2013?quote:Op maandag 10 november 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk, als ik zo gauw even teruglees jij met deze post:
[..]
Zo'n vraag heb ik ook al over GroenLinks gesteld.quote:Op maandag 10 november 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke partijen gingen samen verder als het CDA
Is toch niet moeilijk iets te bedenken
29 november. En Mortaxx z'n vraag is de nieuwe.quote:
Ja kap maar weer. Andere vraag komt er aanquote:
quote:
Papua'squote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Hoe heet de primitieve stam waarvan gezegd wordt dat het de laatste op aarde is die nog kannibalisme als rituele handeling toepast?
Fixed.quote:
Deventenarenquote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Hoe heet de primitieve stam waarvan gezegd wordt dat het de laatste op aarde is die nog kannibalisme als rituele handeling toepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |