Triest smerig studentje. De kwaliteit van forum gaat echt achteruit door dit soort shit.quote:Op maandag 10 november 2014 20:47 schreef .sfinx het volgende:
Nieuw supplement geadviseerd gekregen van een gymmattie van me. Hij zegt na werk ben je moe toch? Klopt ja, soms geen zin dan om te sporten. Hij zegt, neem pre workout shakes. Meteen gekocht, net binnen en open de pot. Staat op neem 15g, fuck dat ik ben alfa dus heb gewoon 50g in me shaker gegooid. 10 minuten geleden gedronken, maar voel helemaal inslaan, is net XTC man sta helemaal strak, ook jeukt echt heel mijn huid gewoon als de neten.
Wel lekker actief nu, dus ga zo echt kk hard pompen in die gym en shinen als een echte ecto alfa.
Kan niet op tegen Noxipro. Dat was pas gekkenwerk. Helaas sinds een jaar verboden.quote:Op maandag 10 november 2014 20:53 schreef GokHoogte het volgende:
Potten dedicated unstoppable in geslagen bij b&f. Dat is pas gek spul. Maar ken jongens die dachten ook stoer te wezen en 2/3 scoops gebruikten. Voor het stappen en worden helemaal para. Het geeft een speedy effect dat klopt
quote:Op maandag 10 november 2014 21:14 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Triest smerig studentje. De kwaliteit van forum gaat echt achteruit door dit soort shit.
Dit is geen kwaliteit te noemen meer iets van een zolderkamer autist die alles bij elkaar bluft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bodystore.nl/massive-pump.htmlquote:Op maandag 10 november 2014 20:58 schreef VAS het volgende:
Wow. Nice. Welke heb je precies gekocht dan evt.pm
denken dat ik een student benquote:Op maandag 10 november 2014 21:14 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Triest smerig studentje. De kwaliteit van forum gaat echt achteruit door dit soort shit.
Dit is geen kwaliteit te noemen meer iets van een zolderkamer autist die alles bij elkaar bluft.
ecto masterracequote:
hou het wel ff hierbij, wilde het uitproberen werkt op zich wel gewoon primaquote:Op maandag 10 november 2014 22:16 schreef mtchel112 het volgende:
Als je echt wilt knallen moet je deze hebben
[ afbeelding ]
De hele oude versie met ephedrine dan, alleen die is al jaren niet meer te krijgen.
neem 90mg ephedrine en 600mg caffeine en wat yohimbine lekkor knallon mangquote:Op maandag 10 november 2014 22:18 schreef .sfinx het volgende:
[..]
hou het wel ff hierbij, wilde het uitproberen werkt op zich wel gewoon prima
pff gast, ik wil wel nog slapenquote:Op maandag 10 november 2014 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
neem 90mg ephedrine en 600mg caffeine en wat yohimbine lekkor knallon mang
Bulgaarse vrouwenquote:Op maandag 10 november 2014 21:15 schreef VAS het volgende:
Als je van te voren even goed kijk hoe bulgaren er in het algemeen uit zien...
En dan beslis of je het neemt of niet...
Haha
drugs gebruik ik enkel en alleen in het weekendquote:Op maandag 10 november 2014 22:18 schreef haan33 het volgende:
waus zijn op de maandagavond
Ons wijsmaken dat je 'pre-workout' nam
junk
quote:Op maandag 10 november 2014 20:52 schreef Koelkastdier het volgende:
Mensen die niet op 5u 's ochtends in de gym zijn
zoalsquote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef .sfinx het volgende:
[..]
drugs gebruik ik enkel en alleen in het weekendof met witte kerstavond
Meestal is het met mijn niffo en ik alleen witte kerstavonden in het weekend.quote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef .sfinx het volgende:
[..]
drugs gebruik ik enkel en alleen in het weekendof met witte kerstavond
krokodil, heroine, cloud 9, sisaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |